Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2018
    9Nikita Van Wingen14-07-2018

Super!

Het HD beach hotel, is een uitstekend hotel om te vertoeven. Het animatieteam is heel vriendelijk en de activiteiten zijn gevarieerd. Het eten is super lekker en verandert elke avond door thema-avonden, dit is zeer aangenaam. Let wel op: de twee zwembaden zijn zoutwaterbaden.

Echt een top vakantie gehad in dit hotel!

• 10Aaron14-07-2018

Fantastisch!

Dit was onze beste vakantie ooit! Niets op aan te merken! Lekker eten en een fantastisch animatieteam! Enige minpunt is de vele wind. Hier kan het hotel echter niets aandoen. Behalve dit punt, Een echte aanrader!!

• 8Sophie19-06-2018

Prima hotel

Het buffet was over het algemeen lekker en voldoende keuze. Het mocht alleen wat warmer geserveerd worden! Drank is zelfbediening, wat ik een pluspunt vond. het enige jammere vonden wij dat de wijntap kapot was, zo goed als gans ons verblijf. Je kon wel wijn bestellen van de kaart maar deze was betalend

Er was enorm veel wind wat maakte dat het aan het zwembad dikwijls erg koud was. Zon kwam er ook pas tegen de middag door, dat was het minpunt aan de vakantie (wat natuurlijk niks met het hotel zelf te maken heeft.

Hotel ligt vlak aan de zee, wel keienstrand. Ook vlakbij soevenierwinkels en supermarkten. Er is vlakbij ook een apotheek.

Hotel ligt niet ver van de luchthaven, pluspunt als je met kleine kindjes reist.

S'avonds kinderdisco, onze dochter vond dit super!

De kamer was ruim genoeg, voldoende kastruimte en groot balkon. Er is ook een frigo, koffiezet, waterkoker en microgolf op de kamer.

In het hotel zelf is een klein speeltuintje en net buien het hotel ligt ook nog een speeltuin.

Met jonge kinderen

• 10Mond07-06-2018

Relax vakantie

Hier met mijn jonge gezin 10 dagen verbleven. Erg goede tijd gehad, goed eten in het restaurant, zeer vriendelijk personeel en leuke activiteiten voor iedereen. Mijn jonge kinderen erg genoten van de miniclub terwijl ik en mijn man konden meedoen met de andere activiteiten, lekker konden zonnen en konden genieten van de prachtige spa!

• 10Claire31-05-2018

Geweldig hotel

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden. Een fantastische vakantie gehad, het personeel is leuk om mee te praten en wilt altijd je vraag beantwoorden. Verzorgde kamers, het eten is goed, en een goede sfeer! Top De avonden zijn goed georganiseerd, er is veel te doen om en in het hotel. Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

• 10annabelle25-05-2018

HD Beach Resort

Het was een leuke vakantie, prachtige ruime kamer. De accomodatie was super. Vriendelijk personeel. Alles was steeds zeer proper. Veel kindjes in het hotel. Enkel de mini club in het hotel was volledig Engelstalig. Aan tafel wordt de drank niet geserveerd en er is ook geen verse koffie, enkel van het machine. Maar heel weinig minpunten aan dit hotel.

• 10Tim25-05-2018

Een heerlijke ontspannen vakantie

Eén van de weinige dingen die voor verbetering vatbaar is, is de Wifi. Al het personeel vriendelijk en behulpzaam, inchecken ging zeer snel zodat we voor sluiting ook nog iets konden eten. We zaten dicht bij de receptie, restaurant en bar maar geen last van geluidsoverlast. Animatie team is super enthousiast.

• 10Jenns11-05-2018

Geweldig

Ons derde bezoek in vijf jaar aan "HD Beach Resort".... Een bewijs dat we hier op alle vlakken méér dan tevreden zijn. Enkele "eyecatchers": vriendelijk en attent personeel, culinaire verwennerij, ruime en comfortabele kamers.

• 10Din09-05-2018

HD Beach Resort

Prima hotel wat erg ruim is opgezet, ruime kamers, ruime vertrekken zoals bar en andere ruimtes. Hele relaxte omgeving, direct aan de zee. Enige minpuntje is de wifi die zelfs tegen betaling niet echt goed was.

• 10Vakantie08-05-2018

Vakantie

Prachtige omgeving en veel te doen op het eiland. De ligging in het midden van het eiland is prachtig omdat je overal zo bent met de huurauto of bus. Het hotel zelf ook erg netjes en goed. Personeel erg vriendelijk. Het resort word goed onderhouden net zoals de kamers die keurig worden opgeruimd, kortom dit is een top hotel in een gezellig plaatsje wat u zeker een keer moet bezoeken!.

The manager, responsable Marketing, 11-05-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa.

Groeten uit Lanzarote!

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats