6 vragen over Hotel Barceló Teguise Beach Adults Only

• Marleentjuh, 05-02-2016 Rapporteren

We willen graag een auto huren. Weet iemand ofje vlakbij het hotel kunt parkeren en tegen welk tarief? Is het makkelijk parkeren of is het erg druk?

• lvh90, 14-06-2014 Rapporteren

Airco en omgeving

Hoi, Ik heb gelezen dat er geen airco beschikbaar is in de kamers? Klopt dit? En is het uit te houden met slapen als je geen airco hebt? Is er in de omgeving veel te doen voor jongeren? En is het eten lekker? Alvast bedankt!

Kevin Groffen, 21-07-2014

Er is inderdaad geen airco aanwezig. Maar dit is geen enkel probleem want het waait daar de gehele dag zodat je er in de avond ook geen behoefte aan hebt. Er is geen nachtleven maar er is een gezellig plein met (soms) live muziek waar alle barretjes goed vol zitten en waar je lekker tot een uur of 2 kan vertoeven. Het eten in het appartement is veel hetzelfde naar mijn idee maar dat kan voor sommige mensen genoeg zijn.

• Barrie, 17-09-2013 Rapporteren

Koffiezetter

Heb een vraagje, Staat er ook een koffie zetter op de appartement kamer?

bvd voor antwoord

Carla, 20-11-2013

Nee miste ik ook

• Annemarie Legdeur, 29-03-2013 Rapporteren

Wie heeft informatie over de slaapbank

Heeft iemand hier foto's van? Slaapt deze nog een beetje comfortabel?

Ik zou het graag vernemen.

Met vriendelijke groet,

Annemarie Legdeur

We hebben een aantal aanbieders voor Barceló Teguise Beach Adults Only voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Ben Damman, 03-08-2011 Rapporteren

kinderen

Zijn er nog kinderen van ongeveer 15 jaar die na 10 aug hierheen gaan?

Mieke, 03-08-2012

geen idee, onze zoon is 16 jaar en heeft zich prima vermaakt, was met ons ( ouders) mee, er is een leuke animatie waar ook de groten aan meedoen, er is geen nee te koop. Ook s 'avonds was er een programma van het animatie team, voor de allerkleinsten maar ook oudere kinderen / ouders.

• Sas, 03-09-2010 Rapporteren

Handdoekservice bij zwembad

Weet iemand of er een handdoek-service is bij het zwembad?

Wij hadden dit in Mexico en was echt ideaal! Zwemmen en eind van de dag nat strandlaken ruilen voor schone. En.. het scheelt natuurlijk weer bagage ;-) Hoop dat iemand het weet!

We vertrekken volgende week en met of zonder handdoeken.. we hebben er zin in! :-)

Mieke, 03-08-2012

Er is geen handdoeken service, ja dat is inderdaad erg jammer, het scheelt inderdaad veel kofferruimte