Appartement Mansion Nazaret

Appartement Mansion Nazaret

8.2Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 260p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

37 reviews over Appartement Mansion Nazaret

• 8Wim Konings28-06-2010

Perfect appartement

Wij verbleven hier van 12 tm 19 Juni 2010. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Op de kamer stond een lekkere fles wijn klaar. Kamer was lekker ruim, iet wat verouderd qua interieur. Wel was alles heel, en de bedden waren prima. Schoonmaak allemaal in orde. Rondom zwembad was alles netjes en schoon. Restaurant is simpel ingericht, maar het eten is heerlijk en gevarieerd. Voor een weekje weg was dit een super apart-hotel, zeker voor de prijs!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Fam. Heijnen02-01-2010

Keurig appartement voor een reële prijs !!!

We hebben met 4 personen een weekje gelogeerd in appartementencomplex Nazaret. Zeer hartelijke en klantvriendelijke ontvangst waarbij wij keurig begeleid werden naar ons ruime appartement met twee slaapkamers. Een flesje wijn bij ontvangst en nog eentje op 1e kerstdag voorzien van een handgeschreven kerstkaart. Iedere ochtend een zakje met 4 broodjes aan de deurknop. Ontbijten in de eetzaal van het hotel is ook een optie om aan te raden: uitgebreid (Engels) ontbijtbuffet voor maar 3,50 pp. Het complex ligt aan de rand van het ( uitgaans-)centrum waardoor 's avonds en 's nachts wel enige geluidsoverlast. Ruime Spar-supermarkt direct naast ingang complex. Pin-automaat direct tegenover ingang. Taxi-standplaatsen en bushalte direct voor ingang. Alle voorzieningen, restaurants en uitgaansgelegenheden op loopafstand. Costa Teguise is een soort Engelse enclave met voornamelijk pubs, pizzeria's en veel chinese restaurants. De Spaanse sfeer en keuken moet je echt zoeken....

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Duncker11-11-2009

een gezellig verblijf

zeer vriendelijk , word goed onderhouden, niets is te veel . alles is goed bereikbaar. gezellige eettentjes in de nabijheid.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2007

• 8Raymond en Daisy12-06-2008

Wij zijn in maart een week hier geweest. We hadden een lekker ruim appartement wat goed werd schoongehouden. Verder iedere ochtend verse broodjes aan de deur en 2 x hebben we een fles wijn gehad. Koken is een beetje lastig met maar 2 pitten maar er zijn in de buurt genoeg leuke restaurantjes waar je lekker en voor niet te veel geld kan eten. Het huren van een auto is een aanrader want zo kan je gemakkelijk het bizarre vulkaanlandschap bekijken en verder natuurlijk lekker geniten aan het zwembad van de zon!

Gereisd in juni 2008

• 8J.T.C.M. Spies26-02-2008

De ligging is goed, dichtbij het strand. De info uit de reisgids klopt

Gereisd met partner in februari 2008

• 8duncker16-01-2008

mooie ligging , vriendelijke mensen, al met al is het er goed van elkaar, alleen zou de inrichting vervangen kunnen worden, moderner.

Gereisd met familie in januari 2008

• 9J. Egbergen08-12-2007

Voor herhaling vatbaar.

Het vermelden misschien ook waard: de gratis verse broodjes elke ochtend aan de deur was een heerlijke verrassing.

Gereisd met familie in november 2007

• 0E. Falck-Brandts02-12-2007

We hebben nooit in nazareth gezeten maar zijn overgeboekt naar app. Galeon playa. Mooie appartemanten en een heel goed ontbijt. Als tegemoetkoming voor de overlast mochten we gratis elke dag dineren in Nazareth inc. de wijn. Dat vinden wij van grote klasse getuigen en zijn daar ook zeer erkentelijk voor. Zowel voor Nazareth als voor Galeon playa een dikke tien !!!!

Gereisd met partner in november 2007

• 7J.G06-10-2007

was keurig, elka dag zonder kosten verse broodjes aan de deur. gezellig, leuke boulevard langs strand deels met winkels/restaurants en deels zonder.

Gereisd met partner in september 2007

• 7J. Verschuuren03-09-2007

Wij zijn net teruggekomen en hadden weinig verwachting, maar we hadden geluk met ons appartement. Wij zaten in het eerste gedeelte als je binnen komt met uitzicht op het zwembad met "kinderbad" (70 cm). We hebben ook een appartement gezien wat daarachter lag (de donkerbruine variant), maar die was minder (roestig bad, donker en 2pits fornuis) en als je aan de zijkant zit met uitzicht op het hogergelegen zwembad, kun je last hebben de hele nacht van uitgaans- publiek, al met al zaten wij dus prima. De bedden (binnenvering) waren versleten, je voelde de harde veren en doorheenkomen, dat vond ik minder. Het werd goed schoongemaakt en Costa Teguise is erg leuk en gezellig. Playa Blanca is frisser en luxer en Puerto del Carmen vonden wij afschu- welijk. Auto huren is leuk, neem gewoon de verhuurder die op het bordje bij de receptie staat. Voordelig en goed.

Gereisd met familie in september 2007

Appartement Mansion Nazaret info