Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2Rosalie17-08-2019

Nooit meer! Geen strand, druk, te duur

Het hotel oogt mooi op de foto’s, maar in werkelijkheid is het echt niet zo mooi. Het onderhoud is achterstallig, zo sloot onze balkon deur niet, zat de föhn aan de muur los, hoekjes van de tafels af etc. Door het hotel heen zichtbaar achterstallig onderhoud. De speeltuin bij landzijde is echt om te huilen, deprimerend, niet onderhouden. De kamers waren wel ruim genoeg, dat wel. Je kan er met 2 kinderen verblijven, doordat je met zijn allen op een kamer ligt, minder prettig. Ook gehorig.

All inclusive redelijk. Buffet prima. Verder weinig Hapjes. Beperkte plekken voor drankjes.

De zwembaden vielen ons enorm tegen, in de zin van luide bonkmuziek, en Hut op mut bedden (je kan niet tussen twee bedjes in staan, zo dicht lig je tegen je buurman of -vrouw aan. Jammer, want je privacy is daardoor ver te zoeken. Ook zijn de bedjes al om 9 uur sochtends bezet door de bedjespikkers en handdoekleggers.

Ligging is slecht, weinig leven.

• 7Marijke16-08-2019

1 x is genoeg...

Goede ontvangst en vriendelijk mensen! Goed en gevarieerd eten! Echter snacks tussendoor ronduit slecht. Ook kun je niet overal terecht voor je drankje wat wel zou moeten als service. Hier is nog wel wat te verbeteren. Goede appartementen met goede bedden, hier en daar wat onderhoud nodig. Bij het zwembad is het te druk, teveel bedjes op elkaar. Animatie is matig, maar kids hebben het zeker naar de zin. Strand voor de deur matig, maar geweldig om voor surfers! Hotel geen 10 of 4 sterren, maar met 3 komt het richting 4. Eiland zelf deprimerend, weinig groen, dorpjes niet uitnodigend en veel wind. We hebben genoten maar 1 x is genoeg.

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8Sophie19-06-2018

Prima hotel

Het buffet was over het algemeen lekker en voldoende keuze. Het mocht alleen wat warmer geserveerd worden! Drank is zelfbediening, wat ik een pluspunt vond. het enige jammere vonden wij dat de wijntap kapot was, zo goed als gans ons verblijf. Je kon wel wijn bestellen van de kaart maar deze was betalend

Er was enorm veel wind wat maakte dat het aan het zwembad dikwijls erg koud was. Zon kwam er ook pas tegen de middag door, dat was het minpunt aan de vakantie (wat natuurlijk niks met het hotel zelf te maken heeft.

Hotel ligt vlak aan de zee, wel keienstrand. Ook vlakbij soevenierwinkels en supermarkten. Er is vlakbij ook een apotheek.

Hotel ligt niet ver van de luchthaven, pluspunt als je met kleine kindjes reist.

S'avonds kinderdisco, onze dochter vond dit super!

De kamer was ruim genoeg, voldoende kastruimte en groot balkon. Er is ook een frigo, koffiezet, waterkoker en microgolf op de kamer.

In het hotel zelf is een klein speeltuintje en net buien het hotel ligt ook nog een speeltuin.

• 10Annika von Zwaan25-01-2018

Geweldig!

Hier voor 7 dagen op vakantie geweest met de familie! Het hotel ziet er netjes en verzorgd uit, ook over het eten heb ik niks aan te merken. Daarnaast is er op de dagen dat je in het hotel verblijft meer dan genoeg te doen, denk hierbij aan activiteiten, genieten in de spa, je work out doen in de gym en elke avond is er een leuke show te bekijken! Kort gezegd, geweldige plek en zeker een aanrader voor iedereen die richting Lanzarote wilt komen.

The manager, responsable Marketing, 02-02-2018

Geachte heer mevrouw, Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om te reageren op ons hotel. Voor ons is het erg belangrijk voor hun beoordeling en daarom kunnen we dat rechtzetten en kunnen we veel klanten zoals u tevreden stellen. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier in HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 2Ann03-01-2018

Nooit meer

Slechtste hotel waar ik ooit geweest ben. Zwembad was niet verwarmd, zoals beloofd op hun website. Kinderen konden dus niet zwemmen en mochten ook niet in verwarmd zwembad binnen omdat ze jonger dan 3 jaar waren. Dranken uit automaat steeds zelf te nemen ook in het restaurant. Bediening aan tafel mag toch voor 4sterren. Vieze smaak van dranken en wijn. Eten steeds hetzelfde en niet lekker, zelfs onze jonge zoon dat normaal alles eet zei dat het niet lekker was. Kamers zijn groot en beschikken over microgolf, echter niet goed gepoetst ( bij aankomst lagen er meerdere haren in de badkamer). Bed in living was vreselijk, er ontbraken meerdere latten uit de lattenbodem. Animatieteam ver zoek overdag voor kinderen, in de avond mini disco. Zeer overate op deze site, daarom dat ik deze review schrijf, want anders doe ik dit nooit. Ook het eerste hotel dat ik niet goed vind!

The manager, responsable Marketing, 12-01-2018

Groeten

• 2017
    8Ron27-12-2017

Fijn hotel met enige minpuntjes.

We zijn hier geweest met onze kinderen en kleinkinderen van 2 en 5 jaar. Zeer vriendelijke receptie. Mooi en verzorgd hotel. we kregen mooie kamers, ruim en goed ingericht met goede bedden. Zeer ruime badkamer en TV en koelkast. Helaas waren de kinderbedjes vergeten ( ook nadat we dat hadden aangegeven bij de receptie) en de upgrade die we kregen omdat we online geboekt hadden was alleen geldig voor de kamer en niet voor de entree van het waterpark. Zwembaden waren in oktober erg koud. Veel mensen zaten dus niet in het water. Wat mij verbaasde was de vloer rond het zwembad van kleine steentjes. Zonder slippers viel daar niet te lopen en kinderen die vielen deden zich erg zeer. Het eten is het restaurant was uitstekend. Het thema restaurant gaf geen meerwaarde. Leuke animatie voor de kinderen. Die hebben zich met het team uitstekend vermaakt. Ook voor de volwassenen was de animatie leuk en niet dwingend. In de buurt zijn diverse winkeltjes. Als je een auto huurt is het voor het hotel ruim parkeren. O ja, wat nog opviel. Weinig vuilbakken rond het zwembad en toiletten zijn er ook heel weinig. Rond het speeltuintje werd er slecht schoongemaakt. Vuile glazen in die buurt stonden er een paar dagen.

The manager, responsable Marketing, 29-12-2017

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om te reageren op ons hotel. Voor ons is het erg belangrijk voor hun beoordeling en daarom kunnen we dat rechtzetten en kunnen we veel klanten zoals u tevreden stellen. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier nogmaals te zien in HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 6Evelien11-12-2017

Prima hotel, maar niet luxe

In de eerste week van december verbleven wij met z'n 4-en, ik, mijn partner en onze dochters van 5 en 1,5 jaar in dit hotel. Eerder naar All-in's in Mexico geweest. Dit jaar wat dichterbij. Uitgaande van de reviews hebben wij uiteindelijk gekozen voor dit hotel op Lanzarote. Hopende natuurlijk op luxe, mooi weer en zwemwater. Het hotel is niet zo luxe als wordt omschreven door eerdere reviews. Ontvangst was mwah. Niet erg vriendelijke vrouw bij de balie. Leek wel of ze haast had. Wij moesten wachten tot half 3 tot onze kamer klaar zou zijn. Niet erg fijn met 2 jonge kinderen. Dus maar in het restaurant gezeten en gewacht op het terras. Er werd ons geen welkomstdrankje aangeboden (wat wij gewend waren in Mexico) en niet veel uitleg gegeven wat er te doen is in en rondom het hotel. Wel konden we onze koffers even stallen in de kofferkamer. Onze kamer was ok. Prima voor de kinderen en met jacuzzi. Elke dag werd de kamer schoongemaakt maar toch na een paar dagen kwamen de mieren tevoorschijn. Slecht onderhouden badkamer en viezig. Veel kiertjes en niet echt afgekit. Voor ons echter niet echt een groot probleem want wij waren veel buiten en op pad. De gangen van het hotel lijken inderdaad op een gevangenis. Niet erg vriendelijk ogend en weinig planten oid om het enigszins wat gezellig te maken. Ook paar plekken in het hotel zijn slecht onderhouden, als de liften, het restaurant etc. Mag inderdaad wel een opknapbeurt krijgen. Het buffet was ok. Niet uitstekend. Brood was droog en niet erg lekker. Geen bruin brood. Een paar keer prima gegeten. Elke dag een ander thema qua eten. Vrijdag was er sushi. Was wel lekker. Voor de kids was dit een prima buffet. Niet heel veel keus, weinig groente dus dan maar veel komkommer, rijst en pasta, maar prima te doen. Service was ok. Wel het halen van je eigen drankje en de rij bij (het vieze) kofiieautomaat, vond ik niet erg prettig. Ik ben een fervent koffiedrinker, maar ben acuut overgestapt op de thee. Het koffieautomaat bij de bar bij het zwembad was echter wel lekker. De cocktails 's avonds waren lekker. Vaak haalden wij er bij de bar in de hal een paar en dronken wij deze op in de kamer als de kinderen sliepen. Het zwembad was koud. Te koud voor onze dochter die graag wilde zwemmen. Maar de temperatuur was prima. rond de 22 graden. Het eiland is leuk voor kinderen. Wij hadden een auto gehuurd en zijn veel op pad geweest. Ook een paar keer uit eten geweest en geluncht bij leuke strandtentjes. Dat maakt de afwisseling wel fijn. Rancho Texas park is leuk met kinderen, maar ook daar koude zwembaden in deze periode. De animatie in het hotel was wel erg leuk. De mini disco was een hit voor onze dochter. Ze keek er elke avond naar uit en ze doen het erg leuk en enthousiast. Ik zou het hotel aanraden voor mensen met jonge kinderen. Oudere kinderen zullen zich misschien gaan vervelen. Er zijn veel Engelsen en Duitsers in het hotel. Wij troffen veel oudere Engelse gasten vanwege het seizoen. Een paar Nederlanders. Helaas troffen wij op de zaterdag, onze vertrekdag, een marathon voor de deur van het hotel waardoor wij zelf met al onze koffers en spullen een paar straten verder moesten lopen voor onze pick-up naar het vliegveld. Normaal gesproken is deze voor bij het hotel. Bij het hotel was niemand bereid ons even te helpen met onze bagage... Ook vanuit touroperator geen hulp. Dus wij hadden onze pick-up bijna gemist omdat we de pick-up plaats niet konden vinden.

Al met al een leuke vakantie vanwege het leuke eiland. Maar ik zou hier niet snel weer naartoe gaan. Voor ons volgend jaar meer naar het zuiden vanwege de temperatuur. Of weer naar Mexico ;) Daar zijn de All-in's echt top!

The manager, responsable Marketing, 15-12-2017

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt dat je een paar minuten van je tijd hebt besteed aan het reageren op ons hotel. Voor ons is het erg belangrijk om ze te evalueren en we kunnen dat corrigeren en we kunnen veel klanten zoals jij tevreden stellen.

groeten

• 5Fam Smeets25-11-2017

Vreselijke sfeer, eten en service.

Absoluut niet de hoge score waard die hij hier op zoover krijgt! Het eten is echt heel erg slecht. We zijn misschien verwend met goede all-in hotels hiervoor maar wist gewoon echt niet wat ik moest eten. We zijn zelfs meerdere keren uit eten gegaan. Brood was droog en taai, alles zag eruit alsof het er al lang stond. Heel Engels, zowel het eten als het publiek. Hotel en interieur heeft een update nodig. Veel dingen zijn viezig. Totaal geen service is de restaurants, overal moet je zelf je drinken tappen. De uitstraling van de restaurants en het personeel is niet uitnodigend. De zwembaden zijn prima. Het is gelegen aan zee maar er is absoluut geen strand. De restaurantbar ging meerdere keren zomaar eerder dicht, waardoor beloofde ijsjes aan de kinderen voorbij gingen. Veel schimmel, mieren en viezigheid op de kamer. De gangen naar de kamer leken wel een gevangenis en vaak savonds niet verlicht. Wij zijn na 3 dagen vertrokken

The manager, responsable Marketing, 04-12-2017

Geachte heer / mevrouw:

Groeten

• 10Saskia09-10-2017

Geweldige familie vakantie

de sfeer in het hotel is zeer goed. Het aninatieteam zorgt voor leuke activiteiten en gezelligheid. In de avond goede shows, vooral.voor volwassenen. Enige nadeel is dst het een beetje aan de prijzige kant is.

The manager, responsable Marketing, 13-10-2017

Geachte heer / mevrouw: Hartelijk dank dat u een para minuten genomen hebt om op ons hotel te reageren. Voor ons is uw evaluatie heel belangrijk, zodat we kunnen groeien verbeteren en kunnen voldoen aan veel meer klanten zoals u. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie, en we hopen u hier weer te zien bij HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

• 8A. Van veen24-08-2017

Mooi hotel vlakbij strand. Wel veel Engelse.

Mooi hotel. Ligging is mooi. Te veel luidruchtige Engelse die s morgens heel veel vroeg bedjes reserveren

The manager, responsable Marketing, 25-08-2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om over ons hotel te reageren. Voor ons is het zeer belangrijk voor hun beoordeling, en daarom kunnen we dat oplossen en kunnen we veel klanten zoals u bevredigen.

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier weer te zien in HD Beach Resort & Spa.

Groeten uit Lanzarote!

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats