Hotel Grand Teguise Playa

Hotel Grand Teguise Playa

8.2Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Teguise Playa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

25 reviews over Hotel Grand Teguise Playa

• 5Fam. Janssen03-05-2010

eerste keer en laatste keer

Wij zijn hier met onze hele familie geweest in april 2010. Eenmaal op weg naar onze kamer hadden we al snel in de gaten dat dit hotel heel hard aan renovatie toe was. Hele vieze vloerbedekking en ernstig achterstallig onderhoud. Eenmaal op de kamer hetzelfde verhaal. De badkamer is echt ernstig verouderd, schimmel overal en tegels kapot noem maar op. Dit hotel verdiend echt geen 4 sterren! Gelukkig was het personeel erg vriendelijk maar we raden dit hotel echt af. Er was ook geen nederlander te bekennen. (wij hadden zelf vanuit DL geboekt..)

Laura Diaz - Vice-uitbaatster, Subdirectora, 30-10-2016

Beste gast, Wij hebben het genoegen u de verbeteringen direct in ons hotel. • Betere Wi-Fi-dienst • Nieuwe tapijten op de gangen en "Alisios Bar" • 2 tennisbanen • Kinderen Playground • Kinderen Pool • Volwassenen Pool (nu 27º) • Gym gebied en nieuwe machines met TV • Nieuwe Pool Bar en chill out ruimte • Nieuwe Onthaal en inrichting • Nieuwe Pool terrasmeubilair • Nieuwe Lobby Bar meubels en Lobby Bar vernieuwing • Restaurant vloer en decoratie vernieuwing • gerenoveerde kamers op de 4e, 5e en 6e verdieping. We zullen blijven werken aan de verbetering van onze faciliteiten en de tevredenheid van gasten. Ik neem de gelegenheid om u te laten weten dat het een eer zou zijn om u binnenkort weer te zien in ons hotel en nogmaals uw persoonlijke mening kennen. Oprecht, Laura Diaz - Vice-uitbaatster

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8monique13-11-2004

de badkamers hebben wel oud sanitair zou wat mij betreft wel gerenoveerd mogen worden. Stel je van het strand niets voor want dat is ieniemini. Je kan er wel snorkelen wat weer wel heel leuk is. Wij namen bedjes bij het zwembad en gingen dan af en toe via een achterpoortje naar het strandje om te snorkelen en weer terug. Je moet wel vroeg "handdoekje" leggen anders heb je geen plek meer bij het zwembad. Mochten op de vertrekdag langer op onze kamer blijven zonder bij te betalen. Een fijne vakantie gehad daar.

Gereisd in november 2004

• 8Nico08-09-2003

Wij hebben 11 dagen hier gelogeerd eind augustus/september 2003. Het was een super hotel met vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor een mooie vakantie. Eten was zeer verzorgd. Alles in buffet plus vier maal per week een keuze diner. Drie maal in de week een ander land als thema. Een hele mooie bar met elke avond life muziek. Prijzen drankjes aan de hoge kant. Bv. een pijpje reginaal bier ca. 2,50 euro. In combinatie met het eiland Lanzarote zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd in september 2003

Hotel Grand Teguise Playa info