Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2018
    9Peter van der Putten13-11-2018

Geweldig,netjes en schoon!

Mooie grote en schone kamers. Uitgebreide keuze met eten en warm eten.Op het gebied van animatie is er zowel voor kinderen als volwassenen veel te doen.Aardige mensen. Ligt aan zee. Zwembaden prima en genoeg ligbedden,je hoeft je handdoek niet meer te leggen. Nadeel is dat je je kluisje nog extra moet betalen,€18 voor 1 week dus best prijzig. Genoeg te zien op het eiland vooral de vulkaan is prachtig.

• 10Richard18-04-2018

Fijne vakantie

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden. Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

The manager, responsable Marketing, 27-04-2018

Beste meneer / mevrouw., Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 2017
    8Maiky200806-12-2017

Ontspannen genieten

Het weer in december is goed genoeg om te zonnen. Fijn ontspannen resort. Je kunt van alles maar je hoeft niks.

The manager, responsable Marketing, 12-12-2017

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om te reageren op ons hotel. Voor ons is het erg belangrijk voor hun beoordeling en daarom kunnen we dat rechtzetten en kunnen we veel klanten zoals u tevreden stellen. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier nogmaals te zien in HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 9luc de Coster26-04-2017

mooi hotel

Zeerita goed hotel,heel goede animatie tijdens de dag en s'avonds, het eten kan wel veel beter

., responsable Marketing, 08-05-2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om over ons hotel te reageren. Voor ons is het zeer belangrijk voor hun beoordeling, en daarom kunnen we dat oplossen en kunnen we veel klanten zoals u bevredigen. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier weer te zien in HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats