Hotel Grand Teguise Playa

Hotel Grand Teguise Playa

8.2Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Teguise Playa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

25 reviews over Hotel Grand Teguise Playa

• 2019
    9Sanne07-08-2019

Fantastisch hotel!

Van binnen (overigens ook buiten) is het hotel prachtig aangekleed met planten, bomen en stijlvol interieur. Dit hotel is prachtig! Kamers begaande grond zijn wel wat verouderd (hier is alleen de hal nog gerenoveerd), maar prima te doen. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie. Elke dag worden de kamers goed schoongemaakt, alle hoekjes werden meegepakt. Nog nooit zo'n goede hygiëne gezien. Complimenten! Eten was prima (all-inclusive), ruime keuze elke dag. Drinken wordt bediend tijdens lunch en avondeten, hierdoor heb je toch een gevoel van een restaurant. Fijne sfeer, personeel weet na een aantal dagen wat je wilt drinken en is zeer vriendelijk. Het hotel zorgt ook voor genoeg entertainment, elke avond iets anders. Zwembad is netjes, genoeg ligbedjes voor iedereen en claimende gasten. Wel zoutwater, waardoor onze zwemkleding geel werd. Helaas badpak moeten weggooien, maar wel netjes opgelost door het hotel :-).

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Rob10-07-2019

Redelijk

Wij hadden deze vakantie geboekt door de goede recensies maar het hotel viel toch wat tegen, badkamer is sterk veroudert , de föhn deed het niet omdat er een scheur in de slang zat, het schoonmaken van de kamer was wel goed integenstelling tot bij het zwembad de tafels op het terras stonden constant vol met vuile glazen en het vervelendste was als je s’avonds een drankje wilde bestellen stond je heel lang te wachten, er is namelijk in dit grote hotel maar 1 bar , omgeving was leuk en er was iedere avond wel wat te doen in het hotel . Het animatie team was nieuw en dat kon je wel merken , ze moesten hun draai nog vinden, maar deden hun best om er toch wat van te maken. Als je geen Engels of Duits spreekt heb je weinig aanspraak want er zitten geen Nederlanders in dit hotel.

Laura Diaz, Subdirectora, 11-08-2019

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening met de community van Zoover. Ik hoop dat je van je vakantie kunt genieten, ook al heeft het hotel niet al je vakjes aangevinkt. Bedankt voor uw zeer mooie reactie op onze medewerkers. Dat zullen ze graag leren, omdat ze allemaal zeer toegewijd zijn aan hun werk.

Vriendelijke groeten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Martien08-07-2019

Fijn hotel met vriendelijk personeel

Wij waren er van 25 juni t/m 2 juli. We hadden ALL-inn en hadden een fijne kamer met balkon en mooi uitzicht op de zee en op het strandje. Op de douche was geen afzuiging aanwezig dat vonden wij minder. Eten was er voldoende, ook diverse drankjes en cocktails waren er volop. er zou vooral voor de avond een 2-de punt moeten komen waar je je drankjes haalt, nu moest zo lang wachten. Personeel was supervriendelijk zeker het personeel in de bar en de bediening tijdens de eetmomenten. Wij hadden geboekt via touroperator hierdoor gingen dingen anders zoals gewend. Bijv. reisleiding van andere touroperator deed dit ook voor touroperator die wij dan weer hadden, bleek achteraf. Maar vakantie en het hotel niets mis mee. Maar boek all -in net zo makkelijk. Winkels op loopafstand via bijv. boulevard bereikbaar. Top vakantie gehad en lekker warm, gelukkig bracht de wind wat verkoeling. Er waren wel veel Engelsen.

Laura Diaz - Deputy Manageress, Subdirectora, 11-08-2019

272/5000 Bedankt voor deze prachtige recensie van je recente verblijf in Grand Teguise Playa . Het is altijd een plezier om te ontdekken dat onze gasten een goede tijd hebben gehad tijdens hun verblijf en tevreden waren met het hotel en de faciliteiten. Vriendelijke groeten Laura Diaz - Deputy Manageress

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Loura31-05-2019

Volgende keer weer!

Mooi hotel met prachtige ligging aan zee. Langs het water loop je heerlijk naar het centrum. Nette kamer, mooi balkon met zeezicht, aardig personeel, buffet iets minder. Nu hadden wij half pension, volgende keer zou ik all-in nemen. Wij gaan zeker terug!

Laura Diaz - Deputy Manageress, Subdirectora, 11-08-2019

Beste vriend en gast, Heel erg bedankt voor je reactie die ons hoop geeft! , Bedankt voor het vermelden van zoveel van onze services Laura Diaz - Deputy Manageress

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Geert05-01-2019

Buffet valt helaas tegen😏

Geweldige ligging met fantastisch uitzicht. Kamers basic maar voldoende met groot balkon.

Laura Diaz - Deputy Manageress, Subdirectora, 11-08-2019

Beste vriend en gast, We stellen uw vriendelijke aanbeveling zeer op prijs en hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Laura Diaz - Deputy Manageress

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

9lanzarote fan14-01-2016

prima hotel

prima service. vriendelijk personeel. mooie ligging. uitzicht op zee. midden in het centrum. hotel heeft elke dag andere live muziek. in het centrum genoeg te doen. veel winkels. volop restaurants en barretjes.overal en elke dag live muziek. en dat in de winter.

