Appartement Mansion Nazaret

8,7

28 reviews over Appartement Mansion Nazaret in het Nederlands

Fantasties.

Ria Schrijver, 28-10-2017

Het is een geweldig appartement alles is daar goed .van het bed tot zwembad .elke dag verse broodjes aan de deur het schoonmaak alles hoed .wij gaan in nov weer 3 weken .ik kijk er naar uit .Top

heerlijk volgend jaar weer

margaretha, 11-2-2017

Fijne bedden,schone kamers,elke morgen verse bolletjes,bij aankomst een fles lekkere wijn! Rustige omgeving ,verwarmde zwembaden.

Winkelcentrum onder aan de trap,goede parkeer geleggenheid

En Vriendelijk personeel, heel fijn gehad ,hoop volgende jaar weer.

Fantastisch heel erg goed .

Peter Ria, 5-9-2016

Alles was goed . Tot in de puntjes .

Prima appartementen

wendy, 24-5-2016

Pluspunten:

- grote appartementen

- 3 zwembaden (in mei weliswaar erg koud) en meer dan genoeg bedjes zonder handdoeken leggen

- restaurants, winkeltjes, pinautomaat, supermarkt, taxi en bus allemaal direct rond de accommodatie

- strand op 5-10 minuten lopen

- vriendelijk personeel

- om de dag schoonmaak (doe je thuis ook niet dagelijks) en schone handdoeken

- 15-20 minuten vanaf vliegveld

Minpuntjes

- de moderne badkamer in 111 had een oudere wc en rioollucht

- zwembaden waren niet verwarmd in mei

- wat gehorig maar dat is bijna overal in dit soort accomodaties

Verder een top appartement waar alleen mensen die luxe verwachten of altijd wat te zeuren hebben negatief over kunnen zijn

Minpuntjes

Fantastisch!

Gaby, 17-1-2016

Super vriendelijk personeel, mooie omgeving, als er iets is qua doucheput verstopt o.i.d., dan wordt dit meteen verholpen.

Goede schoonmaak, er werden zelfs als extra service broodjes aan de deur gehangen elke ochtend!

Wij verbleven op half-pension. Super lekker eten! Veel groenten, veel keuzes uit voorgerecht s avonds, diner en nagerecht. Echt goed!

Verwarmde zwembaden, heerlijke ligbedjes (gratis)! en supermarkt naast de deur. Parkeren ook achter het appartement, altijd ruimte!

Dit is echt een aanrader!!!!!!

bijna 10 weken in Nazaret

Greet Brehler-Middag, 20-3-2015

Geweldig om er zo lang te zitten en niks te hoeven doen ,mooi uitzicht over de bergen en opstijgende vliegtuigen in de verte , erg vriendelijk personeel en als er eens wat haperde even aangeven bij de receptie en t werd in orde gemaakt. Het was super

geweldige weken gehad

Sibyne, 5-6-2011

we hebben het ontzettend leuk gehad hier. Voor de prijs is dit een prima locatie. Toilet stonk ietwat, maar er werd prima schoongemaakt. Keukengerei is niet echt top, een pannekoek bakken zonder garde is bv wat lastig. Personeel en receptie zeer vriendelijk. Ligging is super. We hebben het hier zo naar ons zin gehad dat we dit jaar in dec. weer geboekt hebben. Zeker een aanrader.

Mooi complex op ideale locatie

Jasper, 4-11-2010

Mainsion Nazaret is gebouwd in 1997. Sindsdien is het redelijk (maar niet goed) onderhouden. Het heeft een internationaal publiek.

De driekamerappartementen zijn lekker ruim. De keuken is prima uitgerust (koelkast, tweepits elektrische kookplaat, waterkoker, toaster, koffiezetapparaat). Wassen en drogen kan in het complex (€ 8,-- ). De appartementen zijn vrij gehorig.

Op de begane grond zit wat ongedierte, op de verdiepingen niet. In het restaurant kun je dagelijks zonder reververing goed en goedkoop ontbijten en dineren.

Er zijn weinig voorzieningen voor kinderen. Met kleine kinderen moet je een appartement op een verdienping boeken, anders lopen ze zo het zwembad in.

Het allerbeste aan Nazaret is de ligging: aan de overzijde liggen de gezelligste pleintjes en restaurants. Het strand is 5 minuten lopen. Er is geen uitzicht op zee. Een goed uitgeruste supermarkt ligt naast het complex.

Een aanrader, laten we hopen dat ze iets meer onderhoud geen plegen.

Perfect appartement

Wim Konings, 28-6-2010

Wij verbleven hier van 12 tm 19 Juni 2010.

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen. Op de kamer stond een lekkere fles wijn klaar.

Kamer was lekker ruim, iet wat verouderd qua interieur. Wel was alles heel, en de bedden waren prima. Schoonmaak allemaal in orde.

Rondom zwembad was alles netjes en schoon. Restaurant is simpel ingericht, maar het eten is heerlijk en gevarieerd. Voor een weekje weg was dit een super apart-hotel, zeker voor de prijs!

Keurig appartement voor een reële prijs !!!

Fam. Heijnen, 2-1-2010

We hebben met 4 personen een weekje gelogeerd in appartementencomplex Nazaret. Zeer hartelijke en klantvriendelijke ontvangst waarbij wij keurig begeleid werden naar ons ruime appartement met twee slaapkamers. Een flesje wijn bij ontvangst en nog eentje op 1e kerstdag voorzien van een handgeschreven kerstkaart. Iedere ochtend een zakje met 4 broodjes aan de deurknop. Ontbijten in de eetzaal van het hotel is ook een optie om aan te raden: uitgebreid (Engels) ontbijtbuffet voor maar 3,50 pp. Het complex ligt aan de rand van het ( uitgaans-)centrum waardoor 's avonds en 's nachts wel enige geluidsoverlast. Ruime Spar-supermarkt direct naast ingang complex. Pin-automaat direct tegenover ingang. Taxi-standplaatsen en bushalte direct voor ingang. Alle voorzieningen, restaurants en uitgaansgelegenheden op loopafstand. Costa Teguise is een soort Engelse enclave met voornamelijk pubs, pizzeria's en veel chinese restaurants. De Spaanse sfeer en keuken moet je echt zoeken....

We hebben een aantal aanbieders voor Mansion Nazaret voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mansion Nazaret in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mansion Nazaret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mansion Nazaret scoort een 8.66 uit 10 op basis van 35 reviews.