Hotel HD Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Sunconnect HD Beach Resort & Spa werd in het verleden bekroond met een Gouden Zoover Award. De kinderdisco keert elke avond terug en is favoriet bij de kids. Ook is er een zwembad. Dankzij de thema-avonden eet je hier geen dag hetzelfde. Gelegen aan het strand. Wil je de omgeving van Costa Teguise verkennen? Huur dan een fiets bij het hotel.

149 reviews over Hotel HD Beach Resort

• 1Patrick P12-09-2019

Waardeloze troep

Weg blijven , is zelfs geen 2 sterren waard. Het eten is zeer beperkt en alles zonder smaak Het eten in een leger kantine is nog beter dan dit buffet.

• 8nielen09-08-2019

goed te verblijven eten goed strand niet aanwezig

goed verzorgd incl. hotel eten grote keuze en afwisselend in buffet vorm live koken van redelijke goede kwaliteit. niet echt mogelijkheid om op strand te liggen geen bedjes of parasol als het vloed is kun je wel lekker FF zwemmen(schoentjes nodig) redelijk dicht bij het centrum voor een wandeling of iets drinken aan de boulevard.

• 8Manon Reininga24-07-2019

Mooi hotel, vriendelijk personeel en lekker eten!

Wij kwamen laat in de avond pas aan, maar wij konden gelijk aanschuiven om nog iets te eten ook al was het buffet gesloten. Personeel is er erg vriendelijk en het animatie team zorgt voor leuke activiteiten de hele dag door. Het eten is erg goed. Bij het ontbijt was er weinig variatie maar genoeg keuze. De lunch en het diner waren iedere dag anders met af en toe een thema. Er was veel variatie, waardoor er voor ieder wat wils was. Het eten was ook goed op temperatuur. De kamers zijn mooi en groot opgezet, maar echter is er wel sprake van wat achterstallig onderhoud. Dit is echter minimaal en heeft ons niet gehinderd. Bij aankomst werden wij gratis ge-upgrade naar een kamer met zee-zicht, wat erg mooi was! Hygiëne zou nog wel verbeterd kunnen worden. Het hotel zelf biedt mogelijkheden tot het huren van fietsen voor €4,- p.s., dit hebben wij ook gedaan. Daarnaast ligt het hotel op een mooie plek, aan het strand, met winkeltjes dichtbij.

• 9SD23-06-2019

Super!

Voor de eerste keer dit hotel en zeker en vast een aanrader. Ligging is super, je kan bij het hotel auto of fiets huren. Ruime kamers, proper. Maar het allerbeste was het eten. Al vaak all-in vakanties gedaan maar dit was veruit de beste. Nooit geen 2 dagen hetzelfde na elkaar. Elke dag zowel in de middag als s’avonds variatie (met de vaste standaarden natuurlijk). Het ontbijt wel maar zeker en vast genoeg keuze en voor elk wat wils. Wij zijn super tevreden over onze vakantie. Het enige wat mijn vakantie nog beter zou gemaakt hebben was een verwarmd zwembad.

• 9ben van van lierop20-03-2019

Goed van eten prima ligging vriendelijk personeel

Er verblijven weinig Nederlanders in dit hotel

• 9Job & Belinda12-03-2019

Fantastisch!

Top hotel..heerlijk uitgebreid ontbijt..gevarieerd middag en avondeten..schone en ruime kamers...dagelijkse schoonmaak en handdoek wissel...kortom geweldig!

• 2018
    9Nikita Van Wingen14-07-2018

Super!

Het HD beach hotel, is een uitstekend hotel om te vertoeven. Het animatieteam is heel vriendelijk en de activiteiten zijn gevarieerd. Het eten is super lekker en verandert elke avond door thema-avonden, dit is zeer aangenaam. Let wel op: de twee zwembaden zijn zoutwaterbaden.

Echt een top vakantie gehad in dit hotel!

• 10Aaron14-07-2018

Fantastisch!

Dit was onze beste vakantie ooit! Niets op aan te merken! Lekker eten en een fantastisch animatieteam! Enige minpunt is de vele wind. Hier kan het hotel echter niets aandoen. Behalve dit punt, Een echte aanrader!!

• 10Mond07-06-2018

Relax vakantie

Hier met mijn jonge gezin 10 dagen verbleven. Erg goede tijd gehad, goed eten in het restaurant, zeer vriendelijk personeel en leuke activiteiten voor iedereen. Mijn jonge kinderen erg genoten van de miniclub terwijl ik en mijn man konden meedoen met de andere activiteiten, lekker konden zonnen en konden genieten van de prachtige spa!

• 10Claire31-05-2018

Geweldig hotel

In het HD beach resort is erg veel te beleven. Het animatieteam zorgt voor veel variatie en energieke bezigheden. Een fantastische vakantie gehad, het personeel is leuk om mee te praten en wilt altijd je vraag beantwoorden. Verzorgde kamers, het eten is goed, en een goede sfeer! Top De avonden zijn goed georganiseerd, er is veel te doen om en in het hotel. Hotel ligt letterlijk aan het strand en is aangenaam met een briesje.

3 tips over Hotel HD Beach Resort

• Gerard, 16-10-2013

Een aanrader is om te gaan duiken, dit gebeurt dan in Puerto del Carmen, maar zoveel te zien onder water. Ok een trip op de segway is een leuke tocht, De segway is makkelijk te besturen en je komt overal met zo'n transportmiddel.

• Fam. Peters, 06-08-2012

Huur 2 dagen een auto en bezoek de vulkanenvallei (demonstratie met een geiser en hooistapel branden vlak onder aardoppervlak) en een dagje strand aan Playa Blanca of Puerto del Carmen (strand bij het hotel valt wat tegen namelijk).

• Fam. Van Camp, 29-08-2014

Aquapark is geen aanrader, tenzij je het gratis krijgt. Is vuil en heel oud. Huur een auto van thuis uit is veel goedkoper de goedkoopste die wij hadden was plus car uitstekende service incl. kinderzitjes

4 vragen over Hotel HD Beach Resort

• Jolande, 22-01-2018

Rolstoelvriendelijk hotel en kamers

Wij zouden graag willen weten of dit hotel ook rolstoelvriendelijk is en of je makkelijk bij een boulevard kunt komen met een rolstoel. Verder of er een mooie inloop is in het zwembad, geleidelijk of via een trap met een beugel ernaast. Transfer kosten van en naar het hotel.

• Maartje, 08-01-2018

Nederlanders

Zijn hier in het hoogseizoen veel Nederlanders

• Sonja, 31-03-2014

HD Beach -uitstapjes, pool, fietsen huren en shows

Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. 1. uitstapjes: Wij willen een auto huren. Heeft iemand dat gedaan vanuit het hotel? Wat kost dat of kunnen wij dat beter al in Nederland boeken? Weet iemand welke uitstapjes men kan boeken in het hotel en aan welke dagen, want op deze dagen wil ik dan niet de auto hebben gehuurd. Wij willen vooral de rondrit over het eiland doen en de rit naar Fuerteventura. In Fuerteventura, wordt je alleen maar naar het eiland gevaren of krijg je een rondrit over het hele eiland? 2. Is er aan de pool een mogelijkheid om drinken of eten te halen? 3. fietsen huren is inkl.? Is dat dicht bij het hotel? 4. Zijn er s'avonds goede shows?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats