Hotel H10 Lanzarote Gardens

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In H10 Lanzarote Gardens Suites wordt er rekening gehouden met kleine kinderen. Zo is er voor hen een speciaal kinderbuffet en een zwembad met piratenschip en glijbanen. Ook een animatieteam is aanwezig, maar zij spreken geen Nederlands. Rondom de zwembaden lig je tussen de palmbomen. Bezoek Arrecife. Je bereikt deze hoofdplaats na 9 kilometer.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Gardens voor je op een rij gezet:

139 reviews over Hotel H10 Lanzarote Gardens

• 9Vivi10-10-2019

Bied alles voor een perfecte vak. met het gezin!

Samen met mijn partner en dochter van ruim 1.5 jaar oud zijn we hier in oktober naar toe geweest en waren zéér tevreden! Erg kindvriendelijk, alles ingericht op de kinderen. Een eigen eethoek, waar ze ook kunnen kleuren, eigen bordjes en bestek en eigen menu. Er zijn allerlei activiteiten voor de kinderen, alle kids zijn weg van mascotte Daisy. Er was zelfs ook kinderopvang! Met ook een NL leidster. Alle leidsters waren even lief voor de kinderen. Onze dochter vindt het heerlijk om thuis op de opvang te zijn en ook hier wilde ze alleen maar spelen bij de kindjes. Als ouder mocht je er ook gewoon bij gaan zitten. Service is ook goed, alle medewerkers zijn vriendelijk, ook voor de kinderen. Park zag er goed, schoon en verzorgd uit. Wij hadden een kamer voor 3 personen en is prima. Groot buiten terras met tafels en stoelen en ligbedden. Strand was 5 minuutjes lopen, fijne boulevard om te wandelen (nog wel in renovatie tot april '20)

Katharina, Manager, 11-10-2019

Dear Guests, We very much appreciate the time dedicated to give your feedback after your stay in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you so much for pointing out the positives such as room, food and kids clubs. It motivates us to keep on going. Sorry to answer your wonderful review in enlish! Regards from the entire Gardens' team that will be happy to greet you again! Yours sincerely, Public Relations Department

• 10Silvie01-09-2019

Leuk hotel voor gezinnen met kinderen!

Mooi hotel met leuk zwembad voor de kinderen en klein verwarmd gedeelte. Lekker eten, goede All In, zeer proper en super kinderanimatie. Ook in het Nederlands!

• 8Ludo12-07-2019

Alles in het teken van de kinderen

Ruim domein met grote familiekamers met alle comfort (kitchenette,koelkast, 2 TV's, safe,airco, enz..). Veel plaats aan het zwembad en alles staat in het teken van de kinderen. Handdoek leggen werd niet toegestaan en werden zelf weggenomen door de iets wat te strenge badmeester. Eten voldoende maar weinig variatie zoals in de meeste hotels. Enkel frieten zijn te dun, te koud en smaakloos. Moeten ze echt iets aan doen. Restaurant bij grote drukte erg lawaaierig, wat wil je aan elke tafel zitten één of meerdere kinderen tussen gemiddeld 1 en 8 jaar oud. Avondanimatie volledig in het teken van de kinderen en dus ook zeer lawaaierig. All-in dranken aanbod zeer ruim en dus goed. Vriendelijk personeel. Enkel doen met kleine kinderen en dan hebben ze de tijd van hun leven.

• 9Matthijs Diender04-05-2019

Leuk voor gezinnen!

Vriendelijk personeel, alles is er nesjes, eten is prima! Keuze genoeg. Heerlijke cocktails bij de poolbar (daisy vonden de kids erg lekker, alcoholvrij) 1 verwarmd zwembad en 1 onverwarmde ( beide naast elkaar). Hotel vol, genoeg bedjes. Wel worden er s ochtends veel bedjes gereserveerd met een handdoek ( moet hotel eigenlijk wat aan doen) , maar er zijn eigenlijk bedjes genoeg. Ligging prima, vlakbij de zee, al is zwemmen daarin eigenlijk lastig. Kamers zijn prima. Animatie leuk en vooral de avondshows fantastisch!! Als ik dan toch nog een minpuntje moet noemen: harde bedden, heb niet heel lekker geslapen.

