Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Experience Lanzarote Beach voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach in het Nederlands

Heerlijk

MT
15-9-2019

Super resort ,alleen de bedden waren te zacht ,verder super geweest met toppersoneel. Strand zee zwembad alles vanuit je kamer in 1 of 2 minuten.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie in dit goede en gastvrije hotel

Mieke
12-9-2019

Net terug van heerlijke vakantie samen met vrienden in dit leuke hotel. Vriendelijke ontvangst met als verrassing dat wij allemaal ( 3 stelletjes) kamers met zeezicht kregen! Mooie kamers die iedere dag werden schoongemaakt en schone handdoeken. Lekker zwembad, alleen de parasols zijn aan vervanging toe. Heerlijk gevarieerd eten en overal supervriendelijk personeel dat er alles aan doet om het je naar je zin te maken!! Enthousiast animatieteam dat iedere dag weer zijn best doet om de gasten te vermaken. Ligging ideaal bij veel leuke winkeltjes, restaurantjes en bars. Goedkoop met de bus naar Playa Blanca en Teguise om daar de gezellige markten te bezoeken. Kortom, wij vonden dit hotel erg goed en zouden er zeker terug naartoe gaan (zoals vele tevreden gasten).

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel, redelijk, niet super, wel schoon.

RJH
30-8-2019

Het is geen slecht hotel, maar wel minder dan wij hadden verwacht. De kamer is vrij klein en er zijn veel defecten, zoals de tv die ineens van de muur kwam zetten. De airco plaat kwam tot 3 keer toe naar beneden, waarvan 1 keer op mijn hoofd en 1 keer bijna op mijn vriendin d'r hoofd. Dit kwam door de wind die er doorheen blies. Bed poot kapot, bedden erg hard, vaak last van m'n rug. Personeel is vriendelijk, als er iets moet gebeuren wordt het ook snel geregeld. Entertainment viel wat tegen, muziek stond ook vaak te hard, zodat je in de pub bijna niks kon horen. Het eten was goed, genoeg, al was bijvoorbeeld het fruit (meloen bijvoorbeeld) niet koud gelegd. Restaurant erg warm en personeel niet altijd vriendelijk in het restaurant. Ligging is op zich goed, veel winkeltjes, eet tentjes (Mexicaan aanrader) en zo op het strand. Het is geen slecht hotel, maar "nipt" 4 sterren waard, leuk voor een keer, maar volgende keer elders.

Gereisd Met partner in augustus 2019

D-reizen

Goed hotel, leuke plek, goede bedden, ruime kamer

Johanna
1-8-2019

Mooi hotel, leuke entertainment s'avonds, en ook wel in de 'pub'. Goede ruime kamer, goede bedden, aanrechtblokje, zithoek, goed balkon, fijne inloopdouche, fijn zwembad, niet heel veel ruimte eromheen en bedjes worden gereserveerd.... Muziek aan het zwembad soms te hard, aardige ligging met enkele straatjes met winkeltjes en restaurantjes, eten redelijk, wel jammer dat eetzaal onder de grond zit. Prettig dat er een achteruitgang is naar de achterliggende baai. Vanwege parkeerdrukte ( begin maart !!) moesten we vaak aan die baai parkeren. Er stond wel erg veel (koude) wind ( Fuerte Ventura= harde wind) een bekend verschijnsel op deze eilanden, wel een reden om volgende keer een ander eiland te kiezen in het voorjaar

Gereisd Met partner in maart 2019

Tegenvaller.

Joop
31-7-2019

Kamer vrij klein, geen tafeltje en maar bureautje met 1 stoel.Geen koffertafel.Bed vrij hard maar breed.Weinig legplanken in kast. Douche glad.Geen handgreep.Een klein spiegeltje zou handig zijn in de badkamer.Geen kapstok.Geen bvn tv.en hij hangt erg laag.Balkon kun je zo overstappan naar buren.Personeel vriendelijk , eten goed.Zwembad vrij groot ,genoeg stoelen maar in hoogseizoen denkelijk te kort. Parasols matig.Strand op afstand en 12 euro p/d.Veel trap op en trap af ook naar restaurant.Hotel ligt goed voor winkels (veel van hezelfde) en restaurants.Voor die prijs volgende keer toch een andere nemen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch kan niet beter top

