Appartement Club Siroco

54 reviews over Appartement Club Siroco in het Nederlands

Super!

Daisy
17-2-2019

Heerlijke vakantie gehad hier. Kleinschalig complex, super schoon, zeer vriendelijk personeel, prima eten. Appartememt op de begane grond heeft een groot terras met zicht op het zwemhad. Fijn dat het een adults only park is, hierdoor lekker rustig! Op 5 minuten loopafstand van het centrum, het strand en de supermarkt.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Erik Haneveld
20-11-2018

Een netjes en schoon hotel met ontzettend vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Mariska
25-8-2018

Het eten was middelmatig. Maar het verblijf in het adults only gedeelte, vernieuwde appartementen was echt een aanrader! We hebben ontzettend genoten daar, schoon appartement, mooie omgeving en ontzettend veel te doen! Ik ga in de toekomst graag nog een keer terug naar lanzarote! Geweldig mooi eiland

Gereisd Met partner in september 2016

Goed en schoon

Monique
2-12-2017

We vonden alles goed geen enkel negatief puntje

Gereisd Met vrienden in november 2017

Een rustige vakantie

Elise
18-6-2016

Een mooie en rustig appartement met veel engelse. Zelf waren wij altijd op het strand. Appartement wordt goed schoon gehouden, maar alleen kan het er erg stinken naar de riool lucht. Dat komt omdat het er altijd waait en door de windt gaat het er dan erg stinken. Het personeel van de receptie is zeer vriendelijk en hebben ons naar een vreselijk vlucht zeer goed opgevangen. Hebben alleen logies geboekt dus weet niet of het restaurant lekker is. Er is wel vlak bij een geweldig tapas restaurant die heet La Tabla waar wij veel hebben gegeten. Het restaurant is niet groot maar wel met een geweldige kok die later bij iedereen aan tafel komt vragen of het heeft gesmaakt. Het personeel is ook zeer vriendelijk. Hebben een excursie voor de noord gedeelte van het eiland gedaan wat echt aan te raden is. We hebben leuke vakantie gehad maar vonden het te rustig. Zullen ook niet meer terug gaan naar Lanzarote .

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel wind en 's avonds echt koud

Catharina
9-3-2015

Appartementencomplex is mooi om te zien, overdag. In de avond is er, zeker in de winter als het donker is, geen gezellige plek om te zitten; af en toe maar in eetzaal gebleven, omdat de andere zaaltjes met neonverlichting te koud zijn en heel ongezellig. Hotel aan de overkant is veel leuker ontdekten we de laatste twee dagen. Het eten is redelijk tot goed. Personeel doet gewoon 't werk, niet heel aardig. De kamer en de omgeving worden heel goed schoongehouden. In het gedeelte Serenity wordt er elke dag schoongemaakt en schone handdoeken. In het andere deel om de dag. Zwembad is echt niet verwarmd, terwijl ze dit wel aangeven. Hier word je verzorgd, niet lekker verwend; echt drie sterren, net te weinig voor onze begrippen.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Heerlijk verblijf

Nzwang
24-6-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad. We zaten in het vernieuwde adults only deel. Dat is een absolute aanrader. Lekker rustig, genoeg ligbedjes en ook daar je eigen poolbar. Het zwembad was niet verwarmd, zeg maar gerust erg koud. Het andere deel van het hotel was (nog) niet vernieuwd en daardoor erg verouderd. Het zwembad in dit deel was echter wel verwarmd. Eten was elke dag anders. Elke dag verse groenten, vlees en vis. Ontbijt was ook goed verzorgd. Het hotel ligt aan de rand van Costa Teguise. Lopen ben je wel vrij snel bij de gezelligheid van de boulevard met veel barretjes en restaurants. Supermarkt zit op 5 minuten lopen. Tip: huur een auto en ga zelf op pad om de hoogtepunten van het eiland te ontdekken. De hoogtepunten zijn al geopend om 10 uur en dan ben je nog voordat de touringcars komen binnen en heb je alle tijd en ruimte om alles te zien.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige appartementen

harry
25-11-2013

Er zit wel verschil in de appartementen, de normale zijn eenvoudig, er is een rustig gedeelte. Het eten (buffet) is eenvoudig maar voldoende en van goede kwaliteit en tot aan het eind bijgevuld. Je kan ook ter plaatse eten boeken. Het park wordt goed onderhouden en ze zijn blij dat er nu meer Nederlanders komen. Het meeste gasten zijn Engelsen. De half open bar bij het zwembad is als het 's avonds wat frisser wordt niet altijd lekker. Winkel is dichtbij aan de overkant in het hotel. Verder zit alles op loopafstand. Met de bus kan je makkelijk naar de hoofdstad of verder. Omdat je bij het eindpunt zit heb je wel een zitplaats want de bussen zijn druk. Het personeel is uiterst vriendelijk. Schoonmaak en handdoeken om de dag.

Gereisd Met vrienden in november 2013

correct behandeld

Corrie
12-11-2012

Het appartementje zag er netjes uit en het personeel heeft moeite gedaan om de te laat gekomen koffer na te zenden zodat we van het mooie weer konden genieten, de kamer lag vlak bij het zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2001

Leuk, goed, eenvoudig appartement

sandra88
4-9-2012

Goeie ligging, 5 tot 10 minuten lopen van zee/ strand. 10 minuten lopen naar het dichtsbijzijnde supermarktje, 12 minuten lopen naar een iets groter winkel centum (een paar winkels, maar heel gezellig) Altijd wind, maar daardoor is het goed uit te houden. Kindvriendelijk, apart peuterbad, midgetgolf, speeltuintjes in de buurt, super. Een aanrader qua prijs/ kwaliteit verhouding. Minimaal om de dag schoonmaak, soms elke dag, geen klachten over.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• FitnessAerobics
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Siroco in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Siroco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.