RRPP, Manager, 14-05-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to rate the H10 Suites Lanzarote Gardens after staying here with us! We are very happy to know that you couldn’t have been happier!! This is the way we like it to be and this is the reason we work hard every day!! Sorry for answering in English. Thank you again for your encouraging review. It would be a pleasure to be able to greet you another time! Kind regards, Public Relations Department

Met vrienden

• 10Inge02-05-2019

Fantastisch! Meteen boeken :-)

Aanrader, ik kan niet anders zeggen! Op en top kindvriendelijk. Er wordt heel veel gedaan voor de kinderen. Ze kunnen 2 keer per dag maar de miniclub. De begeleiding is super. Ook tussendoor kun je deelnemen aan activiteiten. Genoeg te doen voor jong en oud. Ook de faciliteiten in het hotel zijn uiterst op kinderen gericht.

Het eten is gewoon top. Veel variatie, voor elk wat wils. Vis, vlees... pasta, pizza,friet, heerlijk paella. Hier kun je gewoonweg niet over klagen (dan ben je gewoon een lastige eter). Het eten is goed warm, wordt ter plekke bereid.

Personeel: zonder uitzondering:iedereen is even vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Men werkt hier keihard! Het is allemaal even schoon en netjes. Luxe kamers, prima bedden.

Costa Teguise is prachtig. Vanuit het hotel gezien vooral naar rechts blijven lopen.

Tip: fotoshoot met de fotografen van het hotel.... fantastische fotos!

Boeken! Je zult er geen spijt van krijgen :-)

RRPP, Manager, 14-05-2019

Dear Guests, We very much appreciate your time dedicated to give your feedback after your holiday in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you so much for positively mentioning the food, the Mini club and highlighting the friendliness of the staff. It is true our photographer does a great job! Sorry for answering you in English. We‘ll be happy to greet you again on your next visit! Kind regards, Public Relations Department

• 8A Jorna01-05-2019

Niet meer met onze wat oudere kinderen.

Heerlijk hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Speeltuintjes zwembaden met kleine glijbaantjes. Animatie geweldig voor jonge kinderen . In onze periode geen oudere kinderen daar dus ook geen animatie voor, Appartementen oke bungalows nog mooier. Eten prima met veel keuze. Minpunten Bed werd in onze week niet verschoond maar omgedraaid. 🙃 In het restaurant te druk en zeker niet schoon. Je bleef plakken aan de vloer . Het personeel werkt erg hard maar er is gewoon te weinig personeel.

RRPP, Manager, 14-05-2019

Dear Guest, Thank you for submitting your review of your stay here at the H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you for pointing out what you liked and what you missed. We appreciate both; there is always room for improving! It is true our photographer does a great job! Sorry for answering you in English. We look forward to welcome you back! Kind regards, Public Relations Department

Met oudere kinderen

• 9M20-02-2019

Geweldig!

Geweldig! Het is schoon, ruim, goed georganiseerd. Het eten is echt heel goed! De crèche is heel fijn. De kleine (10 mnd) vond het heerlijk daar te spelen, de meiden zijn erg aardig en lief voor de kids. De receptie lijkt het woord “kan niet” niet te kennen, proberen echt je het hof te maken. De 3 zwembaden zijn prima! Locatie is ideaal: dicht bij het strand, prima wandelopties. Lekkere restaurantjes in de buurt. Volgend jaar weer als het kan!

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Ingrid18-01-2019

Geweldig hotel!

Wat een top hotel is dit toch! Voor de tweede keer geweest en we gaan zeker weer terug. Danielle van touroperator heeft dit geweldig aangeraden en zorgt iedere keer weer voor een goed gelegen familie suite. Zoek je een vakantie met kleine kinderen? Niet verder zoeken!

