Appartement Blue Sea Costa Teguise Beach

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Costa Teguise Beach voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Blue Sea Costa Teguise Beach

• 4Anneke19-03-2019

Nooit meer

Tja waar zal ik beginnen, we zitten hier op dit moment. Personeel is vriendelijk. Appartementen vallen letterlijk uit elkaar, elk meubelstuk is kapot en de keukenkastjes storten in bij openen. Bedden doen zeer vanwege de grote veren die er bijna uitsteken. Tegels in badkamer zijn veelal kapot. Laten we zeggen dat het appartement gedateerd is. Het eten is lauw tot koud en als je warm eten wilt staat er een magnetron om het op te pingen. Niet gek ook want we zagen dat het eten 45 min voordat het restaurant open ging al in de bakken werd gedaan onder de lampen. Drinken is verder goed geregeld. Hot snacks moeten we nog vinden... Veelal Engelsen en dat is in de omgeving ook te merken met veel Engelse pubs. Ook aan de rechterzijde van het park, waar wij elke avond in onze slaapkamer genieten van live muziek en lallende Engelse. Omgeving is mooi en aantal kleine strandjes in de buurt. Centrum met wat restaurantjes op paar minuten afstand.

• 4LAENEN06-03-2019

nooit meer.

appartement zeer slecht. overal schimmel. alleen 2banken in kamer waar je niet op kunt zitten. badkamer ook vol schimmel .met spoed renovatie.

• 2018
    9Renata Syrovatkova07-11-2018

super

Top, super, mooi, gezellig, lief :)

Met jonge kinderen

• 7Marloes08-10-2018

Prima voor één keertje

Veel slechte reviews gelezen. Het is niet top.. Maar wat verwacht ja als je voor een 2 sterren aparthotel kiest? De appartementen zijn oud en er word niets vervangen (zo lijkt het). Ontbijt is prima! Lunch en avondeten viel tegen. Je vraagt je af en toe af of het eten van de dag daarvoor was. Wel positief: het zwembad met een prachtig uitzicht op zee. We hebben kunnen genieten van onze vakantie ondanks de "tekortkomingen". Als je overweegt dit hotel te boeken... Ga voor een kamer met zeezicht! Anders zit je afgezonderd en mis je het prachtige uitzicht.

• 9Truus01-03-2018

fantastisch

Vriendelijken behulpzaam personeel. Allinclusive fantastisch, 3 x buffet, s'morgens broodjes, s'middags hot dog, frites en hamburgers, hele dag dranken, ook coctails

• 2017
    8Joeri Langenkamp17-06-2017

Prima (apart)hotel met Geweldige locatie

Voor de vakantie lazen we pas recensies na het boeken. Hier waren we van geschrokken en hadden al bij touroperator gekeken naar een back-up nog voor we er waren. Maar niets bleek minder waar:

De ligging is geweldig. Direct aan de zee met rustige zandstrandjes op enkele minuten lopen.

Ligt in het centrum met veel verschillende leuke restaurantjes, in de avond live muziek en winkeltjes.

De kamer was gedateerd, maar erg veel ruimte. Ruim balkon of terrasje, ruime woonkamer met een grote comfortabele bank, keukentje voldoende om een ontbijtje te maken of wat drinken koud te zetten.

Bedden voelden doorgelegen aan, maar bleken heerlijk te slapen. De kamer was erg schoon, zelfs achter kastjes en de koelkast (waar we hebben gekeken na het lezen van schokkende recensies)

Wij hadden geen all inclusive, dus over het restaurant kunnen wij niets zeggen.

Wij hebben een verrassend fijn verblijf gehad hier.

• 5Chrissy29-01-2017

Een afrader!

