Appartement Sands Beach Resort

6.3Voldoende

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

6.3Voldoende

• 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

Klantvriendelijkheid en goede service is wat Sands Beach Resort in Lanzarote je aanbiedt. Het complex heeft een eigen baai, een fitnessruimte, sportlessen en verschillende zwembaden waaronder een sportbad van 35 meter. Een auto huren is een goed idee als je het eiland wilt verkennen. Breng een bezoekje aan de grotten of het natuurpark.

254 reviews over Appartement Sands Beach Resort

• 2018
    8Michel08-08-2018

Top vakantie, keukeninventaris is enige minpunt!!!

Goede vakantie gehad! Niets dan lof over de accomodatie, personeel, vriendelijkheid en service. Het is er schoon en iedereen is even behulpzaam. Wij waren met oudere kinderen (13,17,20) en er is geen animatie of jeugdactivieiten voor deze leeftijdsgroep, helaas! Wij hadden logies+ontbijt; ontbijt is meer dan prima, alles is voldoende en kwalitatief goed. de 'MaiTai-bar' is prima geschikt voor een drankje 's middags en de supermarkt IN het hotel heeft de primaire dingen. Voor €10,- brengt een taxi je naar de Lidl (te ver om te lopen). Je loopt vanuit het hotel in 5 minuten naar het begin van een lange boulevard met genoeg aan terrasje e.d. Daar is ook een pin-autmomaat. In de kelder van het hotel is een prima ruimte voor de sportschoolliefhebber met hardloopbanden e.d. Een autoverhuurmogelijkheid IN het hotel, service is prima, we huurden een goede auto voor 'weinig' geld, zoek geen andere mogelijkheid! wil je meer weten? [email protected]

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Danielle25-07-2018

Heerlijk!

Zojuist teruggekomen van 12 dagen in dit resort. We hebben het heerlijk gehad, vriendelijk personeel, leuke opzet van het resort (6 zwembaden met hieromheen huisjes), heerlijk ontbijtbuffet, veel activiteiten (suppen, kayaken, aquagym enz), goed huisje, bedden waren wat te zacht. Nadeel is dat er geen parasols bij de zwembaden staan. Wij zaten op plaza Amarillo en dat was een relatief rustig plein, ook fijn voor de kinderen. Ook het privé strand in de lagune was leuk, er zwemmen ook vissen in. Tip: kijk voor je in gaat pakken je kleding goed na, ik had zojuist een gewassen kakkerlak in de rand van mijn wasmachine zitten.... We hadden er ook een aantal in het huisje, je ontkomt er niet altijd aan maar leuk is anders. Verder is het een prima plek voor sporters: hardlopen, zwemmen en fietsen kun je allemaal daar doen, ze zijn er echt op ingesteld. Zwembad was wel koud. We hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Lucie18-07-2018

Leuk voor 1 week

Erg groot complex, een wirwar van zwempleintjes met aangrenzende appartementen. De opzet is leuk. Grootste ergernis voor ons was dat er geen parasols of schaduwplekken zijn bij de zwembaden... je verbrand dus levend in de volle zon met de sterke wind. Echt een enorm groot minpunt!! De appartementen zijn prima, ruim, goede keuken en de bedden waren oké. In de avond is het in het complex wel al erg vroeg uitgestorven en een drankje drinken in een bar in het complex is maar tot 23.00u te doen. Jammer....na een laat dinner in de omgeving kan je dus niet nog even naborrelen in het complex . Verder een prima verblijf gehad, leuk voor een weekje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Stacey07-06-2018

Zeker nog een keer terug

Ruime appartementen met eigen tuintje. Het is net alsof je je eigen huisje hebt ideaal! Supermarkt in hotel tot laat open. Boulevard op loopafstand met lekkere restaurants. WiFi is niet zo best. Elke dag nieuwe handdoeken en altijd iets te doen. Het Waterpark is dichtbij waar je je de hele dag kan vermaken. Grote tip! Ga een dagje met de catamaran beste dag van de vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2Michaël12-02-2018

