Appartement Mansion Nazaret

Appartement Mansion Nazaret

8.2Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 260p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

37 reviews over Appartement Mansion Nazaret

• 2018
    7Peter14-10-2018

Lekker rustig verblijf.

Vriendelijk personeel, behoorlijk ontbijt, grote appartementen, nauwelijks handdoeken leggen. Hotel is wel gedateerd is dus aan renovatie toe.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Lieke12-06-2018

Aanrader

We hebben het hier erg naar onze zin gehad. Het goed onderhouden complex ligt erg centraal vlak bij winkels, restaurants, supermarkt en bushalte. De inrichting van het ruime appartement is compleet en er wordt goed schoongemaakt. Fijne douche en altijd goed warm water. Iedere ochtend worden er verse broodjes aan je deur gehangen. Er zijn 3 zwembaden, waarvan er een verwarmd is. Voldoende bedjes.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Ria Schrijver28-10-2017

Fantasties.

Het is een geweldig appartement alles is daar goed .van het bed tot zwembad .elke dag verse broodjes aan de deur het schoonmaak alles hoed .wij gaan in nov weer 3 weken .ik kijk er naar uit .Top

Gereisd met partner in juni 2017

• 10margaretha11-02-2017

heerlijk volgend jaar weer

Fijne bedden,schone kamers,elke morgen verse bolletjes,bij aankomst een fles lekkere wijn! Rustige omgeving ,verwarmde zwembaden. Winkelcentrum onder aan de trap,goede parkeer geleggenheid En Vriendelijk personeel, heel fijn gehad ,hoop volgende jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 9Peter Ria05-09-2016

Fantastisch heel erg goed .

Alles was goed . Tot in de puntjes .

Gereisd met partner in juni 2016

• 8wendy24-05-2016

Prima appartementen

Pluspunten: - grote appartementen - 3 zwembaden (in mei weliswaar erg koud) en meer dan genoeg bedjes zonder handdoeken leggen - restaurants, winkeltjes, pinautomaat, supermarkt, taxi en bus allemaal direct rond de accommodatie - strand op 5-10 minuten lopen - vriendelijk personeel - om de dag schoonmaak (doe je thuis ook niet dagelijks) en schone handdoeken - 15-20 minuten vanaf vliegveld

Minpuntjes - de moderne badkamer in 111 had een oudere wc en rioollucht - zwembaden waren niet verwarmd in mei - wat gehorig maar dat is bijna overal in dit soort accomodaties

Verder een top appartement waar alleen mensen die luxe verwachten of altijd wat te zeuren hebben negatief over kunnen zijn

Minpuntjes

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Gaby17-01-2016

Fantastisch!

Super vriendelijk personeel, mooie omgeving, als er iets is qua doucheput verstopt o.i.d., dan wordt dit meteen verholpen. Goede schoonmaak, er werden zelfs als extra service broodjes aan de deur gehangen elke ochtend! Wij verbleven op half-pension. Super lekker eten! Veel groenten, veel keuzes uit voorgerecht s avonds, diner en nagerecht. Echt goed! Verwarmde zwembaden, heerlijke ligbedjes (gratis)! en supermarkt naast de deur. Parkeren ook achter het appartement, altijd ruimte! Dit is echt een aanrader!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Greet Brehler-Middag20-03-2015

bijna 10 weken in Nazaret

Geweldig om er zo lang te zitten en niks te hoeven doen ,mooi uitzicht over de bergen en opstijgende vliegtuigen in de verte , erg vriendelijk personeel en als er eens wat haperde even aangeven bij de receptie en t werd in orde gemaakt. Het was super

Alleen gereisd in januari 2015

• 9Sibyne05-06-2011

geweldige weken gehad

we hebben het ontzettend leuk gehad hier. Voor de prijs is dit een prima locatie. Toilet stonk ietwat, maar er werd prima schoongemaakt. Keukengerei is niet echt top, een pannekoek bakken zonder garde is bv wat lastig. Personeel en receptie zeer vriendelijk. Ligging is super. We hebben het hier zo naar ons zin gehad dat we dit jaar in dec. weer geboekt hebben. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 8Jasper04-11-2010

Mooi complex op ideale locatie

Mainsion Nazaret is gebouwd in 1997. Sindsdien is het redelijk (maar niet goed) onderhouden. Het heeft een internationaal publiek. De driekamerappartementen zijn lekker ruim. De keuken is prima uitgerust (koelkast, tweepits elektrische kookplaat, waterkoker, toaster, koffiezetapparaat). Wassen en drogen kan in het complex (€ 8,-- ). De appartementen zijn vrij gehorig. Op de begane grond zit wat ongedierte, op de verdiepingen niet. In het restaurant kun je dagelijks zonder reververing goed en goedkoop ontbijten en dineren. Er zijn weinig voorzieningen voor kinderen. Met kleine kinderen moet je een appartement op een verdienping boeken, anders lopen ze zo het zwembad in. Het allerbeste aan Nazaret is de ligging: aan de overzijde liggen de gezelligste pleintjes en restaurants. Het strand is 5 minuten lopen. Er is geen uitzicht op zee. Een goed uitgeruste supermarkt ligt naast het complex. Een aanrader, laten we hopen dat ze iets meer onderhoud geen plegen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

Appartement Mansion Nazaret info