De omgeving was erg mooi, dit heeft onze vakantie leuk gemaakt, het hotel daarin tegen was niks. De kamers waren groot, maar erg gehorig en slecht onderhouden en vies op de plekken die je niet direct ziet. (zoals in de lampjes waar heel erg veel stof zat.) De schuifdeur naar buiten ging niet fatsoenlijk open en dicht, veel losse tegeltjes al met al gewoon heel erg verouderd en toe aan een opknapbeurt. Je kreeg maar een keer in de twee dagen nieuwe handdoeken. Ook werd er maar een keer in de twee dagen gepoetst, vaak erg laat op de dag waardoor je moest wachten tot je eindelijk kon douche. (om 17:00 uur was onze kamer nog steeds niet gepoetst) Het eten was helemaal een ramp! Letterlijk al het eten was koud en klef en er zat ook niet echt veel smaak aan. Ze hadden zelfs een magnetron op het buffet staan om het nog een beetje warm te krijgen erg slecht. Het restaurant had totaal geen sfeer en was erg ongezellig om in te dineren. Wij zijn dan ook maar in restaurantjes in de omgeving gaan eten, en hebben dus amper tot geen gebruik kunnen maken van onze all-in waar we wel voor betaald hebben. Het hotel heeft een gratis WIFI, maar deze werkt amper tot niet, een simpel whats'appje versturen duurt al een eeuwigheid. Ze hebben ook betaalde wifi maar deze lag er uit op het moment dat wij het hotel hebben bezocht. De receptionisten deden hun best maar waren niet al te vriendelijk bij vertrek knipte ze meteen ons bandje af en vroegen niet eens of alles naar wens was geweest, of een prettige reis, helemaal niks heel erg ongastvrij. Wij zouden niet snel zeuren om ieder klein ding en hebben een hele leuke vakantie gehad, maar ik zou iedereen die naar Lanzarote gaat het afraden om dit hotel te bezoeken!

• Oude reviews

10Deborah kops06-09-2015

Het was een fantastische vakantie mooi appartement en is ideaal voor mensen die kinderen heeft ,niet te druk ,niet te stil ,je kan kiezen voor hoge golven of geen golfen er is een speciale strand voor kleine/kinderen en bijna elk restaurant is er een speeltuin ook erg fijn en alles is betaalbaar ,1 woord gewoon fantastisch.

Met jonge kinderen

• 7Gitte05-01-2015

Rustig en lekker genoten

Tja, het is en blijft spanje. Ben het niet eens met de zo negatieve beoordeling. Ligging is prima. Dicht bij het strand, winkeltjes en heerlijke restaurantjes. Personeel is vriendelijk. Hotel is schoon. De bus stopte voor de receptie koffers netjes op de stoep gezet. Apartement is schoon en ruim maar.... eten koken kan je niet. Aparatuur moet je huren. Snee brood ,s morgens kan net. Maar wij hadden geen verzorging. Keuze genoeg in de omgeving. Tv is weinig maar moet je dan tv kijken op vakantie? Een week kan ik nog wel zonder...

• 4jdmhendriks22-10-2014

Aanrader of afrader?

Omdat wij all-inclusive hadden hoefden we de keuken niet te gebruiken. Gelukkig maar want in de kastjes zaten kakkerlakken en ander ongedierte! Vervelende bijkomstigheden: Het gebruik van de kluis kost 10,00 euro per week extra. Enkele Spaanse en Duitse zenders zijn gratis, voor andere zenders moet je extra betalen. Badhanddoeken worden 1 keer per 2 dagen ververst, beddengoed 1 keer per 4 dagen. Een badlaken voor bij het zwembad kost 5,00 euro per verblijf. Een kussen voor de ligstoel 1,00 euro per dag. De waterdruk is te laag om je redelijk te kunnen douchen. Ontbijt, lunch en diner in het restaurant zijn inderdaad hoogstens 2* waard. De receptie is voor bussen moeilijk te bereiken zodat je met je koffers enkele honderden meters moet lopen.
    Het strand ligt op ongeveer 1 km. Dat er geen geld is voor onderhoud zie je o.a. aan het houtwerk waarvan de verf grotendeels is afgebladerd.

2 tips over Appartement Blue Sea Costa Teguise Beach

• jdmhendriks, 22-10-2014

De zondagmarkt in Teguise is kolossaal maar wel druk. Een auto huren is niet duur. Er zijn veel Chinese restaurants met een buffet voor ca 5,00 euro per persoon.

• Gitte, 05-01-2015

Neem dompelaartje mee zodat je zelf , electrisch water, kunt koken.warme kleding in januari kan het fris zijn.

0 vragen over Appartement Blue Sea Costa Teguise Beach

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand2 minuten lopen, 250 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
    • Wellness behandelingenMassages