Hotel Blue Sea Costa Bastian

Hotel Blue Sea Costa Bastian
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Sea Costa Bastian voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Blue Sea Costa Bastian in het Nederlands

Fantastisch !

barbara
27-2-2018

Heel mooie plek,behulpzame mensen,

erg goed eten,goede locatie .

Top hotel :-)

Goed hotel.

Theo Dona
18-10-2017

+Goed hotel,vriendelijk personeel,goed eten,fijne kamers,goede bedden.

- Geen parasols bij het zwembad,water van het zwembad ijskoud.

Ongeveer 15 minuten lopen van Costa Tequise,maar voor een paar kwartjes kan je met de bus.

Voornamelijk Engelsen,af en toe een verdwaalde Nederlander of Duitser,echt op Engelsen ingesteld.

Slecht, nooit meer blue Sea Costa Bastian

Sanne
25-9-2017

4 sterren is het hotel echt niet waard. Zwembad is niet verwarmd, weinig keus qua eten(heel erg gericht op Engelsen) zwembad slecht onderhouden. Erg oud maar nooit bijgehouden. Wij hebben de hele week lekkages gehad. Het enige positieve was de altijd vrolijke barman Carlos, stond altijd klaar wist van elke gast wat hij wel en niet wilde drinken. Echt een super gozer. Maar voor ons nooit meer dit hotel! Echt een afknapper. Gelukkig waren de kamers redelijk, bedden lagen goed en badkamer was oud maar goed.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Jo
18-7-2017

Het eten was niet verkeerd; hoewel ik betere buffetten heb geproefd, was het wel steeds erg uitgebreid, dus als één gerecht tegenviel, nam ik gewoon iets anders. Minpunt was dat er op een vroege ochtend brand uitbrak. Ondanks veel rookontwikkeling is iedereen op tijd geëvacueerd en de brand was snel onder controle, maar daarna nog lang brandlucht geroken in de eetzaal en onder andere de versgebakken pancake afdeling was toen verdwenen.

De kamers zijn netjes en afhankelijk van waar in het hotel je zit, heb je een balkon/zitje (met uitzicht op het zwembad) of een dakterras. De kamers zijn ook niet bijzonder gehorig, ik heb in elk geval goed geslapen en ben niet bepaald de meest makkelijke slaper.

Als je van entertainment houdt, kun je je lol op in het bijgebouw, even voorbij het zwembad - wat overigens prima is! En met een korte wandeling ben je ook zo bij de kust waarlangs je prachtig kunt wandelen/joggen/fietsen tot je ergens een fijn zandstrandje hebt gespot om je handdoek neer te leggen.

Kortom, verwacht geen luxe en dan zul je aangenaam verrast zijn.

Goed maar aan onderhoud toe

Robert
14-4-2017

Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Bleef aangevuld worden tot einde ontbijttijd. Deze is wat snel. Ontbijt van 8 tot 10. Goede bedden. Gebouw en kamer aan opfrisbeurt toe. Vooral veel losse tegels. Zwembad niet verwarmd en met baby niet aan te raden vroeg in het seizoen te gaan zwemmen. Huurauto was prettig. Ligging niet optimaal. Ver lopen naar zee en restaurants. En vreemd genoeg bijna geen tapas in het dorp te vinden. Vooral veel eten voor de Engelsen, fastfood en wok.

Fantastisch Hotel

Herman
30-3-2017

Schone kamers, goed eten, vriendelijk personeel, schoon zwembad

Prima

Alice
22-1-2017

4 sterren is het naar Nederlandse maatstaven niet waard. Maar prima kamer!! Personeel aan de receptie wisselend. Heel plezierig geholpen bij ziekte. Een avond in het buffetrestaurant gegeten, voor1 avond prima. In het hotel een auto gehuurd, €110 , 6 dagen, automaat, incl alle verzekeringen end. Kluisje huren voor €26. Bedden, prima, geen betonplaten😀. Geen geluidsoverlast van wat dan ook gehad, maar dat zal in het hoogseizoen misschien anders zijn.

Voor wat wij betaald hebben prima hotel! Zwembad niet verwarmd.

Vrouw
7-1-2017

Een zeer goed hotel

Met een goed restaurant

Geen 4 sterren waardig vreselijk oud vuil gehorig

Carla visser
29-12-2016

Onze thema kamer was netjes. Verder is er niks wat ik goed vond. Eten koud en smakeloos. Gemeenschappelijke ruimte klein met harde schelle muziek. Zwembad gevaarlijk met veel kapotte tegels en gevaarlijke uitstekende voorwerpen. Niet echt schoon. Op oog hoogte gaat het nog maar daarboven veel vuil en stof. Zou het zeker niet aanraden. 1 ster zou al te veel zijn.

Oude reviews (archief)

Heel mooi.

Wim
17-12-2016

Heel mooi hotel,schone kamers,lekker en gevarieerd eten.

Behulpzaam personeel.Mooie tuin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sea Costa Bastian in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sea Costa Bastian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Sea Costa Bastian scoort een 7.31 uit 10 op basis van 34 reviews.