Hotel Occidental Lanzarote Mar

Hotel Occidental Lanzarote Mar
8,2

16 tips over Hotel Occidental Lanzarote Mar

paulus01, 4-3-2016
Als je naar Timanfaya gaat is het (gratis) bezoekerscentrum zeker de moeite waard. De simulatie van een aardbeving vonden onze kinderen erg leuk. Niet langs de dromedarissen terug rijden maar juist de andere kant op.
theatvt, 31-3-2015
De zuidtour moet je hebben gedaan als je in Lanzarote bent
Marieke, 28-12-2014
Huur een auto en ga naar Timanfaya, het vulkaanpark (wel vroeg i.v.m. De drukte) zwemmen in Playa Blanca is ook erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Lanzarote Mar voor je op een rij gezet:

marcel, 28-11-2014
auto gehuurd bij plus car zeer voordelig en zeer goeie service alle bezienswaardigheden vlot met de wagen bereikbaar
Willem, 23-9-2014
Huur een auto om de leuke dingen te bezoeken. Vulkaanlandschap.
Jantine, 20-8-2014

Uit eten is voor 2 personen kost niet veel op het eiland. Ong. €30,- voor 2 personen.

Een tip om eens te gaan eten is : Restaurant Nina, dit zit aan de weg die naar het centrum van Costa Teguise gaat.

patries, 11-8-2014
neem oordoppen mee! ik zou er niet terug gaan, is niet erg geschikt voor mindervalide, ( we hebben een zoon in rolstoel, dus spreek uit ervaring)geen goede faciliteiten daarvoor( bv, douchestoel is er niet, alleen een bad)klein liftje en veel trappen in hotel De rolstoelkamers zouden bij de lift moeten zitten en liever een douche dan een bad! wel de moeite waard is de eilandtoer!! Zeer leuk en je ziet dan veel van het eiland! Ook Puerto del Carmen is leuk .
bobgrol, 22-7-2013
Gelukkig vonden we op advies van de receptie restaurant El Bocadito voor mooie tapas en het ernaast gelegen La Bohemia voor houtskool gegrilde steaks. Niet vergeten de Lanzarote wijnen te bestellen zoals El Grifo, Stratus en Bermejo dan wel te bezoeken op hun bodega. In Nederland zijn deze wijnen bijna niet te vinden!
sneeuwman, 26-4-2013
Een aanrader is de "konings-excursie". Een tour met bus over het eiland. Geheel in het NL. Door het nationale park met de vulkanen (hier mag je niet met een gewone auto door), kamelenrit, lunch, wijnproeverij en de grotten. Zo mooi, dat moet je meegemaakt hebben.
henk, 27-3-2013
heb je preferenties, geef ze op, wordt echt rekening mee gehouden