Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach

Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach

8.3Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 644p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

60 reviews over Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach

• 8M&C28-02-2020

Goed hotel met prima ligging

Ligging van hotel is prima; winkeltjes, restaurant en strand binnen 2 minuten. Je kunt flessen water halen bij de receptie, top! Hotelkamers zijn prima. Wij hadden uitzicht op zee en zeker tot 17.00 uur zon op het balkon. Zomers is het, denk ik, wel heet aan deze kant van het hotel. Er is een kleine koelkast op de kamer. Het eten is prima. ‘S morgens en ‘s avonds een uitgebreid buffet. ‘s Middags wat minder uitgebreid maar voldoende keus! Elke avond is er boven de receptie een show en is er ook altijd wat te doen in de brandy bar. Enige minpuntje: er zijn weinig parkeerplekken waardoor wij onze huurauto een eindje verderop moesten parkeren.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9MT15-09-2019

Heerlijk

Super resort ,alleen de bedden waren te zacht ,verder super geweest met toppersoneel. Strand zee zwembad alles vanuit je kamer in 1 of 2 minuten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mieke12-09-2019

Heerlijke vakantie in dit goede en gastvrije hotel

Net terug van heerlijke vakantie samen met vrienden in dit leuke hotel. Vriendelijke ontvangst met als verrassing dat wij allemaal ( 3 stelletjes) kamers met zeezicht kregen! Mooie kamers die iedere dag werden schoongemaakt en schone handdoeken. Lekker zwembad, alleen de parasols zijn aan vervanging toe. Heerlijk gevarieerd eten en overal supervriendelijk personeel dat er alles aan doet om het je naar je zin te maken!! Enthousiast animatieteam dat iedere dag weer zijn best doet om de gasten te vermaken. Ligging ideaal bij veel leuke winkeltjes, restaurantjes en bars. Goedkoop met de bus naar Playa Blanca en Teguise om daar de gezellige markten te bezoeken. Kortom, wij vonden dit hotel erg goed en zouden er zeker terug naartoe gaan (zoals vele tevreden gasten).

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7RJH30-08-2019

Hotel, redelijk, niet super, wel schoon.

Het is geen slecht hotel, maar wel minder dan wij hadden verwacht. De kamer is vrij klein en er zijn veel defecten, zoals de tv die ineens van de muur kwam zetten. De airco plaat kwam tot 3 keer toe naar beneden, waarvan 1 keer op mijn hoofd en 1 keer bijna op mijn vriendin d'r hoofd. Dit kwam door de wind die er doorheen blies. Bed poot kapot, bedden erg hard, vaak last van m'n rug. Personeel is vriendelijk, als er iets moet gebeuren wordt het ook snel geregeld. Entertainment viel wat tegen, muziek stond ook vaak te hard, zodat je in de pub bijna niks kon horen. Het eten was goed, genoeg, al was bijvoorbeeld het fruit (meloen bijvoorbeeld) niet koud gelegd. Restaurant erg warm en personeel niet altijd vriendelijk in het restaurant. Ligging is op zich goed, veel winkeltjes, eet tentjes (Mexicaan aanrader) en zo op het strand. Het is geen slecht hotel, maar "nipt" 4 sterren waard, leuk voor een keer, maar volgende keer elders.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Johanna01-08-2019

Goed hotel, leuke plek, goede bedden, ruime kamer

Mooi hotel, leuke entertainment s'avonds, en ook wel in de 'pub'. Goede ruime kamer, goede bedden, aanrechtblokje, zithoek, goed balkon, fijne inloopdouche, fijn zwembad, niet heel veel ruimte eromheen en bedjes worden gereserveerd.... Muziek aan het zwembad soms te hard, aardige ligging met enkele straatjes met winkeltjes en restaurantjes, eten redelijk, wel jammer dat eetzaal onder de grond zit. Prettig dat er een achteruitgang is naar de achterliggende baai. Vanwege parkeerdrukte ( begin maart !!) moesten we vaak aan die baai parkeren. Er stond wel erg veel (koude) wind ( Fuerte Ventura= harde wind) een bekend verschijnsel op deze eilanden, wel een reden om volgende keer een ander eiland te kiezen in het voorjaar

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Joop31-07-2019

Tegenvaller.

Kamer vrij klein, geen tafeltje en maar bureautje met 1 stoel.Geen koffertafel.Bed vrij hard maar breed.Weinig legplanken in kast. Douche glad.Geen handgreep.Een klein spiegeltje zou handig zijn in de badkamer.Geen kapstok.Geen bvn tv.en hij hangt erg laag.Balkon kun je zo overstappan naar buren.Personeel vriendelijk , eten goed.Zwembad vrij groot ,genoeg stoelen maar in hoogseizoen denkelijk te kort. Parasols matig.Strand op afstand en 12 euro p/d.Veel trap op en trap af ook naar restaurant.Hotel ligt goed voor winkels (veel van hezelfde) en restaurants.Voor die prijs volgende keer toch een andere nemen.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Adriaan05-06-2019

Fantastisch kan niet beter top

Echt fantastisch lekker eten Alles heel schoon personeel top Spreken Nederlands gaan zeker weer Deze keer gaan we 2 weken

Gereisd met partner in juni 2019

• 9San06-02-2019

Uitwaaien aan zee

Dit hotel ligt meteen aan het strand en is goed bereikbaar met auto of ov. Het personeel is erg behulpzaam en ze spreken meerdere talen. Bij het buffet is er genoeg keuze en het Italiaans restaurant is een aanrader. In de avond kan je terecht in de bar boven. Er is altijd wel een leuk optreden en ze hebben goede cocktails. De bar beneden gaat in de middag open. Wat ik minder vond waren de bedden. Ze geven weinig steun en zijn iets te hard.

Alleen gereisd in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Karianne09-01-2019

Super accommodatie alles schoon netjes en luxe Goed eten veel afwisseling, vaak vernieuwen van schalen, heel vriendelijk personeel, ook Nederlands personeel bij de receptie altijd handig! Ligt rustig gelegen enige aanrader is om privetransfer te nemen heen weg hebben wij er 2 uur over gedaan terwijl het 30 min is.

Verder echte aanrader!

Jose Peña, Directeur, Directeur , 29-01-2019

Geachte Karianne,

Hierbij willen wij u hartelijk bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons een feedback te geven op Zoover.

Wij zijn erg tevreden om te horen dat u heeft genoten in ons hotel en de faciliteiten die wij aanbieden.

Wij hopen u graag in de toekomst weer van harte welkom te heten in ons hotel.

Jose Peña General Manager Be Live Experience Lanzarote Beach [email protected]

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    9Reggy30-12-2018

Fantastisch, leuk hotel, top locatie!

Samen met mijn dochter een weekje ontspannen bij Be Live Experience Lanzarote Beach. Bij aankomst werden we warm ontvangen. Eerst naar het diner en daarna inchecken. Het ontbijt , lunch en diner waren alle dagen goed verzorgd, voor ieder wat wils. Restaurant zag er netjes uit en nu rond de kerstperiode gezellig versierd. Op de dag heerlijk bij het zwembad en bij het strand gelegen. Bij het hotel zijn er voldoende ligbedjes aanwezig en kan handdoeken lenen. Het Hotel ligt super centraal gelegen, heerlijk strand en je loopt zo het centrum in. Personeel is super vriendelijk! Kamers zijn netjes en schoon, elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. ‘S avonds kan je naar de animatie of lekker relax zitten in de lounge of een drankje drinken in de Brandy bar. Wij zijn er nu twee keer geweest en komen zeker nog terug. Kortom een Top hotel!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Geboekt bij vakantiediscounter