Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

8.2Fantastisch

• All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Melia Salinas (+ Garden villa's) voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's) in het Nederlands

• 2017
    5ger29-09-2017

hotel word verbouwd

hotel word grondig verbouwd . veel lawaai

1Kindvriendelijk
    5Hygiëne
    1Zwembad
    3Prijs/kwaliteit
    6Service

• 9Zwaenepoel rik12-08-2017

Prima hotel "adults only"

Prima prijs-kwaliteit vehouding,zeker bij reservering via de melia website.goede,sommige gerenoveerde ,kamers(vraag ernaar);uitstekende bufetten ,vriendelijk personeel overal:aan receptie bij ckeckin wacht een glaasje cava!we hadden een prima verblijf

8Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Service
    7Ligging

• 9Jacky30-05-2017

Super verblijf!

Het is ontzettend mooi! Prachtig gebouwd en goede ligging. Alleen is het eten allemaal wel culinair, dus moet je van houden! Voorderest top vakantie gehad

5Kindvriendelijk
    8Hygiëne
    6Eten
    5Prijs/kwaliteit
    7Service

• 9Houtmeyers Vandeputte30-03-2016

2 de keer een rustvakantie in dit hotel

Rust, de vriendelijk en de service vinden we hier weer terug. Ons vertrek was de dag na de aanslagen in België, hun begrip en opvolging enorm geapprecieerd en speciale dank aan de Nederlandstalige dame van 'De Level' . Eten was weer super, genoeg keuze en veel variatie, de rust over het hele hotel, de gezellige bar en kamers verzorgd en netjes. Ligging heel rustig met op wandel afstand kleine winkeltjes.

8Prijs/kwaliteit

• 8Madeliefje196504-03-2016

Fantastisch!

Heerlijke vakantie gehad, zon, zee en fantastisch hotel. Ja, een en ander mag worden ge update, maar alles is schoon, prima serivice en über vriendelijk personeel! En dan nog niet te spreken over de heerlijke keuken, geweldig, alles is er en zoveel keus.

2Kindvriendelijk
    10Zwembad
    6Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 7Jacqueline18-01-2015

Vergane glorie

Oudbollig hotel, veroudede kamers, oud bruine meubels, erg gehorige deuren en gangen, bedden goed, eten ook goed! Alles is er! Zelfs superfood bij t ontbijt! Omgeving erg ongezellig, veel ouder publiek! Geen vijf sterren waard!

6Kindvriendelijk
    7Zwembad
    7Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

Met vrienden

• 8Vermeulen15-01-2010

Verouderde kamersmaar perfecte keuken & service !

Toen wij er waren, was het er heerlijk rustig. De kamers zijn niet de modernste, maar wel heel netjes. Onbijt (met meerdere soorten vers fruitsap & cava) & diner zijn zeer uitgebreid, alles is vers en zeer lekker. Iedereen in het restaurant is super vriendelijk, je tafel wordt spontaan gereserveerd. Wijn en water bij diner correct geprijsd. En eindelijk eens een restaurant waar shorts voor het diner echt niet kunnen en diegenen die toch niet uit zichzelf het fatsoen hebben gewoon worden teruggestuurd. Hotel is ook prima gelegen om heel het eiland te verkennen, zeker als je van een wat rustigere ligging houdt. Prijs/kwaliteit een topper. Sommige (negatieve) beoordelingen die we hier lazen, begrijpen we dan ook totaal niet. Wij komen zeker nog een keer terug !!

7Kamers
    10Prijs/kwaliteit

Met vrienden

• 6lily liekens18-09-2009

Verouderd!

dit hotel was 30 jaar geleden 5 sterren GL maar nu zelfs geen 4 sterren waard. gebrekkig onderhoud, lekkende plafonds in de eetzaal, schimmel in de voegen op de badkamer, enz.

4Kindvriendelijk
    7Eten
    5Kamers
    5Prijs/kwaliteit
    6Ligging

Met oudere kinderen

• 10Nivelle-Reggers Raymond en Lieve11-05-2009

Prachtig hotel, grenzend aan de oceaan!

Hotel Gran Meliá Salinas is het paradijs!
    Alleen al de patio is adembenemend met zijn prachtige binnentuinen met tropische begroeiing. Onvoorstelbaar dat een hotel dat in 1976 gebouwd werd er nog zo frisogend kan bij staan. Dat Cesar Manrique er de hand in heeft gehad is duidelijk merkbaar in alles: de zwembaden, de tuinen en vooral de heerlijke architectuur. Hier zie je hoe mooi beton kan zijn als het op een fantasierijke manier wordt toegepast. Als amateurfotograaf kom je hier op elk moment van de dag aan je trekken. En dan de maaltijden: zowel ontbijt als diner wordt in buffetvorm geserveerd. Maar wat een keuze! En alles wordt naar jouw smaak ter plaatse geprepareerd: vis, vlees, pasta's, desserts. Een lust voor de tong en een streling voor het oog! En vooral: alles gebeurt met de glimlach!
    Wat de ligging betreft: Costa Teguise is als uitvalsbasis voor de verkenning van het hele eiland een zeer goede keuze. Een aanrader van formaat!

9Kamers
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 6M.S.23-02-2009

Nooit meer!

Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht.Hotel zou wel een vernieuwing kunnen gebruiken. Kamers klein en slecht onderhouden. Schimmel in de badkamer. Hebben de hostess laten komen maar alle kamers schijnen veroudert te zijn. De ligbedden aan het zwembad zijn nog uit het jaar 'nul'. Het eten was goed te eenzijdig voor een 5 sterren hotel. Dit hotel voldoet niet aan de 5 sterren eis. Nooit meer! Zeker niet voor de door ons betaalde prijs!

8Kindvriendelijk
    6Eten
    3Kamers
    1Prijs/kwaliteit
    10Ligging

Met oudere kinderen

Solfly

0 tips over Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

0 vragen over Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages