Aparthotel
Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag28°19°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor BlueBay Lanzarote voor je op een rij gezet:

84 reviews over Aparthotel BlueBay Lanzarote in het Nederlands

Ruime appartementen en vriendelijk personeel

Corine
20-7-2019

Goed hotel voor de prijs die je ervoor betaald. Super vriendelijk personeel en ons appartement was meer dan prima. A.I. formule was erg uitgebreidt en voldoende keuze voor iedereen. Ligging ongeveer klein kwartiertje lopen vanaf centrum. Dichtsbijzijnde strand is 6 a 7 minuutjes lopen. Iets verder lopen ligt een mooier strand. Ideaal om te snorkelen. Er was erg veel wind tijdens ons verblijf. Voordeel...abslouut niet te warm en s avonds een vestje aan. Nadeel..smeren, smeren want verbranden gaat heel snel. Kortom..een prima verblijf gehad in een een leuk aparthotel. Voor kinderen ook nog een leuke glijbaan

Gereisd Met partner in juli 2019

geweldig

Gerrit en Sandra
23-10-2018

We hebben een mooie vakantie gehad. Hotel is wel aan renovatie toe maar is een mooi resort, het personeel zijn allemaal aardig alleen waren wij bijna de enigste Nederlanders op een paar na. Strand en boulevard allemaal op loopafstand en heb je geen zin om terug te lopen een taxi kost zo'n 3 euro. Hotel word elke dag schoongemaakt en het eten is erg lekker en gevarieerd. Er is altijd wel plek aan het zwembad en je hoeft ook niet bang te zijn dat de mensen handdoeken neerleggen en dan weggaan omdat ze handdoeken zo weghalen als ze zien dat er niemand bij is.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima vakantie als je niet te kieskeurig bent

Maxiem
23-8-2018

Schoon zwembad en altijd plaats gelukkig om te liggen. Zeer aardig personeel. Bedden zijn aan vervanging toe, met meer dan 2 mensen per kamer lig je op een bedbank met spiralen in je rug. Badkamers gedateerd en putjes lopen slecht leeg. Eten is door drukte vaak niet gaar, op tijd gaan eten dus.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Voor 1 keer prima, maar voor ons niet nog een keer

Bianca
2-8-2018

Redelijk hotel,wij hadden 2 kamer appartement uitzicht zwembad,groot terras. Bedden goed maar beetje hard.Onderhoud nodig in het hele complex, deurpost schuifpui buiten helemaal krom getrokken in badkamer aan de onderkant aangevreten door het water en vocht. Appartement was schoon en geen schimmel in de badkamer. Positief geen enkele kakkerlak gezien.Zwembad was groot genoeg helaas wel wat koud. Animatie viel tegen,alleen georiënteerd op de Engelsen,wij als Nederlanders werden nergens voor gevraagd of bij betrokken,dit was voor de kinderen wel heel jammer. Kinderdisco was binnen, werd wel leuk gedaan, alleen best laat 20.45 uur. De rest van de shows begonnen pas om 22 uur. Eten was redelijk, Engels georienteerd, wij misten na een aantal dagen wel echt smaak, veel bakken zagen er niet aantrekkelijk uit (leek uit de diepvries) t eten die de koks ter plekke maakten wel goed. Personeel vriendelijk op 1 na, Wellness ruimte is er niet meer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Mike
23-7-2018

Na het lezen van de reviews wisten we niet wat we moesten verwachten. Echter is hotel beter dan dat er in de onderstaande (negatieve) reviews wordt geschetst. Het merendeel van het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is wat eentonig, maar wel lekker. Het eten bij de poolbar is zeer goed en een toevoeging aan het all-in concept. Ook de late night snack is lekker. De kamer (E-blok) was zeer ruim en schoon. De bedden zijn echter wel aan de harde kant. Iedere dag (behalve woensdag) werd de kamer schoongemaakt en werden de handdoeken vernieuwd. Langs het zwembad waren er genoeg bedjes en het reserveren werd tegengegaan door een deel van de bedjes pas later (rond kwart voor 10) vrij te geven. Het animatieprog is prima. 4 (of 5) activiteiten per dag die goed worden begeleid door het animatieteam. In de avond is er ook een leuk en afwisselend programma. Al met al een prima hotel en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer!

Fam. Hijstek
8-3-2018

Als je van vele tientallen kakkerlakken tegelijk houd en je je graag in een horrormovie wilt wanen dat is dit zeker een leuk hotel op een goede locatie vooral in het C- block! Met vriendelijk personeel, op de manager na. Want volgens haar moet je je niet zo aanstellen en zitten er geen kakkerlakken in je kamer . Ook moet je geen foto's maken als bewijs want dat vinden ze ook niet zo leuk. Omdat wij niet van kakkerlakken houden en het ronduit smerig vinden hebben wij contact opgenomen met onze reisleidster die gelukkig meteen actie heeft ondernomen en ons in een ander hotel heeft geplaatst zodat wij toch nog een heerlijke vakantie hebben gehad. Maar dit hotel nooit meer!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Lekker gefeest en gesurfd, mooie kamers

Tiny Zeevenhoven
10-1-2018

Strand en surfen, eten was heerlijk. Drank heel fris en smaakvol

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Verschrikkelijkste vakantie van mijn leven!

Monique Clement
1-12-2016

Wat een drama. T enige wat deze vakantie nog meer had kunnen verpesten was een vulkaanuitbarsting na drie redelijke rustige dagen in dit vervallen gat, besloten ze het zwembad te verbouwen, waardoor wij 4 dagen in een bouwput terecht kwamen. Van 8:00 tot 18:30 continue drillen, boren en shovels die langs ons zeer oncomfortabele zonnebed reden. Nog geen excuses kon eraf van het management, die vonden dat een dag in een nog vervallender zwempark tussen gillende kinderen wel een prima alternatief zou zijn. Het eten was eentonig, de douche zo lek als een mandje, de "sportfaciliteiten" uit het jaar 0 zo verrot dat je je best moet doen je nek niet te breken. Ik dacht dat dit soort vakanties alleen op tv voorkwamen, maar het is echt waar. Zelfs het paradijselijk Lanzarote kan in een hel veranderen als je bij Bluebay boekt. Nooit nooit nooit meer!!!

Gereisd Met vrienden in november 2016

Nooit meer!!

Sabine
21-8-2016

Eten niet lekker en niet gevarieerd saai en smaakloos!! Zwembadwater te koud en niet schoon dreven vele zwarte vlokjes in, ook kwam de helft van de zwembadvloer los, vele losse tegeltjes,soms stond je op de betonnen vloer. Activiteitenzaal te warm en geen airco! Daardoor daarna buiten te koud door harde wind dag en nacht! Heel Engels onderlegd,maar twee Nederlandse stelletjes gezien, daardoor niet leuk voor de kinderen! 98% Engels. Zeker niet meer als 3 sterren waard! 20 min lopen naar het centrum Animatie redelijk

Personeel super vriendelijk! Hotel was verder schoon Goede kamer Voor ons geen tweede keer Lanzarote in dit hotel en ook geen Lanzarote meer vanwege de vele wind windkracht 6, Tenerife bevalt ons dan veel beter, jammer!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Mooie omgeving en super vriendelijk personeel

Ricardo & Lisa
1-8-2016

Super lekker eten Mooi hotel en erg vriendelijk personeel

Zwembad erg koud Je moet al voor 08:00 aan het zwembad liggen anders heb je geen bedje met parasol Te weinig parasols voor zo'n groot complex

Gereisd Met partner in juli 2016

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen

• BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel BlueBay Lanzarote in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel BlueBay Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.