Hotel Occidental Lanzarote Mar

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°23°
Hotel Occidental Lanzarote Mar
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Lanzarote Mar voor je op een rij gezet:

168 reviews over Hotel Occidental Lanzarote Mar in het Nederlands

Leuk gehad, schoon hotel

M
12-9-2018

De kamers zijn gedateerd maar wel schoon. Eten is lekker en gevarieerd.

Er zijn heel veel trappen in het hotel. Onhandig met buggy/kinderwagen. De liften zijn ook slecht.

Muziek staat echt heel erg hard. Heel vervelend. Is niet prettig bij de animatie en het zwembad.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 17-9-2018

Dear Mrs. Groot,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

We understand your preference for more tranquil accommodation. However, it is our goal to provide all our guests with a memorable holiday with the option of evening entertainment and we try our best to combine lively attractions for the action seekers with a well-organized distribution in our hotel's facilities to ensure that our guests preferring to relax are able to do so.

We are very pleased to read that you did like the room we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Sincerely,

The Management

Absoluut voor herhaling vatbaar

Danielle
24-8-2018

Prima hotel. Personeel was heel vriendelijk en gaven goede service. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en de bedden werden netjes opgemaakt. De bedden zijn hard maar ik vond dat fijn. Het eten is prima, genoeg keuze voor iedereen, ook voor de kinderen. Het zwembad is een zoutwater bad, wel handig om te weten. Er hadden wat meer parasols mogen staan bij het zwembad. Er waren mensen die al vroeg hun handdoek neerlegde op de bedjes maar er waren dan alsnog genoeg bedjes als je later kwam. Er was ook een bus die je gratis ieder uur naar het strand bracht. Erg fijn! De animatie is in het Spaans en Engels, ik vond dat geen probleem. Ze deden er alles aan om het leuk te maken en je zag dat ze plezier hadden in hun werk. Er zijn veel Engelse mensen in het hotel maar heb totaal geen last van ze gehad. Er komen veel gezinnen. Voor mij en mn kind is het voor herhaling vatbaar!

Occidental lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 30-8-2018

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat u de verieteit en kwaliteit van het eten wist te appreciëre en de kamer.

We zijn ook tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers.

Fantastisch gewoon,voor herhaling vatbaar

Angelique en Kirsten
13-3-2018

Wij zijn vandaag terug gekomen,ik had 5 dagen geboekt met mijn dochter

Zij was 10 maart 26 geworden en bij de terug komst naar onze kamer stond er een fles champagne en gebak klaar,super leuk.

Zeer mooi , wel groot hotel,goede kamers,badkamer iets gedateerd , personeel zeer vriendelijk en het animatie team is geweldig,die maken er een mooi feestje van

Wij waren 1ste met de mojitho party, vreselijk gelachen,ze kunnen geweldig dansen.

Het eten (buffet) is echt super

Van alles aanwezig en elke dag variatie

Zeer schoon is het overal,wij hebben maar 1 negatieve punt en dat is dat de kamers zeer gehorig zijn.

Maar voor de rest is alles allemachtig prachtig

Buiten bij de zwembaden , bedden in overvloed , alles wordt zeer goed schoon gehouden.

Gewoon top.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 15-3-2018

D-reizen

Fijn hotel, voor herhaling vatbaar!

Fam. Lugtenberg
2-3-2018

Fijn verblijf gehad hier. Wat eigenlijk direct op valt, is de kracht van het personeel. Wat een ongelooflijk fijn volk daar, iedereen is bezig om de vakantieganger een top verblijf te geven. Service, vriendelijkheid en schoon is zeker een kracht van het hotel en haar personeel. Verder dagelijks gevarieerde buffetten en een leuke animatiegroep die veel doet. Minpuntje is de lounge, de sfeer is als bij de wachtruimte tandarts. Een muziekje en wat aankleding zou er wonderen doen.

Verder gewoon een prima plek om te verblijven.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 5-3-2018

Erg goed

Marga van de Glind- Zijp
24-1-2018

Service van personeel en staff erg goed. Op mijn verjaardag stond er een fles champagne en een taartje op de kamer. En er was een gereserveerde tafel feestelijk gedekt.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 6-2-2018

De Directie

Fantastisch hotel met veel mogelijkheden.

Henk
11-10-2017

Een groot resort, met voor elk wat wils. Mooie grote kamers en goede maaltijden.

De all in formule is ruim voldoende. Allen heel veel Engelse die nog al luidruchtig zijn, voor de rest een fijne vakantie gehad.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 13-10-2017

De Directie

Leuke vakantie gehad maar geen herhaling..

Mandy
23-7-2017

Vakantie geboekt via touroperator. We hadden een superior familie kamer geboekt wat via foto's en omschrijving een ruime, nette en nieuwe familie kamer zou moeten zijn.Echter was de kamer oud (maar wel schoon), en werd een 3e bed onder een bank uit geschoven.

Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk, het eten lekker en divers. De kinderclub was leuk ingericht echter is het de bedoeling dat je je kind daar achterlaat en op een afgesproken tijdstip daar weer ophaalt. De animatie spreekt Spaans of Engels waardoor onze kinderen er naar 1 keer niet terug wilden omdat alleen al naar het toilet gaan niet door hen werd verstaan.

De animatie in de avond is leuk maar weinig divers.

De bus naar het strand is erg onduidelijk aangegeven waardoor we een betalende lijnbus hebben genomen. Op het strand zelf geen mogelijkheid tot huren van ligbedden of parasols.

Kortom, vriendelijk personeel, goed eten maar geen plek om nogmaals heen te gaan.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 2-8-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat het entertainment, de kinderclub en de kamer u wist te appreciëre, .

geweldige vakantie

yvonne muchow
26-3-2017

service, kamers, eten etc. alles prima in orde

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 10-5-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat u de verieteit en kwaliteit van het eten wist te appreciëre, het entertainment, de kinderclub en de kamer.

super hotel

Diana
20-3-2017

heeel mooi hotel goed eten super animatie ook voor kleine kinderen een geweldige miniclub! mooie shows avonds!

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 23-3-2017

Redelijke plek voor 1 keer

Laurensse
21-2-2017

Wie van massa's engelsen houdt en van het all-in concept komt in dit hotel niets tekort. De ligging van het hotel is redelijk. Met een korte wandeling langs het water af zit je in het plaatsje costa teguise. Ook in ons geval was het zo dat de geboekte kamer niet de kamer was die we kregen (Family suite/Family superior). Dit zorgde voor wat teleurstelling bij de start van onze vakantie. Het eten in het hotel is, zeker voor een dergelijk hotel, redelijk goed. Wel is er voor het aantal gasten te weinig plaats in het restaurant met als gevolg wachtrijen. Helaas hebben we nauwelijks gebruik kunnen maken van het zwembad. Voor onze dochter van bijna 2 was het water nog te koud (ook in het (nauwelijks) verwarmde zwembad).

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 24-2-2017

Dear Laurensse,

Regarding the size of the rooms we regret your disappointment however we would like to point out that we have different room categories at disposal and all accommodations are thoroughly described on our website, for coming occasions, we would like to offer you a personalized booking guidance through our call centre, to make sure you make a reservation for the accommodation that best meets your needs and wishes.

We have taken good note of your remark on the queues at times in our bar and regret reading your dissatisfaction, our barmen shifts are studied to ensure an impeccable service throughout the day and are reinforced during peak hours, nevertheless we commit to improve on this aspect of our services so as to avoid receiving this kind of feedback in the future.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Sincerely,

The management

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Lanzarote Mar in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Lanzarote Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.