Aparthotel El Trebol

Tonen op kaart

34 reviews over Aparthotel El Trebol

• 8timo17-02-2007

hallo

ik ben er 2 jaar geleden geweest in 2005 en het was mij goed bevallen. Dus daarom gaan ik nog een keer Vanavond ga ik er weer heen en hopen dat het nog beter bevalt dan de vorige keer

groetjes

Gereisd met familie in februari 2007

• 7Elly16-08-2006

Wij zijn juli/augustus 2006 in dit appartement/hotel geweest op basis van logies-ontbijt. Kamers zijn ruim, maar wel erg verouderd (keukentje is echt niet veel, koelkast werkt wel; badkamer versleten en aan vervanging toe). Het complex lijkt aan en opknapbeurt toe, maar wordt wel goed schoongehouden. Personeel vriendelijk, ontbijt (echt Engels) maar oke, zwembad goed (ook hier handdoekengekte in de ochtend) maar we waren vooral op het strand. Leuke plaats verder, veel restaurants (La Ola aan te bevelen) en leuk eiland als je auto huurt. Voor golfsurfen (via Windsurfparadise) naar Famara. Wel veel zeewier door golfslag op Playa las Cucharas. Verder weinig Nederlanders in het hotel en in de plaats zelf, zeker niet voor 16-17jarigen. Prima vakantie gehad, lekker weer en altijd wind. Aardige hostess.

Gereisd in augustus 2006

• 8monique01-08-2006

Appartement net gerenoveerd,alles geverfd,nieuwe badkamer,bedden en ijskast.Voor kinderen nieuwe watertoestellen geplaatst in apart ondiep zwembad.Eten bijboeken via appartementencomplex is goedkoper dan via reisgids

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Marianne en Theresia01-03-2006

Wij verbleven van 9-23 februari 2006 in El Trebol en hebben daar een supervakantie doorgebracht. Het appartement was eenvoudig maar goed en lekker ruim. Nadeel was dat ons balkon op het noorden lag. Het ontbijt was goed en de entertainment 's avonds hartstikke leuk ; dank je wel Sophie! Het strand was makkelijk bereikbaar en erg mooi. Er zijn niet heel veel winkels, maar wel veel leuke restaurants. Wij vonden de medewerkers van de receptie niet erg klantvriendelijk. Costa Teguise is een vrij nieuwe badplaats die er vriendelijk uitziet, maar je moet hier geen historische gebouwen verwachten.

Gereisd in maart 2006

• 7Christian09-01-2006

Afgelopen zomer hier geweest. Over het complex weinig aan te merken, alleen de bedden waren slecht. Eten was ook zeer matig, weinig afwisseling. Heel mooi eiland. Plaatsje zelf erg op engelsen gericht. persoonlijk zou ik niet zo gauw terug gaan, na 1 keer heb je het voor heel wat jaren gezien.

Gereisd in januari 2006

• 8C.H.Clavan - Hogervorst09-01-2006

Het is een goed en vriendelijk onderkomen. Al je vragen worden daar goed beantwoord. Staan je altijd vriendelijk tewoord.

Gereisd met partner in november 2005

• 8Liesbeth20-09-2005

Mijn vriend en ik zijn net terug van onze vakantie naar El Trebol. Het was echt een waanzinnige vakantie. Mooi zwembad, goeie service. Simpel maar schoon appartement met groot balkon. Mooi strand en openbaar vervoer op loopafstand. Alleen geen half pension meer voor ons. Weinig afwisseling in het eten. En erg op Engelse gericht. Verder elke avond entertainment of een filmpje. Verder is de Grand Tour (excursie) echt toppie. Echt een super vakantie.

Gereisd in september 2005

• 9Jenny Vermeulen01-09-2005

Wij zijn in september vorig jaar <2004> met zijn drieen daar geweest. Het was super. Vooral de bediening in het restaurant was super. Mijn dochtertje had veel contact met een ober, Daniel Licandro, een super vent.Ik heb nog steeds contact met hem. De mensen zijn geweldig, vriendelijk, eten goed, zwembad heerlijk, omgeving prima. Zeker aan te raden om een auto te huren. Een aanrader.

Gereisd in september 2005

• 8Kim & Victor20-07-2004

Wij zijn hier in juli/augustus 2003 drie weken geweest o.b.v. logies, we hebben vrijwel elke dag zelf gekookt; was goed te doen! Het appartement was netjes, het personeel (meestal) vriendelijk. Bij aankomst troffen we maar 1 vork aan, maar na dit gemeld te hebben bij de receptie stond er 5 minuten later iemand met 4 extra vorken voor de deur; goede service dus. Het zwembad was ook erg mooi en behoorlijk groot. Elke avond (engelse) animatie voor de kinderen. Direct naast het complex zit een redelijk grote supermarkt, een speelhal/internetcafe en een restaurantje waar je goed (en betaalbaar) kan eten. Wij hebben er een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd in juli 2004

• 9pim,monique,jamie en nigel07-04-2004

wij(stel met 2kinderen)komen in juli 2004 alweer voor de zevende keer .Heel vriendelijk personeel als je je mag zelf je appartement uitzoeken als je het vraagt en als je goedkoop en lekker wil eten moet je naar el majo gaan . Zit gelijk bij de uitgang.

Gereisd in april 2004

2 tips over Aparthotel El Trebol

• ellen sinterniklaas, 16-04-2014

Huur een auto en geniet van het eiland

• Florence, 21-08-2012

Indien je de bus wil nemen van luchthaven naar hotel (2.60euro pp) moet je 1x overstappen (estacion de guaguas in Arricife) en afstappen halte Salinas in costa tequise. Op Lanzarote heb je nood aan een huurauto als je de bezienswaardigheden op eigen houtje wil bezoeken! De busmaatschappij op Lanzarote is zeer gebruiksonvriendelijk. De meeste bezienswaardigheden worden niet door de bus bediend!

1 vraag over Aparthotel El Trebol

• johnolga, 27-09-2015

Airco

Is er airco op de kamer?

Aparthotel info

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen