Hotel HD Beach Resort

Hotel aan zee, Familiehotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag27°18°
Hotel HD Beach Resort

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

18 reviews over Hotel HD Beach Resort in het Nederlands

Ayse
9-9-2019

Een heel mooi verzorgd hotel. Rondleiding gehad door het hotel en het management is erg vriendelijk. Vervolgens een lunch gehad met veel variatie van eten. Dit hotel is perfect voor families met kinderen.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader voor een lekkere zon en doe vakantie

Ilse
3-4-2019

Mooi hotel aan het strand playa de los charcos. Prima all inclusive service. Het buffet restaurant heeft ruime keuze en iedere avond een soort thema. Het eten is prima en het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam. Het hotel heeft 3 zwembaden. Een kinderbad en dieper bad beneden en een zwembad boven met bubbelbad. Beneden zit een bar waar je zelf drinken kunt pakken of alcoholische dranken kunt vragen aan de bar. Hier is ook altijd wat te eten te vinden en ijsjes. Een aantal kamers heeft zeezicht. Hier kijk je mooi uit over de zee. De kamers zijn ruim en zien er prima uit. Vanuit het hotel kun je een auto huren om het eiland te gaan verkennen en op 5 minuten lopen is een bushalte vanuit waar je excursies kunt doen. Zeker een aanraden voor zowel volwassen als gezinnen met (kleine) kinderen

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Prima

Heidi
20-10-2018

Prima, schoon, leuk hotel. Eten is top, alleen restaurant wat je bij kan boeken niet. Jammer geen strandbedjes, iets verderop wel, maar daar moet je voor betalen.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige week.

Anneke
21-9-2018

Aardige mensen. Goed eten. Fietsen gehuurd in het hotel voor 3 euro pp voor de hele dag. Mooi eiland. Strand verder op opgezocht, voor het hotel geen aanrader. Neem waterschoentjes mee, er liggen overal stenen. Animatie is grappig in de show, niet echt professioneel. Volgend jaar weer op vakantie naar Spanje.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk, zon, zee en strand

Miranda
17-9-2018

Goed hotel, zwembad top, altijd plaats. Leuk animatieteam zonder opdringerig te zijn. Vriendelijk personeel, schoon, fijne kamers. Zee aan de voorkant hotel, helaas geen bedjes en parasols. Winkels en barretjes op loopafstand. Ontbijt en lunch erg goed, avondeten iets minder keus. Maar allemaal van goede kwaliteit. Als ik zou moeten kiezen tussen spanje of turkije, zou ik voor spanje gaan, in turkije zijn de hotels luxer maar mensen erg opdringerig. Hier laten ze je met rust...heerlijk vakantie gevoel...

Heel goed

Lars
21-7-2018

Helemaal top hier. Leuke animatie, eten goed en kamers zijn erg mooi en netjes.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Heerlijke vakantie.

Soesja
22-11-2017

Hotel zeer geschikt voor een relaxte zwembad strand vakantie. Veel variatie in restaurant en verschillende plekken om een drankje te drinken. Het entertainment team is verbazingwekkend goed en zorgt elke dag voor nieuwe activiteiten en geweldige shows. Rest van het personeel ook erg vriendelijk. Samenvattend een erg fijne relaxte vakantiue gehad.

Gereisd Met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The manager, responsable Marketing, Fri Nov 24 2017 18:38:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer / mevrouw: Hartelijk dank dat u een para minuten genomen hebt om op ons hotel te reageren. Voor ons is uw evaluatie heel belangrijk, zodat we kunnen groeien verbeteren en kunnen voldoen aan veel meer klanten zoals u. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie, en we hopen u hier weer te zien bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

Perfect!

Jurre
24-10-2017

Begin oktober zijn we bij het hotel aangekomen, nadat we vriendelijk zijn ontvangen bij de receptie hebben we wat rondgelopen rondom het hotel waar veel winkeltjes en restaurants zijn. Het personeel en animatie team zijn zeer vriendelijk en er zijn bijna elke dag leuke shows voor het hele gezin. Het resort word goed onderhouden net zoals de kamers die keurig worden opgeruimd, kortom dit is een top hotel in een gezellig plaatsje wat u zeker een keer moet bezoeken!.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017
The manager, responsable Marketing, 3-11-2017

Geachte heer / mevrouw:

Groeten uit Lanzarote!

Fantastisch!

Richard
24-10-2017

Wij zijn met ze 3e bij het HD beach & spa resort geweest voor 10 dagen lang. Het hotel ligt op een geweldige locatie met 2 mooie zwembaden en een groot direct aan het hotel. Het personeel is erg vriendelijk en ook het animatie team zorgt voor een leuke sfeer. Ook is er de heledag een DJ aanwezig die de heledag zorgt voor muziek. Ook heeft hij genoeg afwisseling in de muziek dat zowel jong als oud het naar zijn/haar zijn heeft. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en ook zorgen ze elke dag voor nieuwe handdoeken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Het is een aanrader.

Lars Paardekam
24-10-2017

Ziet er allemaal netjes uit, de kamers worden elke dag goed schoon gemaakt. Vriendelijk personeel, leuke animatie voor de kleine kinderen maar ook voor de jongere. Iedere avond is er wat te doen in de bar voor jong en oud. Veel optredens door de animatie. Goede service aan de bar en goede muziek van de dj (Hugo). Leuke restaurantjes en winkels op loop afstand. Elke dag Gevarieerd eten in het restaurant. De omgeving ziet er mooi uit en er zijn veel verschillende excursies te boeken.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The manager, responsable Marketing, Fri Nov 03 2017 13:22:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer / mevrouw:

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HD Beach Resort in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HD Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.