Tip. neem een gerenoveerde kamer.

Laura Diaz - Deputy Manageress, Subdirectora, 30-10-2016

Dear guest, Many thanks for your review about the hotel. We're so happy to know that you had a great time. We hope to welcome you again very soon. Sincerely, Laura Diaz - Deputy Manageress

Gereisd met partner in januari 2016

• 9onno03-01-2015

absoluut nix mis me

hotel is van 1987 echter de kamers worden momenteel gerenoveerd al merk je daar absoluut niets van .Eten is buffetvorm , maar wel erg gevarieërd. Lunch kan lekker buiten.Veel Engelse senioren , weinig kinderen,personeel erg vriendelijk behulpzaam en Engelstalig. In Omgeving veel ,niet dure, restaurants , mogelijkheid om fietsen te huren vlak bij voor 10 euro per dag. avond entertainment waar wij normaal niet echt weg van zijn was goed .

Laura Diaz - Deputy Manageress, Subdirectora, 30-10-2016

Dear guest, We have the pleasure of presenting you the improvements completed at our hotel. • Better Wi-Fi service • New Carpets on the corridors and “Alisios Bar” • 2 Tennis courts • Children Playground • Children Pool • Adults Pool ( now 27º) • Gym area and new machines with TV • New Pool Bar and Chill out Area • New Reception furniture • New Pool terrace furniture • New Lobby Bar furniture and Lobby Bar renovation • Restaurant floor and decoration renovation • Renovated rooms on the 4th, 5th and 6th floor. We will continue working on the improvements of our facilities and guest satisfaction. I’m taking the opportunity to let you know that it would be an honor to see you soon again in our hotel and to know once more your personal opinion. Sincerely, Laura Diaz - Deputy Manageress

Gereisd met partner in december 2014

• 9Miranda28-01-2014

Mooi gelegen hotel met fantastich uitzicht op zee

Het hotel ligt in het plaatsje Playa Blanca en dus heb je de winkeltjes en leuke pleintjes om de hoek. De animatie was afgestemd op het wat oudere publiek, maar de avonden waren best gezellig omdat je in een soort Centerparcs- achtige binnentuin zit. Ook de bar (die rond draait) bevindt zich hier. De kamer (527) was een beetje gedateerd, maar schoon en met een grandioos uitzicht vanaf de vijfde verdieping en een heerlijk ruim balkon. Dagelijks schone bedden en handdoeken. Alleen wifi krijg je per gast 30 minuten gratis per dag in de receptieruimte. Anders ca. 25 euro per week, maar bereik op de kamer viel toch tegen. Het is zeer fijn dat je overdag en 's avonds toch overdekt buiten kunt zitten (i.v.m de regenbuitjes, maar toch lekkere temperatuur. Jammer dat er geen Nederlandse reisorganisatie is vertegenwoordigd in dit hotel, hierdoor ziet men niet veel Nederlanders.

Laura Diaz - Vice-uitbaatster, Subdirectora, 30-10-2016

Beste gast, We waren blij met de hoogste rating en de prachtige feedback van uw recente vakantie in ons hotel. We zijn zo blij te horen dat u een geweldige tijd gehad. PD. Meer tan is voor u klaar in het zonnige Lanzarote. Hopende u weer van harte welkom in Grand Teguise Playa! Met vriendelijke groet, Laura Diaz - Vice-uitbaatster

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8James25-06-2011

Onze eerste reis samen, mooi

Hebben hier in januari 1999 geweest met mijn huidige vrouw, onze eerste reis samen. Was een aangenaam hotel, wel groot en naar een engels cliënteel gericht. Speciaal: rond de bar was een draaischijf waar de klanten op ronddraaiden en zo altijd een ander zicht hadden op het gebeuren in de bar.

Gereisd met partner in januari 1999

• 9van der Straate08-01-2011

een aanrader

Dit hotel is een aanrader op elk vlak. Voor een topvakantie met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding is dit de plaats.

Laura Diaz - Vice-uitbaatster, Subdirectora, 30-10-2016

Beste gast, Wij hebben het genoegen u de verbeteringen direct in ons hotel. • Betere Wi-Fi-dienst • Nieuwe tapijten op de gangen en "Alisios Bar" • 2 tennisbanen • Kinderen Playground • Kinderen Pool • Volwassenen Pool (nu 27º) • Gym gebied en nieuwe machines met TV • Nieuwe Pool Bar en chill out ruimte • Nieuwe Onthaal en inrichting • Nieuwe Pool terrasmeubilair • Nieuwe Lobby Bar meubels en Lobby Bar vernieuwing • Restaurant vloer en decoratie vernieuwing • gerenoveerde kamers op de 4e, 5e en 6e verdieping. We zullen blijven werken aan de verbetering van onze faciliteiten en de tevredenheid van gasten. Ik neem de gelegenheid om u te laten weten dat het een eer zou zijn om u binnenkort weer te zien in ons hotel en nogmaals uw persoonlijke mening kennen. Oprecht, Laura Diaz - Vice-uitbaatster

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Grand Teguise Playa info