Aparthotel El Trebol

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
Naar vluchttijden

34 reviews over Aparthotel El Trebol

• 9Daniëlle Van Oostenbrugge03-04-2019

Top vakantie

Top hotel, goed eten veel keuze en iedere dag wat anders. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam .

Jammer van koude water

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2017
    10Fam flodder01-12-2017

Super goed hotel

Super goed hotel, ruime kamers, elke dag een ander thema voor het diner. Heeeel veel keuze uit eten en drinken. Zeer schoon. Enige jammere is dat het zwembad koud is en dat er om de dag handoeken worden verschoond. Anninatieteam was super leuk bezig Bart, Anna, Tymo en Amanda zijn toppers!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 10Eduard10-02-2017

We hebben een prachtige vakantie achter de rug in hotel El Trebol. Het begin was niet zo denderend. Bij aankomst op de luchthaven werden we door touroperator wat aan ons lot overgelaten. We werden naar een parking gestuurd waar we bij een bepaald nummer onze bus zouden vinden. We moesten echter lang op het busje wachten. De receptie leek ons bij aankomst erg klein in verhouding met wat we gewoon zijn. We werden gewoon naar onze kamer gewezen, geen begeleiding, niemand die meeging, niemand die onze bagage naar de kamer deed en geen liften. We vreesden het ergste. Maar bij elk bezoek aan het restaurant en de bar veranderde onze mening drastisch. Het eten kon niet beter, veel variatie, lekker eten dat je niet beu wordt na enkele dagen en enkele thema diners per week. De kamer en het hele hotel werd goed onderhouden. Praktisch dagelijks propere handdoeken. Het bed opmaken en poetsen werd steeds om de andere dag gedaan, maar dat deerde ons helemaal niet. Het animatieteam was fantastisch, met een speciale pluim voor de lieve Jelle. Er waren zelfs 2 Belgen bij Jelle Nederlandstalig en Timo Franstalig maar sprak ook zeer goed Nederlands. Verder waren er ook de twee schatjes Sophie en Claire, allebei Brits en altijd even vriendelijk. Er was elke avond iets te doen: Bingo, quiz, karaoke, show, wedstrijden tussen mannen en vrouwen of tussen animatieteam en gasten en elke week een show van bijvoorbeeld een goochelaar of een slangenvouw. De kwaliteit-prijs verhouding was voor een 3 sterren hotel meer dan in orde. Wel werd er bespaard op alles waarop men kon besparen. Op al de kamers een kast met 2 vakken met maar 1 schuifdeur. De WIFI was gewoon ondermaats, onbruikbaar. Geen bagage vervoer. Koud zwembadwater. We waren de 4 enige Nederlandstaligen in het hotel, enkele Fransen en vooral Engelsen. Maar allemaal even vriendelijk en zeker geen lawaai. Als excursie deden we de zuid tour, deze uitstap was echt de moeite waard. Het was een prachtige vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

9Reedijk22-04-2016

Ja voor een gezin uitstekend

Eten en bediening subliem

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 1Francis Weezenbeek10-04-2016

Alleen als je van veel lawaai houd

Aankomst niet vriendelijk zo veel Kinder die alles kapot maken schreeuwen op de pool tafel staan en er wordt niks gezegd drank is goedkoopste rot zooi wat er is wij zijn elke dag buiten af gaan zitten in het complex kun je nergens gezellig zitten is alleen voor de kinderen entertainment echt vervelend echt geen aanrader er waren zoveel mensen die klaagde maar doen niks ik ga al jaren op vakantie heel veel plekken geweest maar heb nog nooit zo iets mee gemaakt

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8met partner11-10-2014

Genoten

Ligging is goed, het personeel is vriendelijk, het eten goed en het weer is heerlijk. Dus wat wil een mens nog meer tijdens zijn vakantie?

Gereisd met partner in september 2014

• 8p_reedyk225-09-2014

fantastisch

heeel trebol is heell vriendelijk,schoon en gezellig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8ellen sinterniklaas16-04-2014

Fijn hotel, value for money

Schoon en net hotel op een fijne plek in Costa Tequise

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8p_reedyk231-01-2014

buitengewoon goed

het hotel is schoon, bediening vriendelijk en behulpzaam,fijn animatie tam!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 7Alex17-02-2013

Zijn er al een paar jaar naartoe geweest.

Prima hotel, prima prijs kwaliteitverhouding

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

2 tips over Aparthotel El Trebol

• ellen sinterniklaas, 16-04-2014

Huur een auto en geniet van het eiland

• Florence, 21-08-2012

Indien je de bus wil nemen van luchthaven naar hotel (2.60euro pp) moet je 1x overstappen (estacion de guaguas in Arricife) en afstappen halte Salinas in costa tequise. Op Lanzarote heb je nood aan een huurauto als je de bezienswaardigheden op eigen houtje wil bezoeken! De busmaatschappij op Lanzarote is zeer gebruiksonvriendelijk. De meeste bezienswaardigheden worden niet door de bus bediend!

1 vraag over Aparthotel El Trebol

• johnolga, 27-09-2015

Airco

Is er airco op de kamer?

Aparthotel info

• Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen