Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's)

16 reviews over Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's) in het Nederlands

hotel word verbouwd

ger
29-9-2017

hotel word grondig verbouwd . veel lawaai

Prima hotel "adults only"

Zwaenepoel rik
12-8-2017

Prima prijs-kwaliteit vehouding,zeker bij reservering via de melia website.goede,sommige gerenoveerde ,kamers(vraag ernaar);uitstekende bufetten ,vriendelijk personeel overal:aan receptie bij ckeckin wacht een glaasje cava!we hadden een prima verblijf

Super verblijf!

Jacky
30-5-2017

Het is ontzettend mooi! Prachtig gebouwd en goede ligging. Alleen is het eten allemaal wel culinair, dus moet je van houden! Voorderest top vakantie gehad

2 de keer een rustvakantie in dit hotel

Houtmeyers Vandeputte
30-3-2016

Rust, de vriendelijk en de service vinden we hier weer terug. Ons vertrek was de dag na de aanslagen in België, hun begrip en opvolging enorm geapprecieerd en speciale dank aan de Nederlandstalige dame van 'De Level' . Eten was weer super, genoeg keuze en veel variatie, de rust over het hele hotel, de gezellige bar en kamers verzorgd en netjes. Ligging heel rustig met op wandel afstand kleine winkeltjes.

Fantastisch!

Madeliefje1965
4-3-2016

Heerlijke vakantie gehad, zon, zee en fantastisch hotel. Ja, een en ander mag worden ge update, maar alles is schoon, prima serivice en über vriendelijk personeel! En dan nog niet te spreken over de heerlijke keuken, geweldig, alles is er en zoveel keus.

Vergane glorie

Jacqueline
18-1-2015

Oudbollig hotel, veroudede kamers, oud bruine meubels, erg gehorige deuren en gangen, bedden goed, eten ook goed! Alles is er! Zelfs superfood bij t ontbijt!

Omgeving erg ongezellig, veel ouder publiek!

Geen vijf sterren waard!

Toen wij er waren, was het er heerlijk rustig. De kamers zijn niet de modernste, maar wel heel netjes.

Onbijt (met meerdere soorten vers fruitsap & cava) & diner zijn zeer uitgebreid, alles is vers en zeer lekker. Iedereen in het restaurant is super vriendelijk, je tafel wordt spontaan gereserveerd. Wijn en water bij diner correct geprijsd. En eindelijk eens een restaurant waar shorts voor het diner echt niet kunnen en diegenen die toch niet uit zichzelf het fatsoen hebben gewoon worden teruggestuurd.

Hotel is ook prima gelegen om heel het eiland te verkennen, zeker als je van een wat rustigere ligging houdt.

Prijs/kwaliteit een topper.

Sommige (negatieve) beoordelingen die we hier lazen, begrijpen we dan ook totaal niet. Wij komen zeker nog een keer terug !!

Verouderd!

lily liekens
18-9-2009

dit hotel was 30 jaar geleden 5 sterren GL maar nu zelfs geen 4 sterren waard. gebrekkig onderhoud, lekkende plafonds in de eetzaal, schimmel in de voegen op de badkamer, enz.

Prachtig hotel, grenzend aan de oceaan!

Nivelle-Reggers Raymond en Lieve
11-5-2009

Hotel Gran Meliá Salinas is het paradijs!

Alleen al de patio is adembenemend met zijn prachtige binnentuinen met tropische begroeiing. Onvoorstelbaar dat een hotel dat in 1976 gebouwd werd er nog zo frisogend kan bij staan. Dat Cesar Manrique er de hand in heeft gehad is duidelijk merkbaar in alles: de zwembaden, de tuinen en vooral de heerlijke architectuur. Hier zie je hoe mooi beton kan zijn als het op een fantasierijke manier wordt toegepast. Als amateurfotograaf kom je hier op elk moment van de dag aan je trekken. En dan de maaltijden: zowel ontbijt als diner wordt in buffetvorm geserveerd. Maar wat een keuze! En alles wordt naar jouw smaak ter plaatse geprepareerd: vis, vlees, pasta's, desserts. Een lust voor de tong en een streling voor het oog! En vooral: alles gebeurt met de glimlach!

Wat de ligging betreft: Costa Teguise is als uitvalsbasis voor de verkenning van het hele eiland een zeer goede keuze. Een aanrader van formaat!

toller Service

Bert
25-4-2009

Das Hotel selbst ist bereits etwas älter, jedoch beeinträchtigt dieser in keinster Weise den Erholungsfaktor. Die Poollandschaft ist sehr gepflegt, der Service und das Essen sind ein Beispiel für 5 Sterne ! Absolute Extraklasse !

Hotel Gran Melia Salinas (+ Garden villa's) 7.98 10 16 .