Hotel Occidental Lanzarote Mar

Tonen op kaart

206 reviews over Hotel Occidental Lanzarote Mar

• 2018
    8G van de ven10-12-2018

aanrader voor een week rust, genieten.

Groot hotel, ( ligt wat geisoleerd, dus auto huren is een aanrader voor een aantal dagen om het eiland te ontdekken), maar als je weet waar alles is is het toch een knus en gezellig hotel, een fantastisch animatie team was aanwezig, zeer inspirerend en energie vol en allemaal even vriendelijk. Eten prima, kamer prima . Fitness, grote zwembad betalen ( 2.50) spar winkel dichtbij. Prijs- kwalieit: goed

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 19-12-2018

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat u de verieteit en kwaliteit van het eten wist te appreciëre en de kamer.

We zijn ook tevreden dat u genoten heft van de geode service van onze werknemers.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Laudicia Hofman27-11-2018

Absolute aanrader!

Prachtig hotel, super schoon en zeer vriendelijk personeel. Vooral het extreem aardige personeel hebben de vakantie top gemaakt.

Het enige jammere was het handdoekje leggen, dit gebeurde iedere ochtend. Maarja als dat het enige is.

Dit hotel is zeker aan te raden!

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 19-12-2018

Beste Laudicia Hofman,

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Judith23-11-2018

Je hoeft hier niet bang te zijn om te verhongeren, het eten is supergoed, van alles te krijgen! Overal Wifi, wij waren er van 3 november tot 10 november, heerlijk genoten daar, mooi weer 24 graden constant! Ontzettend vriendelijk personeel, genoeg animatie iedere dag, hele dag muziek bij het zwembad! Kamer was super schoon, heerlijke bedden, hadden prachtig uitzicht op zwembad op 2-hoog! Is je bord leeg, halen ze het direct weg zodat je ander bord nog kunt vullen....laat je je mes vallen op de grond pakken ze gelijk een nieuwe voor je! Zwembaden waren ook keurig, goed bij gehouden, wel wat fris, maar als je er eenmaal in bent, is het heerlijk! Goed service met eigen hotelbus naar het centrum, gaat ieder uur, laatste bus terug rond 17:30 uur! Aanrader: De Grand Tour maken over eiland met georganiseerde reis, was fantastisch, dit mag je niet missen! Alleen jammer dat je geen wandelboulevard voor de deur hebt, Puerto del Carmen wel!

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 27-11-2018

Gereisd met partner in november 2018

• 7M12-09-2018

Leuk gehad, schoon hotel

De kamers zijn gedateerd maar wel schoon. Eten is lekker en gevarieerd.

Er zijn heel veel trappen in het hotel. Onhandig met buggy/kinderwagen. De liften zijn ook slecht.

Muziek staat echt heel erg hard. Heel vervelend. Is niet prettig bij de animatie en het zwembad.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 17-09-2018

Dear Mrs. Groot,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

We understand your preference for more tranquil accommodation. However, it is our goal to provide all our guests with a memorable holiday with the option of evening entertainment and we try our best to combine lively attractions for the action seekers with a well-organized distribution in our hotel's facilities to ensure that our guests preferring to relax are able to do so.

We are very pleased to read that you did like the room we accommodated you in and that you found it to be clean and comfortable at all times.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Sincerely,

The Management

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Danielle24-08-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar

Prima hotel. Personeel was heel vriendelijk en gaven goede service. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en de bedden werden netjes opgemaakt. De bedden zijn hard maar ik vond dat fijn. Het eten is prima, genoeg keuze voor iedereen, ook voor de kinderen. Het zwembad is een zoutwater bad, wel handig om te weten. Er hadden wat meer parasols mogen staan bij het zwembad. Er waren mensen die al vroeg hun handdoek neerlegde op de bedjes maar er waren dan alsnog genoeg bedjes als je later kwam. Er was ook een bus die je gratis ieder uur naar het strand bracht. Erg fijn! De animatie is in het Spaans en Engels, ik vond dat geen probleem. Ze deden er alles aan om het leuk te maken en je zag dat ze plezier hadden in hun werk. Er zijn veel Engelse mensen in het hotel maar heb totaal geen last van ze gehad. Er komen veel gezinnen. Voor mij en mn kind is het voor herhaling vatbaar!

