KinderhotelWeer vandaag26°18°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Lanzarote Playa voor je op een rij gezet:

44 reviews over Hotel Occidental Lanzarote Playa in het Nederlands

Heerlijk! Zelfs in november.

Cynthia Scholten
14-11-2018

Prima hotel, de service is super! Kwamen om half 2 snachts aan en er werd gevraagd of we honger hadden. Speciaal voor ons werd het restaurant geopend! Excursies zijn aan de overkant te boeken. Daar bevind zich ook een mini market. Er is een pinautomaat in het hotel. De all in formule is top. Alle maaltijden geven voor ieder wat wils in een ruim tijdsbestek. Overdag zijn er snacks te halen. Overal koffie automaten en na het ontbijt gaan de barren ook open. Slechts een paar minpuntjes: de zwembaden zijn ontzettend koud en het strand aangrenzend aan het hotel is niet echt een strand maar bestaat vooral uit rotsen. Maar je kunt gratis met de bus naar een "Echt" strand. De kamers zijn netjes en goed onderhouden. Deze komt op de lijst: ik ga zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in november 2018

niet ons ding, maar wel goed

d.c.s.
5-8-2018

Lekker eten, goede bedden, mooie kamer, lekker zwembad. Alleen klassieke muziek binnen bij de bar. S avonds alleen bar binnen open.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het was perfect

nina
28-5-2017

het is alles wat je wilt geloof me maar eten was ook afwisselend grote kamers groot zwembad en direct aan het strand!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk!

familie
8-5-2017

Fijn resort, erg schoon!! Heerlijk eten (gevarieerd en ook goed warm) en vriendelijk personeel. Personeel werkt hard daar in het resort en houden alles goed in de gaten m.b.t. hygiëne. Dikke pluim voor het personeel!!! Er is ook genoeg personeel overal, in Nederland kan het management daar nog veel van leren. De tafels werden meteen weer afgeruimd en gedekt.

Minpunten: gehorige kamers, de eetzaal kan wat gezelliger worden ingericht (kantinegevoel). Meer tafels en stoelen bij avondshows/ bar binnen, anders geen plek. In de familiekamer was het uitklapbed echt aan vervanging toe, de stalen veren deden erg pijn. We hebben er een dekentje onder gelegd. De vaste bedden waren juist superfijn met een heel dik matras!!!

Gereisd Met vrienden in april 2017

Fijn hotel. Heel schoon en vriendelijk personeel.

Nicolle
27-6-2016

Je kunt gebruik maken van wifi voor 40 euro.maakt niet uit hoe lang je komt. Je krijgt dan 1 inlogcode. Dus als je partner gebruik maakt van de wifi, kun jij er niet op. Partner moet dan uitloggen zodat jij gebruik kunt maken van de wifi. We hadden ieder een smartphone en een tablet, dus 4 apparaten. Na veel discussie kregen we er een inlogcode bij. Waarbij we dus steeds moesten switchen tussen het mobiel en de tablet. Dat is toch niet van deze tijd.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
May Martinez, Community Manager, 28-10-2016

Geachte klant, Groeten van Occidental Lanzarote Playa! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, door de geluiden van het geeft je een geweldige tijd gehad! We zijn blij om te lezen dat u genoten van het resort en onze service. Wij hopen dat u ons nog een kans om opnieuw serveren u in de toekomst te geven!

zeer teleurstellend

femke
1-11-2015

Net terug van een weekje Be live. zwaar teleurgesteld. Prijs kwaliteit verhouding is totaal uit zijn verband. Eten is slecht en vooral koud. De kamers zijn vies en worden ook niet schoon gemaakt, alleen de lakens worden recht getrokken en dan heb je het ook wel gehad. Het hotel is in slechte staat en lijkt in de verste verte niet op de foto's. het is er vies en onderkomen. chagrijnig personeel die de gasten ontwijken, en het baby/kinderbad was smerig en ijskoud. verder zijn de klimtoestellen niet geschikt voor kinderen onder de tien jaar en moet er ten alle tijden begeleiding zijn. anders kan het gewoon niet. wil je ontspannen met de kids? zoek dan vooral een ander hotel!! en all inclusive is in dit hotel niet wat je denkt. geen wifi! geen alcoholische dranken all in! je drinkt de hele week uit een plastic bekertje! servies is altijd vies! de ligging was redelijk, dat was het enige wat overeen kwam met de beschrijving.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015
May Martinez, Community Manager, 27-10-2016

Geachte zeer teleurstellend, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het versturen van uw beoordeling op TripAdvisor. Allereerst willen we onze excuses voor de ontevredenheid u zich tijdens uw verblijf, gaan we veel aandacht besteden aan alle negatieve opmerkingen u op om gelijkaardige gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen hebben geschreven. Wij hopen u en uw gezin in de toekomst van harte welkom om u een geweldige vakantie zoals verwacht.

Super Vakantie

John Brus
1-1-2015

Hallo

Wij zijn 18 december t/m 25 december 2014.naar dit hotel met 5 personen geweest. We hebben een top week gehad.

Het eten was super echt variërend. voor iedereen volop keus en er waren heerlijke toetjes.

En het personeel was ook heel vriendelijk we hebben 2x een probleem gehad maar dat werd meteen heel goed opgelost. De bediening achter de bar en restaurant waren ook heel behulpzaam en vriendelijk.

We zijn van s,morgen tot s,avonds goed vermaakt door het Animatie team met dank aan Over, Eros, Louelle en Chicco. met onder andere handboogschieten darten voetbal en s,avonds met de live shows.

Dit hotel is echt een aan rader voor mensen die rust willen maar tevens ook goed vermaakt willen worden.

We heben de zuidtour door Lanzarote gemaakt dat is ook echt heel mooi als je iets van het land wil zien. Zoals de Vulkanen en wijnproeverij enz.

Kortom we hebben een super vakantie gehad!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Vriendelijke groeten, May Martinez

Niet wat wij verwacht hadden

Theo
15-12-2014

Voordat wij een reis boeken googelen we eerst of dit aan ons verwachtingspatroon voldoet. Zo ook bij dit hotel. In de reviews stond 4 sterren. Wij hebben echter een heel andere ervaring. We boekte van 25-11-2014 tot 02-12-2014. Helaas werkte het weer niet mee. Iedere dag regen of bewolking. Dit verwacht je niet. Misschien beïnvloed dat je opmerkingen. Enfin. De 1e kamer die wij kregen lag veel te ver weg. Bovendien had deze kamer een gore rioollucht. Gelukkig kregen we een nieuwe. Op het balkon keek je zo de zee in. Links van het hotel ligt een bouwval, rechts en iets verderop een centrale. Dus niet alle uitzichten zijn goed. Het aanbod van eten was voldoende echter alles was lauw ja alles. Ook wat aangevuld werd. Bestek was niet altijd schoon en de messen waren bot. In de lobby / poolbar werd het bier/whiskey creamer uit plastic bekers geserveerd!!! Free WiFi werkte niet. Het animatieteam was steen goed en het personeel zeer vriendelijk. Eindoordeel: voor ons zeker geen 4 sterren!

Gereisd Met partner in november 2014

Prima plek

celineraves
18-2-2014

Ziet er beetje vreemd uit, maar was ten tijde van de verbouwing, toen wij er waren, prima genoeg voor de prijs destijds. Prima kamer in groen wit met prima bed voor Spaanse begrippen. Groot balkon met helaas uitzicht op fabriek (zoutwater zuivering geloof ik). 's Avonds tetterde de animatie wel erg hard, was helaas goed hoorbaar in kamer. Eten prima te noemen. Foto's van de fotograaf ronduit amateuristisch te noemen in vergelijking tot wat we ooit in Turkije kregen, dus ook niet laten maken. Zwembad wat koud. Animatie overdag niet veel gebruikt, wel geinig. Weinig nederlandse gasten.

Gereisd Met partner in oktober 2012
m, Community Manager, 28-10-2016

Vriendelijke groeten, May Martinez

ideaal resort om winter even te ontvluchten!

thali_jade
11-2-2013

Groot resort maar blijft toch aangenaam door de architectuur,indrukwekkende inkom, elke prachtige zeer ruime kamer heeft pool- en seaview!Nooit zo een grote mooie kamer en badkamer(ruime inloop regendouche en altijd zalig warm water) ervaren op vakantie!Heel net, heel rustig, nieuwe matrassen, alles nieuw!Als we dan toch mogen muggenziften dan had ik graag een kleenexbox op de badkamer gehad.Mooie eetzaal binnen, ruim buffet, ontbijt is absoluut het lekkerste!Leuk om je dag zo te starten!Lunch en diner voldoende keuze.VIP restaurant 1x/verblijf gratis te reserveren is ABSOLUUT de moeite waard!Dranken in de all in was ok, wij verkiezen toch steeds wijn, bier, cava en eens een gin-tonic of wodka-mix, cocktails komen zoals overal bij all in uit fles=suikerwater.Daganimatie super,avondanimatie soms heel goed, soms slecht!Afstand luchthaven 10min. en Arrecife stad 5min. met taxi, stopt voor inkom.Verder afgelegen maar voor weekje zon niet van toepassing!Komen volgend jaar terug, aanrader!

Gereisd Met partner in januari 2013

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Lanzarote Playa in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Lanzarote Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.