Adriaan
5-6-2019

Echt fantastisch lekker eten Alles heel schoon personeel top Spreken Nederlands gaan zeker weer Deze keer gaan we 2 weken

Gereisd Met partner in juni 2019

Uitwaaien aan zee

San
6-2-2019

Dit hotel ligt meteen aan het strand en is goed bereikbaar met auto of ov. Het personeel is erg behulpzaam en ze spreken meerdere talen. Bij het buffet is er genoeg keuze en het Italiaans restaurant is een aanrader. In de avond kan je terecht in de bar boven. Er is altijd wel een leuk optreden en ze hebben goede cocktails. De bar beneden gaat in de middag open. Wat ik minder vond waren de bedden. Ze geven weinig steun en zijn iets te hard.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Karianne
9-1-2019

Super accommodatie alles schoon netjes en luxe Goed eten veel afwisseling, vaak vernieuwen van schalen, heel vriendelijk personeel, ook Nederlands personeel bij de receptie altijd handig! Ligt rustig gelegen enige aanrader is om privetransfer te nemen heen weg hebben wij er 2 uur over gedaan terwijl het 30 min is.

Verder echte aanrader!

Gereisd Met partner in november 2018
Jose Peña, Directeur, Directeur , 29-1-2019

Geachte Karianne,

Hierbij willen wij u hartelijk bedanken dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons een feedback te geven op Zoover.

Wij zijn erg tevreden om te horen dat u heeft genoten in ons hotel en de faciliteiten die wij aanbieden.

Wij hopen u graag in de toekomst weer van harte welkom te heten in ons hotel.

Jose Peña General Manager Be Live Experience Lanzarote Beach [email protected]

Fantastisch, leuk hotel, top locatie!

Reggy
30-12-2018

Samen met mijn dochter een weekje ontspannen bij Be Live Experience Lanzarote Beach. Bij aankomst werden we warm ontvangen. Eerst naar het diner en daarna inchecken. Het ontbijt , lunch en diner waren alle dagen goed verzorgd, voor ieder wat wils. Restaurant zag er netjes uit en nu rond de kerstperiode gezellig versierd. Op de dag heerlijk bij het zwembad en bij het strand gelegen. Bij het hotel zijn er voldoende ligbedjes aanwezig en kan handdoeken lenen. Het Hotel ligt super centraal gelegen, heerlijk strand en je loopt zo het centrum in. Personeel is super vriendelijk! Kamers zijn netjes en schoon, elke dag wordt de kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. ‘S avonds kan je naar de animatie of lekker relax zitten in de lounge of een drankje drinken in de Brandy bar. Wij zijn er nu twee keer geweest en komen zeker nog terug. Kortom een Top hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed hotel, toplocatie.

Patrick Van der Vekens
9-11-2018

Zomer 2018 (laatste week juni, eerste week juli) voor de tweede maal verbleven in dit hotel (na zomer 2016). Voor de tweede maal, was de geboekte kamer (nochtans geboekt begin november 2017) niet beschikbaar (overboeking). Excuses personeel en manager, en 's anderendaags opgelost. Dit (kleine) ongemak heeft echter onze vakantie niet verprutst. Pluspunten : goede ligging (in centrum Costa Teguise en direct aan zee), vriendelijk personeel, verwarmd zwembad, ideale uitvalbasis voor fietstochten. Het restaurant is inderdaad gelegen in kelderverdieping en het buffet is niet te vergelijken met all in-ketens in Turkije, doch het is verzorgd en ruim voldoende. Minpunt : de matrassen in onze kamer waren totaal versleten (doorgezakt); mijn echtgenote (rugpatiënte) diende te slapen op de zetel en ikzelf lag in een "put". Hopelijk wordt hier vlug iets aan gedaan !!! O ja, na overweging, hebben wij deze week opnieuw geboekt en zullen wij volgende zomer (van 25/06 tot 06/07) voor de derde maal in dit hotel verblijven ! Het kan altijd beter, doch toch is dit voor ons als koppel een goed hotel. Indien zonder kinderen, dan is een Superieure kamer Adults Only zeker een aanrader !!!

Gereisd Met partner in juni 2018

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Experience Lanzarote Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.