Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2018
    10Jan02-05-2018

Fantastisch lekker hotel

Onze korte vakantieweek is dankzij dit hotel met dan fantastisch geweest. Lokatie prima assists uitgangspunt voor alle tochten op het prachtige eiland. Personeel echt ongelooflijk vriendelijk. Kamer erg ruim met prima bedden en elke dag schoonmaak. Inrichting kamers wel wat gedateerd. Alles erg schoon ! Een aanrader HD Beach Resort in Costa Tequise.

The manager, responsable Marketing, 11-05-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Groeten uit Lanzarote!

Met oudere kinderen

• 10Tom26-04-2018

Zeer goed

Niet twijfelen, gewoon boeken! Mooi en rustig gelegen langs mooie promenade Vriendelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel, proper, mooie en ruime kamers met goeie bedden,heel goeie service,lekker en gevarieerd eten, verschillende thema- avonden.

The manager, responsable Marketing, 04-05-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Groeten uit Lanzarote!

Met oudere kinderen

• 10Marijke25-04-2018

Heel fijn hotel

Ik bedank iedereen van het personeel voor een super fijne vakantie. Ga zo door. Zwembad mag iets warmer in koudere maanden. Maar we genoten van alles. Echt top. Wij komen zeker terug maar dan in het najaar. Ook de locatie van dit Hotel is zeker de moeite waard.

The manager, responsable Marketing, 27-04-2018

Beste meneer / mevrouw., Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 10Sabine24-04-2018

Vakantie Lanzarote

Super vakantie gehad. Ruime kamer met groot zonnig balkon. Warm zwembad met mooie ligbedden en tegen het handdoekjes leggen op de bedjes was ern strict beleid. Erg fijn. Buffet was heerlijk en zeer uitgebreid. Entertainment s avonds was ook leuk. Het hotel is goed onderhouden.

• 10Dan23-04-2018

Goed Hotel

Hotel zeer geschikt voor een relaxte zwembad strand vakantie. Veel variatie in restaurant en verschillende plekken om een drankje te drinken. Rest van het personeel ook erg vriendelijk. Samenvattend een erg fijne relaxte vakantiue gehad.

• 10Mark20-04-2018

Uitstekende service

Mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel. Het eten is prima en verzorgd. Het zwembad is niet verwarmd waardoor het door de stevig wind niet echt lekker is om aan het zwembad te liggen. Voor de ervaren watersporter is het een prima hotel met faciliteiten, echter boor beginners is het geen aanrader gezien de stevig wind is het gevaarlijk de zee op te gaan.

• 10Dennis19-04-2018

Een aanrader

Mooi, verzorgd en modern hotel. De suites zijn ruim en de slaapkamer apart. De maaltijden zijn verzorgd en iedere dag is er een ruime keus van verse producten. All in is uitgebreid. Het kleine strand is dichtbij en er is nog geen massatoerisme. Het stadje is gemakkelijk wandelend bereikbaar.

• 10Jodie19-04-2018

Mooie vakantie

Mooi hotel gelegen aan de zee met een promenade waar je gezellig kunt wandelen. Korte transfer van de luchthaven. Winkeltjes in de buurt. Ruime propere kamers, lekker eten, goeie cocktails en heel vriendelijk personeel. Geen probleem voor een ligzetel er zij er genoeg.

• 10Richard18-04-2018

Fijne vakantie

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden. Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

Alleenreizend

• 10sara18-04-2018

Mooie omgeving, vriendelijk en professioneel personeel. Kindvriendelijk zowel het zwembad als de speeltuin, miniclub animatie team, er is echt van alles te doen. Wat het eten betreft groot gevarieerd en lekker buffet. Gewoon een pracht tijd beleeft

The manager, responsable Marketing, 20-04-2018

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats