31 vragen over Appartement Sands Beach Resort

• Anouk Slegh, 21-07-2018 Rapporteren

2 kamer appartement

hoi, wij hebben een 2 kamer appt beach front geboekt, maar nu vraag ik me af of we dan automatisch op de begane grond zitten.. weet iemand dat? gr Anouk

• Jolien, 25-07-2017 Rapporteren

Handdoeken

Zijn er handdoeken aanwezig in het huisje of moeten we die zelf meenemen?

W, 06-08-2018

Zijn aanwezig. Elke/ om de dag worden ze verschoond. Er is ook evt een handdoeken service voor bad/strand lakens.

• Johan., 16-05-2016 Rapporteren

auto huren

Kun je in het hotel een auto huren of dichtbij het hotel en moet dit met een creditcard of kun je het ook terplekke betalen

W, 06-08-2018

Er zit iemand in de lobby van het hotel. Kan gewoon contant betalen. Evt ook kinderzitjes erbij te huur.

• Jonkie, 21-04-2016 Rapporteren

transfer / vervoer vliegveld

Is een Taxi vanaf vliegveld goed te doen? en wat kost het?

We hebben een aantal aanbieders voor Sands Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• von421, 04-05-2015 Rapporteren

animatie

Is er 's avonds voor de kleine kinderen animatie bijvoorbeeld kinderdisco?

Chris, 09-05-2015

Ja er is een kidsclub die zowel overdag als in de avond actiiviteiten voor de kinderen organiseert.

• Marijepaas79, 28-03-2015 Rapporteren

Juli 2015

Ik lees dat er veel Engelsen en Duitsers komen. Dat is minder leuk voor mijn kinderen. Gaan er half juli 2015 leuke speel kameraadjes voor mijn dochters (2 en 7) naar sands beach resort?!!! Dat zou super zijn!!!

Anjavbk, 05-06-2015

Hallo Wij zijn er half juli met onze dochter van ruim 5 jaar. Groet Anja

D. Doevendans, 04-05-2015

Ik vond het wel meevallen, ik heb veelal jonge Nederlandse kinderen gezien. Overigens is de taal(barrière) voor jonge kinderen meestal niet zo'n probleem.

Marijepaas79, 21-06-2015

O dat is leuk, wie weet treffen we elkaar! Wij gaan 16-7!

sieta, 25-05-2016

wij ook met onze dochters van 5 en 13 jaar

• chantal, 23-01-2015 Rapporteren

appartement 2kmr

Wie heeft ervaring met 2 kinderen op dit resort? Welke accommodatie, 2 kamer of 3 kamer appartement? Ik lees dat het 2 kamer appartement geschikt is voor 3 volwassenen en 1 kind maar ik zie maar 1 slaapkamer en 1 slaapbank? Iemand ervaring? Mijn kinderen zijn 6 en 8.

N Wagenaar, 25-03-2015

Onze kamer had een extra 2 persoons- bed in de kamer die prachtig weggewerkt was in een kast. En de kamer is ruim genoeg voor 2 volwassenen met twee kinderen. Ook fijn dat de meeste appartementen rond zwembaden zijn gesitueerd.

• CJ2013, 30-05-2014 Rapporteren

Glijbanen zwembad

Beschikken de kinderbaden over glijbanen?

Ingrid, 04-07-2014

nee, wel aparte baden voor de kleine kinderen

• hetty, 26-01-2014 Rapporteren

keuken

ik lees op sommige sites dat er geen koffiezetapparaat in het appartement aanwezig is. kan iemand dit bevestigen ?

Willemijn, 24-03-2014

Er is inderdaad geen koffiezetapparaat aanwezig, je kan er wel een huren bij de receptie!

• Jet, 28-12-2013 Rapporteren

Weet iemand hoe het kinderzwembad eruit ziet

Weet iemand hoe het kinderzwembad eruit ziet? Is er ook een speeltuintje bij en een glijbaan in het zembad?

Hugo, 28-04-2014

Er zijn diverse kinderbaden op iederplein en ook een speeltuin op het Plaza del Sol