Occidental lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 30-08-2018

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Angelique en Kirsten13-03-2018

Fantastisch gewoon,voor herhaling vatbaar

Wij zijn vandaag terug gekomen,ik had 5 dagen geboekt met mijn dochter Zij was 10 maart 26 geworden en bij de terug komst naar onze kamer stond er een fles champagne en gebak klaar,super leuk. Zeer mooi , wel groot hotel,goede kamers,badkamer iets gedateerd , personeel zeer vriendelijk en het animatie team is geweldig,die maken er een mooi feestje van Wij waren 1ste met de mojitho party, vreselijk gelachen,ze kunnen geweldig dansen. Het eten (buffet) is echt super Van alles aanwezig en elke dag variatie Zeer schoon is het overal,wij hebben maar 1 negatieve punt en dat is dat de kamers zeer gehorig zijn. Maar voor de rest is alles allemachtig prachtig Buiten bij de zwembaden , bedden in overvloed , alles wordt zeer goed schoon gehouden. Gewoon top.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 15-03-2018

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 9Fam. Lugtenberg02-03-2018

Fijn hotel, voor herhaling vatbaar!

Fijn verblijf gehad hier. Wat eigenlijk direct op valt, is de kracht van het personeel. Wat een ongelooflijk fijn volk daar, iedereen is bezig om de vakantieganger een top verblijf te geven. Service, vriendelijkheid en schoon is zeker een kracht van het hotel en haar personeel. Verder dagelijks gevarieerde buffetten en een leuke animatiegroep die veel doet. Minpuntje is de lounge, de sfeer is als bij de wachtruimte tandarts. Een muziekje en wat aankleding zou er wonderen doen. Verder gewoon een prima plek om te verblijven.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 05-03-2018

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Marga van de Glind- Zijp24-01-2018

Erg goed

Service van personeel en staff erg goed. Op mijn verjaardag stond er een fles champagne en een taartje op de kamer. En er was een gereserveerde tafel feestelijk gedekt.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 06-02-2018

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Henk11-10-2017

Fantastisch hotel met veel mogelijkheden.

Een groot resort, met voor elk wat wils. Mooie grote kamers en goede maaltijden. De all in formule is ruim voldoende. Allen heel veel Engelse die nog al luidruchtig zijn, voor de rest een fijne vakantie gehad.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 13-10-2017

Gereisd met partner in september 2017

• 8Mandy23-07-2017

Leuke vakantie gehad maar geen herhaling..

Vakantie geboekt via touroperator. We hadden een superior familie kamer geboekt wat via foto's en omschrijving een ruime, nette en nieuwe familie kamer zou moeten zijn.Echter was de kamer oud (maar wel schoon), en werd een 3e bed onder een bank uit geschoven. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk, het eten lekker en divers. De kinderclub was leuk ingericht echter is het de bedoeling dat je je kind daar achterlaat en op een afgesproken tijdstip daar weer ophaalt. De animatie spreekt Spaans of Engels waardoor onze kinderen er naar 1 keer niet terug wilden omdat alleen al naar het toilet gaan niet door hen werd verstaan. De animatie in de avond is leuk maar weinig divers. De bus naar het strand is erg onduidelijk aangegeven waardoor we een betalende lijnbus hebben genomen. Op het strand zelf geen mogelijkheid tot huren van ligbedden of parasols. Kortom, vriendelijk personeel, goed eten maar geen plek om nogmaals heen te gaan.

Occidental Lanzarote Mar, Jefe de Ventas, 02-08-2017

Bedank voor de om uw ervaring in het hotel met ons te delen.

We zijn heel tevreden om te lezen dat het entertainment, de kinderclub en de kamer u wist te appreciëre, .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

16 tips over Hotel Occidental Lanzarote Mar

• wallietax, 20-06-2012

Zeker de eiland tour door het zuiden doen. De vulkaanroute is echt imponerend. Zeker een aanrader is tapas restaurant Lanzarote in het centrum van playa Teguise.

• Lynda, 16-03-2013

Je kunt fietsen huren en langs de kust helemaal tot Puerto del Carmen fietsen. Overweeg je om met een excursie een tour over het eiland te doen: bedenk dan eerst wat je echt van/ op het eiland wilt zien. Een excursie is algemeen, tijdgebonden en deels commercieel. Ga anders lekker zelf op pad met een huurauto of bus.

• sneeuwman, 26-04-2013

Een aanrader is de "konings-excursie". Een tour met bus over het eiland. Geheel in het NL. Door het nationale park met de vulkanen (hier mag je niet met een gewone auto door), kamelenrit, lunch, wijnproeverij en de grotten. Zo mooi, dat moet je meegemaakt hebben.

25 vragen over Hotel Occidental Lanzarote Mar

• Pauline, 23-04-2018

Snacks

Wat houden de snacks van het all inclusief precies in?

• nella Dekker, 03-10-2017

fietsen

kan je daar fietsen huren

• Kooij, 09-08-2016

Weer in de avond

Ik hoorde dat het sávonds flinks kan afkoelen. WIj gaan begin september, twee weken, weet iemand of dat klopt? I

Hotel Occidental Lanzarote Mar info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald