8 tips over Hotel Barceló Teguise Beach Adults Only

• Carla, 20-11-2013 Rapporteren

Blok E met uizicht frontaal op zee.

• Jo en Lex, 05-09-2013 Rapporteren

Neem geen all in ! ontbijt is prima !

• R , 25-07-2014 Rapporteren

Op het eiland is veel te zien, huur een auto of boek een leuke tour.

• M de Haan, 20-07-2012 Rapporteren

De tour over het hele eiland is super, dit is echt een aanrader! Je ziet het vulkaanlandschap, de watergrot, werk van de kunstenaar Cesar Manrique, etc etc. Erg mooi! Het Texas Ranche dierenpark is ook erg mooi! Bezoek vooral de shows van de papegaaien, roofvogels en zeeleeuwen. & Neem een vest mee, er kan een sterke wind zijn op Lanzarote.

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Teguise Beach Adults Only voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Ada, 05-12-2012 Rapporteren

Aanrader is om zeker aan een excursie deel te nemen zodat je wat meer over het eiland te horen krijgt. Leuk om een tochtje op een dromedaris te maken en met de bus door het vulkaanpark te rijden. De grotten zijn zeker de moeite waard om te bezichtigen evan als de kaktustuin. Ook het huren van een auto kan ik aanraden is vaak goedkoper dan een excursie boeken.

• Mieke, 03-08-2012 Rapporteren

Wij zijn 1x uit eten geweest, niet omdat het eten niet goed was maar om ook bij een ander restaurant te eten, dit was een Mexicaan, je kon ook heerlijke pizza, steak, salades, etc.. eten.

• Kevin Groffen, 21-07-2014 Rapporteren

Ga een keer uit eten in één van de vele restaurantjes in Costa Teguise. Het eten is goed en erg goedkoop. Wij waren met 2 personen gemiddeld 30 euro kwijt voor een avond eten en drinken.

• stephanschudde, 27-07-2014 Rapporteren
    • Excursies zijn er overal te boeken. Wij konden alleen met Nederlandse begeleiding boeken bij de reisorganisatie (veel duurder). Achteraf was het me dit niet waard en had ik voor het helft van het geld ook een Engelstalige begeleiding geaccepteerd.
    • Boek de noordrit en zuidrit apart, anders is het erg gehaast op 1 dag.