Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

63 Reviews over Los Zocos Club Resort

• 6Magda16-10-2022

fijne quality time. Maar nooit meer Lanzarote!

Het hotel is met name op (obesitas) Engelsen gericht. Je kijkt je ogen uit. Wij hadden all inclusive, maar gingen regelmatig uit eten (naast het hotel zit een GEWELDIG lunch en ontbijt café!) Het restaurant is zeer gehorig. Mijn man en ik konden er geen woord wisselen. Zwembad is heel erg koud. Het zeewater is fijner. Wij zaten in het laagseizoen tussen de schreeuwende Engelsen. En daar lijkt Costa tequise ook op gericht te zijn. Er is 1 zwembad met luide muziek. En 1 stilte zwembad. Die is het fijnste. Je bent hier aan het juiste adres als je een week lang in de zon wilt liggen aan het zwembad. En als je dol bent op koolhydraten en vet eten! Er is weinig te doen op het eiland dat eruit ziet als de maan. De bedden zijn hard. De bank kan je niet op zitten.

Lief personeel! Schone omgeving en zwembad. Stadje en strand om de hoek.

• 7Lon28-11-2021

Lekker rustig

Het is een mooi complex. Ruime appartementen, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Wel harde bedden. Mooie zwembaden, wel koud in november. Park is schoon en opgeruimd. Het personeel is super vriendelijk en doet heel erg hun best. De ligging is goed. Op loopafstand van winkeltjes en boulevard. Het eten vonden wij niet goed. Er waren ivm corona twee shifts, waardoor wij pas om 20:45 uur mochten eten. Het eten was niet warm en in de late shift was niet alles meer te krijgen. Vaak lege schalen of rommel.

Ik zou hier persoonlijk niet meer all inclusive gaan. Er is genoeg in de buurt om voor een redelijke prijs lekker te eten.

• 7anoniem25-10-2021

Prima.

Hotelkamer 2 kamerapp is ruim en mooi groot dit was zeker een pluspunt.

Zwembadwater heeel erg koud, mijn dochter van 4 kwam naar mij toe en zegt mama je kunt nog niet zwemmen hoor het water is nog bevroren.

Eten: Tja, of het door corona komt of altijd zo is weet ik natuurlijk niet maar het was zo druk bij de buffetten wat echt verschrikkelijk was je stond gemiddeld 30a45 min in de rij om te wachten tot je eten uit de bakken kon scheppen wat vaak ook nog leeg was tegen de tijd dat je eindelijk aan de beurt was, wij zijn vooral in de avond daarom vaak uit eten geweest. Ontbijt/middag eten is qua drukte iets beter maar nog steeds geen aanrader. Eten zelf is wel prima te doen, wat warm moet zijn is warm en koud is koud, elke dag vers fruit, een andere smoothie, en verse broodjes.

Park zelf is netjes en schoon en personeel is erg vriendelijk. Alles is op loopafstand wat een pluspunt is.

• 9Ellen16-08-2020

Prima familie resort

Wij hebben genoten van ons verblijf. Wij verbleven in een mooi 3 kamer app op basis van all inclusive. Matrassen vond ik vreselijk maar dat is persoonlijk. Eten prima, mooie zwembaden, heerlijk in deze periode om geen handdoeken te leggen. Jammer dat er vaak een Engelse radiozender aanstond bij het zwembad terwijl er verschillende nationaliteiten aanwezig waren. Temperatuur elke dag 27 graden en altijd een stevige wind. Leuk plaatsje, winkelcentrum tegenover hotel. Het was erg rustig vanwege het Corona virus dus ik kan geen oordeel geven hoe de service ect geven als het hotel is volgeboekt.

• 9Dick van Breda14-03-2019

Super aparthotel

Fijn aparthotel met schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Het animatieteam deed het goed, zowel voor kinderen als voor de ouderen. vorig jaar in februari zijn we hier ook geweest vandaar dat we hier zijn teruggekomen. Kortom een aanrader voor iedereen

• 8Pietje21-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Met een vriendin een korte vakantie naar de winterzon. Een heerlijk verblijf gehad. Mooie appartementen, eten oké. Ook in november nog animatie aanwezig voor als je daar interesse in hebt. Direct tegenover winkeltjes en strand.

• 7FAMK17-08-2018

Hotel gericht op Engelsen.

Pluspunten: Het personeel is vriendelijk, klachten worden serieus genomen en worden verholpen. All Inclusive formule is prima. Het eten is voldoende, niets bijzonders, maar er wordt voldoende aangevuld. Zwembaden zijn netjes en goed onderhouden. Goede ligging t.o.v het strand. Minpunten: In de kamers hangt een muffe geur. Beddengoed wordt tijdens verblijf niet verschoond. Hygiëne laat te wensen over. De kamers worden iedere dag met de "spaanse" slag schoongemaakt. Wij kwamen spullen van de vorige gasten tegen. Het hotel is gericht op Engelsen. 90% van de gasten is Engels. Het eten en de animatie is gericht op Engelsen. Voor onze kinderen was Engelstalige animatie niet geschikt omdat ze het niet kunnen volgen. Er is een kidsclub, maar ook deze is alleen in het Engels. Prijs/Kwaliteit is m.i. niet in verhouding in het hoogseizoen.

• 7Carina beukelaer11-11-2017

Nooit meer

Accommodatie zeer mooi . Appartement sober maar netjes . Eten is geen 4 sterren waard. Ontbijt alle dagen hetzelfde. lunch en diner 2 soorten vlees op plaat gebakken en 2 soorten vis . Sober klaargemaakt . 1 keer werd er 1 tonijn geplaatst toen wij half u na aanvang van diner toekwamen was de tonijn leeg gehaald graten bleven staan maar werd niet meer aangevuld .ook hier heel vaak hetzelfde eten . Tegen bij betalen kon je je all in up graden maar dat werd ons bij het reisbureau niet verteld . Jammer . Maar qua eten geen 4 sterren waard !!

• 9GH07-10-2017

Superfijn resort in een gezellige,relaxte omgeving

Prima! Uitstekende ontvangst, vrolijk personeel! Modern gerenoveerde appartementen, brandschoon resort. Prachtige volgroeide tuinen rondom 2 ruime zwembaden. Een rustig bad en een bad met muziek en animatie. Heerlijk, die keuze! Allinclusive was prima, elke dag veel keus, goed warm en dus heerlijk gegeten! Wie hierover nog klaagt, kan beter thuis blijven. Zwembaden gaan om respectievelijk 09.30 en 10.00 uur open, maar bedjes genoeg in september. Er zijn rieten parasols en dakjes voor schaduw. Brandschone toiletten in de receptiehal! Enig minpuntje: de nors kijkende medewerkster die het zwembadterras, gevuld met de gasten die nét zijn gaan liggen, met een keiharde waterstraal gaat schoonspuiten, ook tussen de bedjes. Gevolg: overal grote plassen, natte ligstoelen, badlakens EN gasten die flink wat spetters over zich heen krijgen. Dit zou natuurlijk voor de opening van het zwembad moeten gebeuren. Maar dit was dan ook het enige minpuntje. Wij reizen veel en dit resort is gewoon TOP!

• 7Daniëlle04-10-2017

Mooi resort met een aantal verbeterpunten

Los Zocos is een mooi ruim complex wat goed onderhouden wordt. De schoonmaak zou vele malen beter kunnen. Erg schoon was het niet toen wij het appartement betraden. Vooral de badkamer, deze is enorm verouderd en aan renovering toe. Vieze kitranden, tegels en de toilet met bruine randen. In het appartement is alles aanwezig wat je nodig hebt. Magnetron, koelkast, föhn etcetera. Het all in concept is prima. Voldoende keuze wat regelmatig aangevuld wordt ook al ben je een van de laatste die gaat eten. Er loopt erg vriendelijk personeel rond wat hard werkt! 2 zwembaden op het complex waardoor het niet druk is en ruimte genoeg om relaxed op je bedje te liggen. In de ochtend geen handdoek hoeven leggen was een groot pluspunt. Het baby/peuter badje was erg koud, niet verwarmd. Groot nadeel voor ons kleintje van 6 maanden.

Hotel Los Zocos Club Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)