Hotel Albatros Club Resort

Hotel Albatros Club Resort

8.7Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Club Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

83 reviews over Hotel Albatros Club Resort

• 9Ellen 21-08-2014

Mooi, schoon hotel met goede service!

Net terug van 11 dagen Albatros in Lanzarote. Mooi hotel, schone kamers, prima service en goed eten. Zeer vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6daniellefeck13-08-2014

Niet kindvriendelijk

De ligging van het hotel is perfect. Vlakbij leuke strandjes, kwartier vanaf het vliegveld, vlakbij leuke winkeltjes. Over het restaurant niks te klagen. Maar voor de rest was het het allemaal net niet. Kamers ruim maar keiharde bedden. Overdag één bar waar je drinken zelf kon tappen. (Koffie, bier en prik, geen water en sapjes voor kinderen). Vijf keer in de week minidisco.(4 liedjes en klaar) Ook de animatie `s avonds was waardeloos. We hebben even goed genoten van een heerlijke vakantie, maar wij hadden er meer van verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Melanie03-05-2014

Redelijk

Bij het boeken was ons niet verteld dat het zo Duits was. Het weer doet je denken aan Lanzarote te zijn. Dit is erg jammer. Er zijn erg veel kleine kinderen aanwezig,waardoor de eetzaal vaak veranderde in een peuterzaal. Wat ook jammer was dat het buffet vaak op was. En wij waren niet laat. Kwestie van goed inplannen. Kamers zijn ruim en schoon. Lekkere ligbedden en snelle service.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8bp14-02-2014

Prima hotel, vlakbij strand

Met 2 kinderen (4 en 1) geweest; erg positief, goed bevallen. Plussen - vlakbij strandjes / mooi speeltuintje (net buiten complex mooier) / goed eten / cocktails incl. / heerlijke douche. Min - koffie uit automaat / hard bed

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10joselle02-11-2013

superdeluxe vakantie, geld waard!

positief: mooie schone ruime kamers, 3 zwembaden, goede all in formule, mooi aangelegd park, sjiek restaurant goede bediening niet de doorsnee all in kantine, centrale ligging, genoeg bedjes bij zwembad, heerlijk en voldoende eten, buiten eten mogelijk. negatief.....zou niet weten wat... super vakantie gehad!

Gereisd met partner in april 2013

• 8Jacqueline6622-03-2013

Fijn hotel met helaas ook minpuntjes

Mooi, schoon hotel. Eten is goed, maar natuurlijk wel van een buffet. Wat mij enorm stoorde is dat er een aantal tieners 's avonds laat/'s nachts buiten veel lawaai maakte en dat daar niets tegen werd gedaan door het management. Ons werd een andere kamer aangeboden, maar dat aanbod hebben we afgeslagen omdat de klachten over deze geluidsoverlast uit het hele hotel kwamen en verhuizen naar een andere kamer dus niets op zou lossen. Erg jammer en een flink minpunt. Ik was er zelf met mijn puberkinderen die overdag gingen surfen en 's avonds weer op tijd in hun bed rolden want dat surfen was berevermoeiend. Mooi strandje op loopafstand. Bushalte, en Pueblo Marinero t.o. hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9h.bonte28-02-2013

Prima hotel. Zeer aan te bevelen.

Wij verbleven van 16 t/m 23 februari 2013 in dit mooie hotel. We waren met 4 volwassenen en een tweeling van 3 jaar oud. Het hotel heeft 3 zwembaden, waarvan 1 verwarmd. Er zijn voldoende ligbedden. Badhanddoeken zijn tegen borg te verkrijgen. Het appartement heeft een woonkamer en een aparte slaapkamer. Het eten in het hotel is erg goed. Het personeel is heel vriendelijk. In de nabijheid van het hotel zijn veel winkels en restaurants. Het grote mooie strand Las Cucharas bereik je na 5 minuten lopen. Vlak achter het hotel is een speelgelegenheid voor kinderen. Het hotel is van All tours, dus veel Duitse gasten (rustige mensen) en een Duits animatieteam.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Toiny Rademakers07-05-2012

Uitstekend.

Aparthotel Albatros Club in Costa Teguise is ons erg goed bevallen.

Wij waren er 1 week, all inclusive, met 8 volwassenen en 4 kinderen (1, 1, 2 en 3 jaar oud). We hadden 3 2-kamer apartementen en 1 3-kamer apartement. Het hotel is erg centraal gelegen, vlakbij het strand en de plaatselijke winkels. Het personeel is buitengewoon aardig, vooral voor de kinderen. Het eten overtrof onze verwachtingen, geen haute cuisine, maar vers, smakelijk en aantrekkelijk opgediend. Er waren 5 bufetten, met een heel grote keus aan gerechten.

We hebben een heerlijke vakantie gehad op een prachtig, niet vreselijk toeristisch eiland.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 0N. de Bruin06-05-2012

Heerlijke vakantie gehad

Albatros Hotel was een prima vakantiebestemming met een kindje van 1.5. Het eten was uitstekend, drie keer per dag een uitgebreid buffet, en overdag koffie, thee, snacks en frisdrank. Schoonmaak was ook top, opgemaakte bedden, iedere dag schone handdoeken en een schoon appartement. Het receptiepersoneel vond ik niet zo vriendelijk. Ze spraken Spaans of (summier) Duits en nauwelijks Engels, wat niet echt hielp. Het horeca-personeel vond ik wel erg aardig.

Zwembad was koud maar prima, het kinderbadje beviel ook prima. Wij zaten aan het zwembad terwijl de kleine sliep, gelukkig zaten we zo dicht bij het zwembad dat de afstand net te overbruggen was. De animatie was voor Duitse kindjes prima, voor volwassenen was het een beetje treurig. Bekijk ook zeker Lanzarote per auto! Ik was verrast over de schoonheid van het eiland. Terrasjes 's avonds zijn erg op Britten gericht, daar moet je van houden. Ook het strand was dichtbij, maar het waaide hard!! Sjaals mee naar Lanzarote!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 0Elles29-02-2012

niet kindvriendelijk

Net teruggekomen van vakantie in hotel Albatros. Mooi schoon hotel maar wel alleen gericht op Duitse oudere klanten. Voor onze zoon (12) was er weinig te beleven. Zwembad zou volgens reisgids verwarmd zijn maar was ijskoud. Werd ook niets aan gedaan na meerdere bezoeken aan de receptie. Animatie s' avonds nihil. Bar in hotel na 22:00 praktisch leeg. Gelukkig wel leuke terrasjes in omgeving. De Duitse kinderen die er waren, werden vrijwel continu onzichtbaar beziggehouden door het Duitse animatieteam. Het leek wel of ze de kinderen liever niet zichtbaar bij het zwembad wilden hebben. Eten was redelijk. Wel vriendelijk personeel in bar en restaurant en appartement werd zeer goed schoon gehouden plus elke dag schone handdoeken. Voor oudere mensen prima hotel maar voor ons en onze zoon viel het toch wel tegen. Zou niet meer teruggaan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Hotel Albatros Club Resort info