Zwak kon beter

Appartement met schimmel in de badkamer, vocht plekken in de slaapkamer en schimmels op, het plafond in de woonkamer. ( zie ook foto’s) De deur tussen de badkamer en de slaapkamer was weg en volgens de receptie ook niet nodig. Eerste aanbieding is altijd een schaduw appartement en na bij betaling van € 32,00 waren appartementen met zon. De schoonmaak van het appartement was zeer goed

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8W.Rolff29-12-2017

goed bevallen

mooi rustig, ruime appartementen alleen bedden waren slecht

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 8H.de Vries21-12-2017

Fijn complex

Wij zaten in een boven appartement aan het wedstrijdbad. Prima. Altijd wat te zien en bovendien uitzicht op zee. En in de middag de zon en uit de wind. Receptie behulpzaam maar niet altijd goed op de hoogte van bijv.openingstijden van de apotheken. Appartement zeer ruim. Wel wat gedateerd. Bed goed maar klein. Opklapbed ook oké. Weinig keukenspullen. Iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 4Henk02-11-2017

slechte gedateerde appartementen

Appartementen zijn oud en versleten. Parketvloer schuift heen en weer als je er op loopt. Schuifdeur gaat nauwelijks open en kan slecht worden afgesloten. Van de pannen zaten de handvaten en stelen los. Schilderwerk in de keuken, badkamer bladert, met als gevolg dat de schilfers in de keuken lagen, parasol was kapot. Dit alles troffen wij aan bij het betreden van het appartement. Dus men weet van al deze gebreken. Het appartement ligt aan het zwembad op het gedeelte Amerillo. Waar vroeger kunstgras lag, is het nu een kale betonvlakte, waar gruis op ligt en de pluggen uitsteken. Dagelijkse schoonmaak, hoe langer je blijft hoe minder er wordt schoongemaakt. Het personeel is er g aardig en proberen zo snel mogelijk evt problemen op te lossen. Op loopafstand een 3 tal supermarkten waar je een ruime keus hebt uit vers fruit en vlees.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Thijssen22-10-2017

Goed, we komen zeker terug

Boek geen studio want dan is je uitzicht een muur. De studio zelf is mooi ingericht en er zit een klein tuintje bij. Er staat dat er 2 zwembaden verwarmd zouden moeten zijn. Wij hebben geen verschil in watertemperatuur gemerkt tussen de "verwarmde" en onverwarmde zwembaden. Als je beachfront boekt, zit je aan de lagoon. Anders aan de zwembaden (ook leuk). Service bij de receptie is goed. De supermarkt is open tot 24.00 uur. Koop een opblaasbootje met peddels bij de supermarkt of een winkeltje verderop in de straat. Erg leuk om te varen in de lagoon. Koop wat brood voor de vissen. Er zitten ontzettend veel vissen in de lagoon (heel leuk). De lagoon is maar 1 meter diep. De excursie met de duikboot (submarine) is een aanrader. De Twizy tour over het eiland is echt ontzettend leuk, doen! We hebben 1 grote kakkerlak gezien in ons huisje maar dat is overal op de Canarische eilanden zo. Er waren ook wat muggen maar als je de ventilator 's nachts aanzet, waaien ze weg en steken ze je niet. Boek halfpension. Het eten is goed. Drankjes moet je apart afrekenen (alleen bij het avondeten)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8Hak20-10-2017

Heerlijke vakantie met jonge kinderen

Sands Beach heeft ruime appartementen gelegen rondom een zwembad. Zo zijn er 6 zwembaden waar rondom appartementen zijn. Vanuit je appartement loopt je zo (15 meter) het zwembad in. Met jonge kinderen ideaal. Appartementen zijn enigszins gedateerd maar wel schoon en ruim. Personeel aardig en receptie zeer behulpzaam. In het hoofdgebouw is een supermarkt (geen heel ruim assortiment, maar voldoende voor brood, beleg, fruit, water & drank). In het hoofdgebouw zijn ook voldoende sportactiviteiten waaraan je gratis kunt deelnemen, ook is er een sportschool vrij toegankelijk. Naast de zwembaden kun je ook nog in een afgesloten lagune met een strand zwemmen, en loop je zo de boulevard op richting centrum (ca. 800 meter). Kortom, ideaal met jonge kinderen die aan een zwembad genoeg hebben.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Appartement Sands Beach Resort info