Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor HD Beach Resort voor je op een rij gezet:

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2017
    10Nadia Bockhoudt29-08-2017

Leuk hotel!

Het is een leuk hotel. De kamer word elke dag heel netjes schoongemaakt. Het eten was erg lekker, en erg gevarieërd eten. Het animatie was echt geweldig ze gaven iedereen even veel aandacht. Elke dag weer een leuke show op het einde, het was geweldig. Ik wil zeker nog een keer terug komen.

The manager, responsable Marketing, 01-09-2017

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie over het hotel HD Beach Resort.

Voor ons is het heel belangrijk om de standpunten van alle onze klanten, aldus elkaar kunnen blijven vooruitgaan, en dat onze toekomstige klanten een meer objectieve mening van het hotel kan hebben.

Wij hopen u weer te zien op uw volgende vakantie in HD Beach Resort & Spa.

hartelijke groeten

Anders

• 9de Boer23-03-2017

Genieten!

Wij genieten momenteel van een heerlijke vakantie in HD Beach! Onze ukkies worden de hele dag in de miniclub vermaakt door Cheyenne, onze tiener is de hele dag aan het strand of het zwembad te vinden en wij genieten de hele dag met Michael, Suzy, Bartek en Lucy en 's avonds met de top DJ Hugo! Verder zijn de kamers en het eten ook zeker in orde. Tot volgend jaar!

The manager, responsable Marketing, 24-03-2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van deze fantastische overzicht van uw recente verblijf in ons HD Beach Resort Hotel. We zijn blij dat u had een uitstekend verblijf en het was zowel aangenaam en ontspannend. Nogmaals wij danken u voor het delen van uw ervaringen met ons en kijken ernaar uit om je weer te mogen verwelkomen.

Beste wensen

Anders

We hebben een aantal aanbieders voor HD Beach Resort voor je op een rij gezet:

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats