Hotel Los Zocos Club Resort

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Kinderopvang

64 reviews over Hotel Los Zocos Club Resort

• 9Ellen16-08-2020

Prima familie resort

Wij hebben genoten van ons verblijf. Wij verbleven in een mooi 3 kamer app op basis van all inclusive. Matrassen vond ik vreselijk maar dat is persoonlijk. Eten prima, mooie zwembaden, heerlijk in deze periode om geen handdoeken te leggen. Jammer dat er vaak een Engelse radiozender aanstond bij het zwembad terwijl er verschillende nationaliteiten aanwezig waren. Temperatuur elke dag 27 graden en altijd een stevige wind. Leuk plaatsje, winkelcentrum tegenover hotel. Het was erg rustig vanwege het Corona virus dus ik kan geen oordeel geven hoe de service ect geven als het hotel is volgeboekt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Dick van Breda14-03-2019

Super aparthotel

Fijn aparthotel met schone kamers en zeer vriendelijk personeel. Het animatieteam deed het goed, zowel voor kinderen als voor de ouderen. vorig jaar in februari zijn we hier ook geweest vandaar dat we hier zijn teruggekomen. Kortom een aanrader voor iedereen

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Pietje21-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Met een vriendin een korte vakantie naar de winterzon. Een heerlijk verblijf gehad. Mooie appartementen, eten oké. Ook in november nog animatie aanwezig voor als je daar interesse in hebt. Direct tegenover winkeltjes en strand.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 7FAMK17-08-2018

Hotel gericht op Engelsen.

Pluspunten: Het personeel is vriendelijk, klachten worden serieus genomen en worden verholpen. All Inclusive formule is prima. Het eten is voldoende, niets bijzonders, maar er wordt voldoende aangevuld. Zwembaden zijn netjes en goed onderhouden. Goede ligging t.o.v het strand. Minpunten: In de kamers hangt een muffe geur. Beddengoed wordt tijdens verblijf niet verschoond. Hygiëne laat te wensen over. De kamers worden iedere dag met de "spaanse" slag schoongemaakt. Wij kwamen spullen van de vorige gasten tegen. Het hotel is gericht op Engelsen. 90% van de gasten is Engels. Het eten en de animatie is gericht op Engelsen. Voor onze kinderen was Engelstalige animatie niet geschikt omdat ze het niet kunnen volgen. Er is een kidsclub, maar ook deze is alleen in het Engels. Prijs/Kwaliteit is m.i. niet in verhouding in het hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Carina beukelaer11-11-2017

Nooit meer

Accommodatie zeer mooi . Appartement sober maar netjes . Eten is geen 4 sterren waard. Ontbijt alle dagen hetzelfde. lunch en diner 2 soorten vlees op plaat gebakken en 2 soorten vis . Sober klaargemaakt . 1 keer werd er 1 tonijn geplaatst toen wij half u na aanvang van diner toekwamen was de tonijn leeg gehaald graten bleven staan maar werd niet meer aangevuld .ook hier heel vaak hetzelfde eten . Tegen bij betalen kon je je all in up graden maar dat werd ons bij het reisbureau niet verteld . Jammer . Maar qua eten geen 4 sterren waard !!

Gereisd met partner in november 2017

• 9GH07-10-2017

Superfijn resort in een gezellige,relaxte omgeving

Prima! Uitstekende ontvangst, vrolijk personeel! Modern gerenoveerde appartementen, brandschoon resort. Prachtige volgroeide tuinen rondom 2 ruime zwembaden. Een rustig bad en een bad met muziek en animatie. Heerlijk, die keuze! Allinclusive was prima, elke dag veel keus, goed warm en dus heerlijk gegeten! Wie hierover nog klaagt, kan beter thuis blijven. Zwembaden gaan om respectievelijk 09.30 en 10.00 uur open, maar bedjes genoeg in september. Er zijn rieten parasols en dakjes voor schaduw. Brandschone toiletten in de receptiehal! Enig minpuntje: de nors kijkende medewerkster die het zwembadterras, gevuld met de gasten die nét zijn gaan liggen, met een keiharde waterstraal gaat schoonspuiten, ook tussen de bedjes. Gevolg: overal grote plassen, natte ligstoelen, badlakens EN gasten die flink wat spetters over zich heen krijgen. Dit zou natuurlijk voor de opening van het zwembad moeten gebeuren. Maar dit was dan ook het enige minpuntje. Wij reizen veel en dit resort is gewoon TOP!

Gereisd met partner in september 2017

• 7Daniëlle04-10-2017

Mooi resort met een aantal verbeterpunten

Los Zocos is een mooi ruim complex wat goed onderhouden wordt. De schoonmaak zou vele malen beter kunnen. Erg schoon was het niet toen wij het appartement betraden. Vooral de badkamer, deze is enorm verouderd en aan renovering toe. Vieze kitranden, tegels en de toilet met bruine randen. In het appartement is alles aanwezig wat je nodig hebt. Magnetron, koelkast, föhn etcetera. Het all in concept is prima. Voldoende keuze wat regelmatig aangevuld wordt ook al ben je een van de laatste die gaat eten. Er loopt erg vriendelijk personeel rond wat hard werkt! 2 zwembaden op het complex waardoor het niet druk is en ruimte genoeg om relaxed op je bedje te liggen. In de ochtend geen handdoek hoeven leggen was een groot pluspunt. Het baby/peuter badje was erg koud, niet verwarmd. Groot nadeel voor ons kleintje van 6 maanden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9JS te Schiedam01-10-2017

Fantastisch, meer dan we er van verwacht hadden,

Hotel was super schoon, eten was geweldig. Eigenlijk hebben we geen minpunten kunnen vinden

Gereisd met partner in september 2017

• 9W. van de Waal12-09-2017

super vakantie

De gratis Wifi is één van de weinige dingen die beter zou kunnen, verder zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, enthousiast animatie team en keurig verzorgde kamers, we zaten dicht bij receptie, restaurant en baar maar geen geluidsoverlast gehad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 10Rachelle03-07-2017

Een mooi resort vooral voor gezinnen

Wij hebben een heel goed verblijf gehad in dit appartementencomplex ! Het Personeel en het animatie team zijn super vriendelijk. Wat wel wat beter kon is het eten, genoeg keus maar wel bijna elke dag hetzelfde. Voor gezinnen met kinderen is dit perfect , helaas voor ons weinig te doen. Wel een paar leuke barretjes maar dan houd het ook op. Er staat behoorlijk wat wind maar als de zon schijnt is dit heerlijk. In de avond koelt het wel af , dit hou je toch op een eiland.

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Los Zocos Club Resort info