Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
8,8

In H10 Lanzarote Gardens Suites wordt er rekening gehouden met kleine kinderen. Zo is er voor hen een speciaal kinderbuffet en een zwembad met piratenschip en glijbanen. Ook een animatieteam is aanwezig, maar zij spreken geen Nederlands. Rondom de zwembaden lig je tussen de palmbomen. Bezoek Arrecife. Je bereikt deze hoofdplaats na 9 kilometer.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Lanzarote Gardens voor je op een rij gezet:

132 reviews over Hotel H10 Lanzarote Gardens in het Nederlands

Alles in het teken van de kinderen

Ludo
12-7-2019

Ruim domein met grote familiekamers met alle comfort (kitchenette,koelkast, 2 TV's, safe,airco, enz..). Veel plaats aan het zwembad en alles staat in het teken van de kinderen. Handdoek leggen werd niet toegestaan en werden zelf weggenomen door de iets wat te strenge badmeester. Eten voldoende maar weinig variatie zoals in de meeste hotels. Enkel frieten zijn te dun, te koud en smaakloos. Moeten ze echt iets aan doen. Restaurant bij grote drukte erg lawaaierig, wat wil je aan elke tafel zitten één of meerdere kinderen tussen gemiddeld 1 en 8 jaar oud. Avondanimatie volledig in het teken van de kinderen en dus ook zeer lawaaierig. All-in dranken aanbod zeer ruim en dus goed. Vriendelijk personeel. Enkel doen met kleine kinderen en dan hebben ze de tijd van hun leven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuk voor gezinnen!

Matthijs Diender
4-5-2019

Vriendelijk personeel, alles is er nesjes, eten is prima! Keuze genoeg. Heerlijke cocktails bij de poolbar (daisy vonden de kids erg lekker, alcoholvrij) 1 verwarmd zwembad en 1 onverwarmde ( beide naast elkaar). Hotel vol, genoeg bedjes. Wel worden er s ochtends veel bedjes gereserveerd met een handdoek ( moet hotel eigenlijk wat aan doen) , maar er zijn eigenlijk bedjes genoeg. Ligging prima, vlakbij de zee, al is zwemmen daarin eigenlijk lastig. Kamers zijn prima. Animatie leuk en vooral de avondshows fantastisch!! Als ik dan toch nog een minpuntje moet noemen: harde bedden, heb niet heel lekker geslapen.

Gereisd Met vrienden in april 2019
RRPP, Manager, 14-5-2019

Dear Guest, Thank you for taking the time to rate the H10 Suites Lanzarote Gardens after staying here with us! We are very happy to know that you couldn’t have been happier!! This is the way we like it to be and this is the reason we work hard every day!! Sorry for answering in English. Thank you again for your encouraging review. It would be a pleasure to be able to greet you another time! Kind regards, Public Relations Department

Fantastisch! Meteen boeken :-)

Inge
2-5-2019

Aanrader, ik kan niet anders zeggen! Op en top kindvriendelijk. Er wordt heel veel gedaan voor de kinderen. Ze kunnen 2 keer per dag maar de miniclub. De begeleiding is super. Ook tussendoor kun je deelnemen aan activiteiten. Genoeg te doen voor jong en oud. Ook de faciliteiten in het hotel zijn uiterst op kinderen gericht.

Het eten is gewoon top. Veel variatie, voor elk wat wils. Vis, vlees... pasta, pizza,friet, heerlijk paella. Hier kun je gewoonweg niet over klagen (dan ben je gewoon een lastige eter). Het eten is goed warm, wordt ter plekke bereid.

Personeel: zonder uitzondering:iedereen is even vriendelijk, hartelijk en behulpzaam. Men werkt hier keihard! Het is allemaal even schoon en netjes. Luxe kamers, prima bedden.

Costa Teguise is prachtig. Vanuit het hotel gezien vooral naar rechts blijven lopen.

Tip: fotoshoot met de fotografen van het hotel.... fantastische fotos!

Boeken! Je zult er geen spijt van krijgen :-)

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
RRPP, Manager, 14-5-2019

Dear Guests, We very much appreciate your time dedicated to give your feedback after your holiday in our hotel H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you so much for positively mentioning the food, the Mini club and highlighting the friendliness of the staff. It is true our photographer does a great job! Sorry for answering you in English. We‘ll be happy to greet you again on your next visit! Kind regards, Public Relations Department

Preisdaler

Niet meer met onze wat oudere kinderen.

A Jorna
1-5-2019

Heerlijk hotel voor gezinnen met kleine kinderen. Speeltuintjes zwembaden met kleine glijbaantjes. Animatie geweldig voor jonge kinderen . In onze periode geen oudere kinderen daar dus ook geen animatie voor, Appartementen oke bungalows nog mooier. Eten prima met veel keuze. Minpunten Bed werd in onze week niet verschoond maar omgedraaid. 🙃 In het restaurant te druk en zeker niet schoon. Je bleef plakken aan de vloer . Het personeel werkt erg hard maar er is gewoon te weinig personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
RRPP, Manager, Tue May 14 2019 19:22:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Thank you for submitting your review of your stay here at the H10 Suites Lanzarote Gardens. Thank you for pointing out what you liked and what you missed. We appreciate both; there is always room for improving! It is true our photographer does a great job! Sorry for answering you in English. We look forward to welcome you back! Kind regards, Public Relations Department

Geweldig!

M
20-2-2019

Geweldig! Het is schoon, ruim, goed georganiseerd. Het eten is echt heel goed! De crèche is heel fijn. De kleine (10 mnd) vond het heerlijk daar te spelen, de meiden zijn erg aardig en lief voor de kids. De receptie lijkt het woord “kan niet” niet te kennen, proberen echt je het hof te maken. De 3 zwembaden zijn prima! Locatie is ideaal: dicht bij het strand, prima wandelopties. Lekkere restaurantjes in de buurt. Volgend jaar weer als het kan!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig hotel!

Ingrid
18-1-2019

Wat een top hotel is dit toch! Voor de tweede keer geweest en we gaan zeker weer terug. Danielle van touroperator heeft dit geweldig aangeraden en zorgt iedere keer weer voor een goed gelegen familie suite. Zoek je een vakantie met kleine kinderen? Niet verder zoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Fantastisch hotel (touroperator faalt )

Mariël Visch
9-9-2018

Dit is een super mooi hotel! Heel erg schoon en netjes! Lieve en hard werkende personeel! Eten was ook goed alleen heel veel vis vis vis😕 ( pech als niet van vis houdt ) Voor ons was de appartement een grote teleurstelling! Familie kamer geboekt! Maar kregen geen familie kamer! Wel voor betaald! De foto’s op touroperator zijn ook daarom erg misleidend! Heb al een paar keer geboekt bij touroperator maar denk dat dit de laatste keer was! Contact met touroperator opgenomen maar wil ons niet verder helpen! Heel jammer!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijneckermann.nl
RRPP, Manager, 13-9-2018

Dear Guests, We appreciate your kind feedback and apologize for answering in English. Thank you for acknowledging the staff – this motivates us! Please know that we have the Daisy Family Suite with bunk beds only available online and Family Suites available online and with the tour operators. We would love to welcome you again here at the H10 Suites Lanzarote Gardens. Kind regards, Public Relations Department

Kindvriendelijk familiehotel, veel Engelsen!

dds
28-8-2018

Het hotel en de appartementen zijn schoon en netjes! Ruime kamers, grote bedden, terras met ligbedden, tv met alleen Spaanse en Engelse zenders.

Het zwembad is erg kindvriendelijk; leuke glijbanen en helemaal niet diep (van 0.50 m tot 1.35 m) Strenge badmeesters en 1 "iets wat" verwarmd zwembad.

Veel Engelsen!! Ze leggen de handdoeken al voor 8 uur bij het zwembad en blijven dan uren weg. Er zijn genoeg ligbedden, maar de "leukste"plekken zijn dan al bezet. Het eten is gevarieerd, elke avond een ander thema. Het is een beetje verwarrend hoe ze de "all- inclusief"gasten scheiden van de "half-pension" gasten..... Wij vonden het jammer dat er geen Nederlands sprekende animatie aanwezig was.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guests, Thank you for taking the time to post your review about the H10 Suites Lanzarote Gardens and thank you for all the kind comments you have made. We hope to see you again if you decide to travel to Lanzarote again in the future. Kind regards, Public Relations Department

Echt een familiehotel!

Marielle & Roger
20-6-2018

Ondanks dat we zelf geen kinderen hebben, hebben we in Costa Tequise gekozen voor een hotel dat bekend staat als een familiehotel. Wij kiezen op de Canarische eilanden al jaren voor hotels van de H-10 keten en zijn daar heel tevreden over. Dit hotel is bij uitstek geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Alles vanaf de receptie tot de toiletten staat in het teken van/voor kinderen. In het restaurant: Een apart buffet voor kinderen, met eigen bestek en bordjes, helemaal aangekleed met diverse kleurrijke tekeningen. In en rond het zwembad: Een piratenschip met glijbanen en dergelijke en een omvangrijk animatieprogramma voor kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2018
RRPP, Manager, 6-9-2018

Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the H10 Suites Lanzarote Gardens. It is fantastic to know you appreciated the family and children’s’ facilities. We would love to welcome you again soon here or in your next H10 hotel!! Kind regards! Public Relations Department

Geweldig!

Corrie
11-10-2017

Echt familie hotel, dus veel gezinnen met kinderen. Mooie fam kamer hadden wij. Apart zit en slaap gedeelte, ijskast klein keukentje met magnetron en koffiezetapparaat.Veel kastruimte.Vriendelijk personeel en schoon overal.Actief animatie team. Eten was er voldoende en afwisselend. Ik ben glutenvrij geef ik bij boeking altijd op maar nog nooit zo service gehad als hier. Heb zelf altijd eten bij mij,maar niet gebruikt behalve s middags ivm half pension. Elke avond liep Maria van het restaurant mee om aan te wijzen wat GV was en de 1ste avond kreeg ik zak met brood, cereals en muffins, kaakjes en alles GV mee. En was het op kon je nieuwe vragen. Op woensdag was Italiaanse avond, s morgens opgeven of je pasta of pizza wilde en wordt apart gemaakt voor je. Net als de frietjes worden apart voor je gebakken, even vragen en later worden ze gebracht bij je aan tafel. Winkels en strand aan de overkant van de straat. Klein minpuntje, wij vonden de bedden wat hard.

Gereisd Met partner in september 2017
rrpp, Manager, 12-10-2017

B Dear Guests, In first place, we would like to thank you for your stay in our H10 Lanzarote Gardens Hotel and for your friendly comment. In second place we have to apologize for answering in English. We appreciate your comments regarding your room and food. We also appreciate you highlighting the service in the restaurant regarding your gluten free diet. We are very fortunate to have Maria taking such good care of our guests with dietary needs. Regarding your comments about the hard beds, please know that now we offer mattress toppers! Thank you again for your encouraging review; it will be a real pleasure to welcome you back! Kind regards, Public Relations Department

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsApotheek
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Lanzarote Gardens in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Lanzarote Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.