• 2018
    9Mariël Visch09-09-2018

Fantastisch hotel (touroperator faalt )

Dit is een super mooi hotel! Heel erg schoon en netjes! Lieve en hard werkende personeel! Eten was ook goed alleen heel veel vis vis vis😕 ( pech als niet van vis houdt ) Voor ons was de appartement een grote teleurstelling! Familie kamer geboekt! Maar kregen geen familie kamer! Wel voor betaald! De foto’s op touroperator zijn ook daarom erg misleidend! Heb al een paar keer geboekt bij touroperator maar denk dat dit de laatste keer was! Contact met touroperator opgenomen maar wil ons niet verder helpen! Heel jammer!

RRPP, Manager, 13-09-2018

Dear Guests, We appreciate your kind feedback and apologize for answering in English. Thank you for acknowledging the staff – this motivates us! Please know that we have the Daisy Family Suite with bunk beds only available online and Family Suites available online and with the tour operators. We would love to welcome you again here at the H10 Suites Lanzarote Gardens. Kind regards, Public Relations Department

Geboekt bij neckermann
  • 7dds28-08-2018

Kindvriendelijk familiehotel, veel Engelsen!

Het hotel en de appartementen zijn schoon en netjes! Ruime kamers, grote bedden, terras met ligbedden, tv met alleen Spaanse en Engelse zenders.

Het zwembad is erg kindvriendelijk; leuke glijbanen en helemaal niet diep (van 0.50 m tot 1.35 m) Strenge badmeesters en 1 "iets wat" verwarmd zwembad.

Veel Engelsen!! Ze leggen de handdoeken al voor 8 uur bij het zwembad en blijven dan uren weg. Er zijn genoeg ligbedden, maar de "leukste"plekken zijn dan al bezet. Het eten is gevarieerd, elke avond een ander thema. Het is een beetje verwarrend hoe ze de "all- inclusief"gasten scheiden van de "half-pension" gasten..... Wij vonden het jammer dat er geen Nederlands sprekende animatie aanwezig was.

RRPP, Manager, 06-09-2018

Dear Guests, Thank you for taking the time to post your review about the H10 Suites Lanzarote Gardens and thank you for all the kind comments you have made. We hope to see you again if you decide to travel to Lanzarote again in the future. Kind regards, Public Relations Department

6 tips over Hotel H10 Lanzarote Gardens

• Kristin, 23-07-2013

Gezien het klimaat zeker de volledige eilandtour doen en varen met de catamaran! Evengoed daar, zeer vriendelijk personeel :D.

• Eline , 01-07-2013

Leuk om te doen: - Aquarium (naast Spar) € 12,50 per volwassenen, maar echt leuk - Taxes Rancho € 19 pp leuke shows en beesten - Zondagochtend leuke toeristische markt in Teguise (ongv 20 min rijden) zit op plein hele leuke speeltuin voor de kids - in straat van het hotel zit een leuke speeltuin (links hotel uit stukje lopen aan je rechterkant) - Spar zit links hotel uit dan 1e straat links oa luiers veel goedkoper dan bij supermarkt aan overkant

• koppel met baby, 06-08-2012

Er is een apotheek naast het hotel. Aan de andere kant zelfs een klein ziekenhuisje/dokterskabinet.

12 vragen over Hotel H10 Lanzarote Gardens

• Carina, 18-03-2019

Handdoeken/ strandlaken service

Is er ook een handdoeken service? en wat zijn de kosten om een strandlaken te huren?

• Chantal, 27-02-2018

Lunchen bij poolbar?

Is het bij de poolbar mogelijk iets te eten te bestellen (een tosti, patatje of salade oid) tegen betaling? Wij hebben geen All-in geboekt...

• Oscar, 01-02-2018

Suite of Bungalow

Wat is precies het verschil tussen de Family Suite en de Bungalow? Wij zijn met 2 volwassen en 1 kind (2 jr). Wat is aan te raden?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsApotheek
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats