Luxe hotelWeer vandaag28°20°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Allsun Hotel Albatros voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel Allsun Hotel Albatros in het Nederlands

Heerlijk ontspannen sfeer

Monique
10-8-2019

Hotel Albatros wordt gerund door Duitse touroperator. De gasten zijn hoofdzakelijk Duits (wel prima slag volk) en zelfs het Spaanse personeel spreekt bijna allemaal Duits (laat dat Spaanse woordenboek dus maar thuis..). Maar er is weinig aan te merken op de service, de vriendelijkheid van het personeel, de kamer, onderhoud, etc. Ze hebben het allemaal goed op orde. Het eten is prima, keuze genoeg! De eetzaal is misschien niet super sfeervol, maar het bijbehorende terras is wel een leuke plek om te zitten. Het animatieteam organiseert van alles voor jong tot oud. Er is een Spa met fijne massages en een goed uitgeruste fitnesszaal. Er is ook een zaal voor groepslessen, maar daar kwam ik te laat achter. 2 tips: 1. Betaal niet extra voor zeezicht. Dat is echt niet de moeite waard (beter vraag je een kamer aan het zwembad op de begane grond) 2. Als je iets wil bijboeken/vragen aan de reisleidster, ga dan op tijd in de rij staan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Waanzinnig mooi hotel!

Karin
2-7-2019

Geweldig hotel met een perfecte ligging. Let wel; alles is gericht op de Duitse toerist maar dat was voor ons geen probleem. Fijne animatie, goede service, prachtig onderhouden, lekker eten en vriendelijke personeel. Al met al een top vakantie gehad waar we met heel veel plezier op terug kijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kom graag terug

Joke nan
31-5-2019

Goed hotel. Leuk vriendelijk personeel. Schoon. Goed van eten en drinken.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nadien
7-11-2018

Super mooi hotel! Echt een aanrader. Mooie ruime appartementen. Goede service. Eten is wel vaak hetzelfde. Wanneer je het hotel uitloopt ben je gelijk bij de winkels/restaurant. 100 meter verderop vind je de “boulevard”! Waar je heerlijk kunt dineren of gewoon een drankje nuttigen. Het strand bij de boulevard is echt top! Weinig stenen. Enige nadeel is dat je voor de bedjes / parasol moet betalen.

Gereisd Met partner in september 2018

Ideale ligging, goed maar geen 4 sterren

Kloekhorst
31-10-2018

Perfecte ligging. 3 stranden in de buurt, t.o. Spar en pinautomaat, winkels en restaurants. Schoon appartement met ruime douche. Wel gedateerd, oude kozijnen met wat schimmel en onderkant deur. Bij regen liep het water bij de voordeur en raamkozijn wat naar binnen. Op 1 dag na, dagelijks schoonmaak. Overal vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembaden waren schoon, genoeg ligbedjes maar best koud en voor kleine kinderen niet altijd even geschikt (onze zoon is 1,25 m en kwam net met zijn hoofd boven water aan de minst diepe kant). Klein kinderbadje is aanwezig bij de relaxpool. Kamers zijn erg donker door verduisterende gordijnen en niet gehorig. Ontbijt was goed. Lunch en diner vaak lauw. Vooral de snacks bij het zwembad waren al snel koud (hamburgers en hotdogs). Animatie en aanduidingen in restaurant allemaal Duits. Persoonlijk vind ik het geen 4 sterren waard, hiervoor zaten wij altijd in 2 en 3 en die waren minstens zo goed.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Prima uitvalsbasis voor een relax-vakantie.

Daphne
2-10-2018

Voornamelijk Duitse gasten met een enkele verdwaalde Nederlander er tussen. Ligging van het hotel is perfect, dicht bij de zee en in het gezellige centrum van Costa Teguise in de buurt van leuke restaurantjes en lekkere cocktailbars. Kamers waren schoon, maar wel wat ouderwets. De bedden lagen prima. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembadwater was aan de frisse kant, maar het bad was wel schoon. Eten was ook prima, alleen soms wat aan de lauwe kant. Animatie ook allemaal in het Duits. Dat is wat mij betreft wel een minpunt maar verder wel een prima vakantie mogen hebben bij Allsun Albatros. Ontvangst met champagne en op vertrekdag een "picknick"pakket meegekregen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Heerlijk en relaxed hotel.

De heer Fes
10-9-2018

Fijn hotel! Geen hoogbouw, max 3 lagen, in aparte huisjes gelegen in prachtige tuinen met mooie planten en bloemen. Drie grote zwembaden, waarvan een rustig bad zonder muziek etc. Superschoon allemaal. Eten en drinken prima. Animatie voor wie dat wil. Wel is bijna alles in het Duits. Ik schat dat 95% van de gasten Duits is, met een paar Nederlandsers. Dit was de eerste x Lanzarote voor ons. Voorheen Turkije wat ook heel fijn was. Temperaturen zijn wel zeker 5 graden lager dan Turkije en er staat altijd veel wind. Maar dat vonden we lekker . Personeel behulpzaam en aardig. Verwacht niet van die showmannetjes als ober zoals in Turkije. We komen zeker terug! Lanzarote is een apart eiland dat bestaat uit Lava. Heel apart en zeker de moeite waar excursie te maken!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hotel goed, erg duits, maar niet erg.

Gerdien
23-8-2018

Heerlijk hotel. Prima eten en drinken. Mooie zwembadden, goede bedjes. Woonkamer, slaapkamer, goede badkamer. Genoeg ruimte met twee volwassenen en baby. Terras beneden hebben ook twee ligbedjes.

minpunten: Matras is minder, betalen voor een parkeerplaatst vier euro. En boek Niet een auto via het hotel. Slecht geregeld. Je wordt eerst naar een kantoortje gebracht. Hier moesten we drie kwartier wachten en toen pas kregen we de auto mee. Slechte service!!! Pad 10:30 weg van plaats 9:30.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Toppertje

Ronald
14-4-2018

Een complete all inclusive vakantie voor een redelijke prijs. Zeer vriendelijk personeel en het ontbreekt aan niets. Gevarieerd eten en het drinken wordt voor je gehaald.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig hotel maar geen 4 sterren waardig!

Kootje
30-12-2017

Goed: nette ontvangst en duidelijke verwijzing naar mogelijkheden binnen het hotel. Vriendelijke bediening zowel in het restaurant als in de bars. Nette kamers en werden goed schoongemaakt. Koelkastje aanwezig. 2 TV's; een op slaapkamer en een in de huiskamer. Gebruik kluisje, echter wel tegen betaling. Goede badkamer met prettige inloopdouche. Tegeltje ontbrak en na 2e melding werd dit onmiddellijk gemaakt. Bij vertrek 's ochtends kregen we gratis lunchpakket mee. Niet goed: kamers waren zeer gehorig en weinig privacy indien je op begane grond kamer hebt. Onze kamer lag tegen de boulebaan dus op balkon weinig privacy en aan voorkant bij slaapkamer wel gordijn maar moest dichtblijven om voldoende privacy te houden. Buren en voorbijgangers kijken anders gewoon je slaapkamer binnen. Matrassen doorgezakt. Slechts 1 extra dekentje in slaapkamer aanwezig. All Inclusive was niet alles inclusief; vele soorten drankjes met bijbetaling. Ook lunchpakket tijdens 'n excursie met bijbetaling. Bij ontbijt stond "verse orangejuice" maar was mierzoet en dus niet vers geperst. Fotograaf rond Kerstdagen nogal opdringerig om foto's of reportage te mogen maken. WIFI tegen betaling, slechte zaak bij een een All-in arrangement.

Gereisd Met partner in december 2017

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Albatros in Costa Teguise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.