Aparthotel Blue Sea Costa Teguise Gardens

Aparthotel Blue Sea Costa Teguise Gardens

Aparthotel
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Costa Teguise Gardens voor je op een rij gezet:

13 reviews over Aparthotel Blue Sea Costa Teguise Gardens in het Nederlands

fantastisch

Yvonne Groot
27-3-2019

Geweldig klantvriendelijk personeel. Ze hebben onze vergeten camaratas met spoed naar het vliegveld gestuurd. Super top. Schoon complex.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Eenvoudig verblijf met mooie ligging

Peter
22-3-2019

Geen luxe of modern hotel en beetje gadateerd geheel. Prima ligging aan boulevard en vlak bij mooi zandstrand / baai Vriendelijk personeel en restaurant heeft redelijk eten

Gereisd Met partner in maart 2019

Prima

Maria
20-3-2019

Goede prijs/kwaliteit. Grote kamer met mooi terras. Eten prima. Personeel vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed

ron
26-10-2018

Goed hotel met een goed ontbijt Kleinschalig Schoon wel een beetje oubollig maar een goede service Animatie gericht op de Engelse gasten Veel Spaanse gasten veelal in groepen Wel druk maar niet hinderlijk Genoeg ligstoelen en ruimte om het zwembad De pool bar werd goed gerund het werd geen zuip festijn Kortom Goed vertoeven

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooie plaats met redelijke appartementen

Casper
21-8-2017

Vriendelijk personeel, grote appartementen, maar wel een veel te klein zwembad. Wij gingen veel naar het strand, maar als dit niet zo was moest je echt je wekker zetten om een bedje te hebben!

Gereisd Met partner in augustus 2016

waardeloos

arnhem
24-3-2017

je hebt 2 soorten appartementen hier. de normale en Superior. de laatste zijn goed, de eerste echt heel slecht. bedden doorgelegen, schimmel, totaal niets in de keuken aanwezig, heel heel erg verouderd, douche die niet werkt. receptie heel onvriendelijk.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed

chris
12-2-2017

Wij hadden geluk om bovenin een kamer te krijgen waardoor het uitzicht fantastisch was en een super ruim balkon. Loopafstand naar het centrum is goed te doen. Kamers waren sober ingericht , afzuigkap deed het niet en er was maar 1 pan om te koken. Een waterkoker en tv kan je huren. Wifi is alleen in de lobby gratis, verder niet.

Het eten is niet hoogstaand, maar ook zeker niet slecht , er is niet super veel keus maar je kan je buik wel goed vol eten.

Zwembaden zijn prima,sfeer is goed, ligplekken zijn wel snel weg. Jammer dat je alles in plastic bekers krijgt, ook de koffie.

Gereisd Met partner in februari 2017

Leuk om één keer geweest te zijn!

Casper
26-8-2016

Ruime appartementen op goede loop afstand van het centrum met restaurants, excursies en het strand. Ook het ontbijt was goed en alle centrale ruimtes en zwembad werden erg goed schoongemaakt.

We hadden hier op Zoover al gelezen dat de kamers wel wat gedateerd ingericht zijn en dat klopt zeker. Bij ons was er een deur, een lamp en het toilet kapot, nadat wij hier melding van hadden gedaan bij de receptie werd het direct gerepareerd! Ook werd er om de 2 dagen de kamer schoongemaakt.

Grote nadelen van dit appartementen complex is dat de keuken helemaal niet compleet is en alles word schoongemaakt met ´de Franse slag´, het is niet schoon en daarom hebben wij ook last van kakkerlakken gehad. Nadat we dit hebben gemeld werd er wel meteen onder de keuken, bank en het bed schoongemaakt maar al met al zijn de appartementen toch niet netjes schoon. Daarnaast was het zwembad veelste klein voor het aantal mensen dat hier verbleef dus wij hebben hier nooit gezwommen omdat alles ´s ochtends vroeg al vol ligt.

Gereisd Met partner in augustus 2016

positief

Joosten
21-2-2016

Via veiling geboekt. Viel erg mee. Ligging ong 1,5 km van centrum. Appartement sober ingericht, maar ben je hier dan zoveel.Zelf koken was bijna onmogelijk door gebrek aan pannen. Alles wel schoon opgeleverd en geen ongedierte. Handdoekenwissel om de twee dagen en om de vier dagen bedden verschoond.Bij aankomst kregen we aanbod all inclusief voor 15,00 pp. Hier hebben we gebruik van gemaakt en geen spijt van gehad. Iedere dag hier gegeten en heerlijk klaargemaakt met een grote verscheidenheid aan gerechten. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding en zeer vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plek

Sonja van Thiel
15-10-2013

Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Huur een fiets ,scooter of een auto en je komt ogen te kort. Personeel erg vriendelijk, behulpzaam en geen nee te koop. Natuurlijk zijn er wel min puntjes in dit appartement: Drank word geschonken in plastic bekers (sterke dranken B merk ), bedden liggen niet zo lekker. Strand en centrum moet je wel een stukje lopen (800 a 1 km ) maar is erg gezellig en mooi.

Gereisd Met partner in Sun Oct 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenBadminton, Basketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Blue Sea Costa Teguise Gardens in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Blue Sea Costa Teguise Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.