Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 2018
    10Braak15-08-2018

Familie vakantie

Op vakantie met een familie. Hetis wel een leuk hotel jammer dat het bar personeel er niets van begrijpen, elke keer is de smaak van de drankjes anders. Animatie is erg goed kamers super schoon zwemwad is ook erg leuk eten is ook goed. Jammer dat de zonnenbedjes betaald moeten worden overal hier op het strand, terwijl hier groots mee werd geadverteerd.

• 10Wouter15-08-2018

Het is heel mooi

Het zwembad is wel goed en het eten is wel goed heg personeel is goed en aardig de animatie is goed en aardig

• 10Jarno14-08-2018

Goede en leuke vakantie

In het restaurant is erg goed eten en veel keuze. Erg leuk en gezellig animatieteam. Vriendelijke receptionisten, leuke activiteiten, mooi en lekker weer. Goeie shows zowel van het animatie team zelf als professionele van buitenaf. Geneg te doen voor iedereen, al met al een aanrader!

• 9Martin23-07-2018

Uitstekend

Prima hotel, helemaal niets op aan te merken. Overdag levendig met actief animatieteam, ‘s avonds show programma. Na 23.00 uur keert de rust terug. Winkeltjes, restaurantjes, pubs op loopafstand, ook eens leuk om te doen.

• 10Hanneke21-07-2018

Gezellige vakantie

Leuk gezellig hotel ben met mijn gezin op vakantie. Erg leuke animatie voor jonge en oudere kinderen. Het eten is prima en gevarieerd. personeel is erg vriendelijk. Bij het zwembad is altijd plek om te zitten. De kamers zijn ook netjes en schoon. Echt vakantie vieren hier!

• 10Jan02-05-2018

Fantastisch lekker hotel

Onze korte vakantieweek is dankzij dit hotel met dan fantastisch geweest. Lokatie prima assists uitgangspunt voor alle tochten op het prachtige eiland. Personeel echt ongelooflijk vriendelijk. Kamer erg ruim met prima bedden en elke dag schoonmaak. Inrichting kamers wel wat gedateerd. Alles erg schoon ! Een aanrader HD Beach Resort in Costa Tequise.

The manager, responsable Marketing, 11-05-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Bedankt voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om commentaar te geven op ons hotel. Voor ons is de evaluatie ervan erg belangrijk, omdat we onze toekomstige klanten kunnen corrigeren en kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om je vakantie door te brengen, en we hopen je weer te zien hier bij HD Beach Resort & Spa.

Groeten uit Lanzarote!

• 10Tom26-04-2018

Zeer goed

Niet twijfelen, gewoon boeken! Mooi en rustig gelegen langs mooie promenade Vriendelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel, proper, mooie en ruime kamers met goeie bedden,heel goeie service,lekker en gevarieerd eten, verschillende thema- avonden.

The manager, responsable Marketing, 04-05-2018

Beste meneer / mevrouw.,

Groeten uit Lanzarote!

• 2017
    9Timo29-08-2017

Super hotel!

Heel kindvriendelijk, het eten is niet ideaal. Personeel is heel vriendelijk en altijd in voor een praatje. Avonden zijn goed georganiseerd. Ik heb er van genoten.

The manager, responsable Marketing, 01-09-2017

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie over het hotel HD Beach Resort.

Voor ons is het heel belangrijk om de standpunten van alle onze klanten, aldus elkaar kunnen blijven vooruitgaan, en dat onze toekomstige klanten een meer objectieve mening van het hotel kan hebben.

Wij hopen u weer te zien op uw volgende vakantie in HD Beach Resort & Spa.

hartelijke groeten

• 9Mathieu29-08-2017

Fantastisch hotel op een mooi eiland

Het is een heel mooi hotel, schoon en fris. Zeer goed eten. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Echt een aanrader!

The manager, responsable Marketing, 01-09-2017

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie over het hotel HD Beach Resort.

Wij hopen u weer te zien op uw volgende vakantie in HD Beach Resort & Spa.

hartelijke groeten

• 8Dominique07-08-2017

Leuke gezinsvakantie

Heerlijk hotel goed gelegen aan het strand en op loopafstand van diverse winkels. Leuke animatie voor de kinderen. Eten was prima maar mag meer gevarieerd zijn. Kamer aan bergzijde is ook mooi gelegen, uitzicht op sportveld, maar optie zeezijde is aan te bevelen

The manager, responsable Marketing, 11-08-2017

Geachte heer mevrouw,

Hartelijk dank voor het nemen van een paar minuten van uw tijd om over ons hotel te reageren. Voor ons is het zeer belangrijk voor hun beoordeling, en daarom kunnen we dat oplossen en kunnen we veel klanten zoals u bevredigen. Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel om uw vakantie door te brengen, en we hopen u hier weer te zien in HD Beach Resort & Spa. Groeten uit Lanzarote!

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats