Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2018
    9Peter van der Putten13-11-2018

Geweldig,netjes en schoon!

Mooie grote en schone kamers. Uitgebreide keuze met eten en warm eten.Op het gebied van animatie is er zowel voor kinderen als volwassenen veel te doen.Aardige mensen. Ligt aan zee. Zwembaden prima en genoeg ligbedden,je hoeft je handdoek niet meer te leggen. Nadeel is dat je je kluisje nog extra moet betalen,€18 voor 1 week dus best prijzig. Genoeg te zien op het eiland vooral de vulkaan is prachtig.

Alleenreizend

• 9Heidi20-10-2018

Prima

Prima, schoon, leuk hotel. Eten is top, alleen restaurant wat je bij kan boeken niet. Jammer geen strandbedjes, iets verderop wel, maar daar moet je voor betalen.

Geboekt bij neckermann
  • 9Anneke21-09-2018

Geweldige week.

Aardige mensen. Goed eten. Fietsen gehuurd in het hotel voor 3 euro pp voor de hele dag. Mooi eiland. Strand verder op opgezocht, voor het hotel geen aanrader. Neem waterschoentjes mee, er liggen overal stenen. Animatie is grappig in de show, niet echt professioneel. Volgend jaar weer op vakantie naar Spanje.

• 9Miranda17-09-2018

Heerlijk, zon, zee en strand

Goed hotel, zwembad top, altijd plaats. Leuk animatieteam zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk personeel, schoon, fijne kamers. Zee aan de voorkant hotel, helaas geen bedjes en parasols. Winkels en barretjes op loopafstand. Ontbijt en lunch erg goed, avondeten iets minder keus. Maar allemaal van goede kwaliteit. Als ik zou moeten kiezen tussen spanje of turkije, zou ik voor spanje gaan, in turkije zijn de hotels luxer maar mensen erg opdringerig. Hier laten ze je met rust...heerlijk vakantie gevoel...

• 10Braak15-08-2018

Familie vakantie

Op vakantie met een familie. Hetis wel een leuk hotel jammer dat het bar personeel er niets van begrijpen, elke keer is de smaak van de drankjes anders. Animatie is erg goed kamers super schoon zwemwad is ook erg leuk eten is ook goed. Jammer dat de zonnenbedjes betaald moeten worden overal hier op het strand, terwijl hier groots mee werd geadverteerd.

• 10Wouter15-08-2018

Het is heel mooi

Het zwembad is wel goed en het eten is wel goed heg personeel is goed en aardig de animatie is goed en aardig

• 10Jarno14-08-2018

Goede en leuke vakantie

In het restaurant is erg goed eten en veel keuze. Erg leuk en gezellig animatieteam. Vriendelijke receptionisten, leuke activiteiten, mooi en lekker weer. Goeie shows zowel van het animatie team zelf als professionele van buitenaf. Geneg te doen voor iedereen, al met al een aanrader!

• 9Martin23-07-2018

Uitstekend

Prima hotel, helemaal niets op aan te merken. Overdag levendig met actief animatieteam, ‘s avonds show programma. Na 23.00 uur keert de rust terug. Winkeltjes, restaurantjes, pubs op loopafstand, ook eens leuk om te doen.

• 10Hanneke21-07-2018

Gezellige vakantie

Leuk gezellig hotel ben met mijn gezin op vakantie. Erg leuke animatie voor jonge en oudere kinderen. Het eten is prima en gevarieerd. personeel is erg vriendelijk. Bij het zwembad is altijd plek om te zitten. De kamers zijn ook netjes en schoon. Echt vakantie vieren hier!

• 8Lars21-07-2018

Heel goed

Helemaal top hier. Leuke animatie, eten goed en kamers zijn erg mooi en netjes.

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats