Aparthotel Galeon Playa

Meer aparthotel info

18 reviews over Aparthotel Galeon Playa

• 8Petrus Gommeren10-05-2017

Niks mis mee!

Gewoon goede appartementen . Goed gelegen . Vlakbij het centrum van Costa Teguise.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Thijssen11-08-2014

Erg tevreden

We hadden zeezicht voor en zwembad zicht achter. Erg mooi! Er zijn 2 mooie schone zwembaden. Het buffet is erg uitgebreid en zeker de moeite om bij te boeken. In het restaurant heb je een prachtig uitzicht over de zee. Het personeel en de kok zijn erg vriendelijk. Aan de overkant van de straat zit een supermarkt en winkeltjes voor al je benodigdheden. Er zijn veel leuke excursies te maken. Echt een aanrader! Spullen pakken en wegwezen! Ook is er een kinderclub en genoeg activiteiten voor iedereen zoals waterpolo, yoga enz

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8Mama en dochter18-08-2011

Rustgevende plek

• goede prijs/kwaliteitverhouding. We zijn in mei gegaan en dan is de prijs sowieso al iets lager.
    • Op de trappen naar onze kamer lagen klitten haar (wel vies). Ook was er een raam ingeslagen.
    • 2 goede zwembaden (er dreven wel wat blaren, beesten,... in ondanks dat ze elke dag werden gereinigd).
    • kamer: ruim genoeg voor 2 personen
    • stevige bries (in mei was die wel koud 's avonds dus vestje is aangeraden)
    • klein strandje vlakbij, als je niet op tijd gaat heb je geen plek. (ga in de inhammen liggen die van steen zijn gemaakt, zo krijg je geen vliegend zand in je gezicht!)
    • vlakbij een supermarkt en dichtbij allerlei leuke winkeltjes. In Lanzarote betaal je ook zeer weinig taxen, dus parfums zijn zeker een aanrader om te kopen want ze zijn daar véél goedkoper!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

• 7Lars15-11-2010

goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij zijn begin nov. met 2 jonge kinderen 5 dagen in Galeon Playa geweest. Positief: goede voorzieningen voor kinderen (speeltuinen/miniclub/zwembaden), goede ligging, op loopafstand van strand/winkels/restaurants/supermarkt. Ruimte in app. met 2 slaapkamers (een must voor ons met 2 kinderen) was zeker voldoende. Negatief: zeer slechte matrassen, waar veren bijna doorheen steken, trappenhuizen niet goed schoon. Er was 1 verwarmd zwembad, maar deze was nog niet echt warm, even doorbijten dus.

Al met al voor EUR 43,- per nacht mag je ook niet teveel verwachten, dus daarom goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

• 7Jasper06-11-2010

Eenvoudige appartementen op winderige locatie

Ik heb niet zelf verbleven in Galeon Playa, maar ben er als bezoeker geweest bij mensen die gelijktijdig in Costa Teguise op vakantie waren. Galeon Playa ligt redelijk centraal, maar zeker niet op mooiste stukje van Costa Teguise. Het ligt feitelijk op een in de zee stekende rotspunt, waar het altijd extra hard waait ten opzichte van de omgeving. De aangrenzende winkelstraat kenmerkt zich door een eindeloze serie prullenwinkels en Chinese restaurants die je naar binnen willen trekken. En tegenover Galeon Playa ligt een enorm groot hotel. De appartementen zijn functioneel ingericht en het geheel komt wat steriel en goedkoop over. Er is weinig aandacht besteed aan details. Vanwege de goede voorzieningen, zeker ook voor kinderen, en de lage prijs is de prijs-/kwaliteitverhouding niettemin erg goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 7Marga en Kitty23-03-2010

Goede vakantie gehad

App. Galeon Playa heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, hetgeen betekent geen luxe, maar wel wat nodig is. Enige renovatie is gewenst. De ligging is goed, vooral als je zeezicht hebt. Toen wij er waren vonden we het buffet te weinig afwisselend: in 7 dagen 4 keer pangafilet, 3 keer kalfsvlees. Wel iedere dag keuze uit vlees en vis. De kok heeft kennelijk weinig fantasie. Er waren weinig "eetgasten", maar het buffet werd wél steeds aangevuld. De Costa Teguise is rustig en minder toeristisch dan bijvoorbeeld Puerto del Carmen.

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Klift10-02-2010

Prima vakantie!

Het was rustig in het complex en op het eiland. We hebben elke dag op het strandje voor de deur gelegen, de hele vakantie slechts één uurtje bij het zwembed. Ruim appartement en wordt prima schoongemaakt. Jongen van animatie (naam kwijt) was heel erg leuk, vrolijk en sociaal. Lanzarote is een kaal eiland maar leuk om een keer te zien. In een weekje waarvan je drie dagen een huurauto hebt, kan je het hele eiland zien.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8W. Ariesen17-07-2009

Leuke plek

Mooie accomodatie en het strand is dichtbij. Er wordt goed schoongemaakt. Strandje tegenover is klein maar wel iets beter beschut. Het strand aan de achterzijde is mooier maar erg veel wind. Costa Teguise zijn voldoende winkels en eetgelegenheden. Wij zijn met auto naar Puerto del Carmen en Playa Blanca geweest. Hier zijn prachtige stranden en er is meer te doen voor de jeugd, ook als je een keer leuk wil shoppen. Lanzarote op zich beetje saai eiland, maar leuk voor één keer.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Sandra14-04-2008

Leuk complex. Er wordt goed schoongemaakt. Volgens ons kindvriendelijk. Strandje is tegenover complex, klein maar leuk. Wij zijn met auto naar Puerto del Carmen en Playa Blanca geweest. Hier is meer te doen, ook als je een keer leuk wil shoppen. Lanzarote op zich beetje saai eiland, maar leuk voor een weekje.

Gereisd met partner in april 2008

• 9kuijpers06-01-2008

Weinig last gehad van Engelsen, behalve bij het buffet, ze laden hun hele bord vol... Voor kinderen is er genoeg te doen, en personeel is uitermate vriendelijk. Op kruipafstand van het strand, en genoeg restaurantjes in de buurt om heerlijk te eten! Echt een aanrader dus!

Gereisd met familie in oktober 2007

• Afstand tot strand800 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats