Hotel Albatros Club Resort

Hotel Albatros Club Resort

8.7Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Costa Teguise

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Club Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

83 reviews over Hotel Albatros Club Resort

• 9Ity27-01-2017

fantastisch hotel.

Wij hebben heerlijk genoten van alles in dit hotel. Het eten was zeer gevarieerd en telkens mooi opgediend. Er was zeker voor elk wat wils. De animatie was heel leuk. Het enigste nadeel was dat er in de lobby zo weinig stoelen waren. Wij vonden het bij de animatie erg frisjes zitten en in de lobby was er dan geen plaats om nog gezellig wat te drinken.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Harry27-12-2016

Een warm bad

Het eten was gevarieerd, lekker. Voor elk wat wils. Zeer goed aanbod: Groentes, vlees, vis en fruit. Ik heb bi niemand een punt van kritiek gehoord. Het hele hotel is brandschoon en zeer goed onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Bijna 100% Duitsers. In december is het merendeel gepensioneerd. Ligging van het hotel is gunstig. Winkels, marktje naast de deur. Rustig hotel. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Twee (!) grote moderne TV' s. Het enige minpuntje: de avond-animatie was onder de maat. Amateuristische artiesten. Vonden wij niet erg. Wij vermaken ons wel.

Gereisd met vrienden in december 2016

• 7A..helmink26-09-2016

Mooi Hotel

Het is een mooi hotel met 3 zwembaden 2 met muziek en activiteiten en 1 is rustig. Kamers zijn zeer ruim en worden m.u.v. woensdag schoon gemaakt. Eten is gevarieerd ,wij hebben 13 dagen genoten van al het lekkers wat elke dag weer werd gemaakt. Wat wij minder vonden is dat je al je drankjes zelf moet halen en tappen. Er was voornamelijk in de avond uren veel te weinig personeel. Met 4 man personeel een heel hotel van drank voorzien en de bar netjes ophouden, glazen wassen etc. etc. is onbegonnen werk.Dit resulteerde in lange wacht rijen voor de bar en dat de tafels door de gasten werden opgeruimd en schoongemaakt. ook wij hielpen mee. Ik hoop dat ze dit oppakken want voor het personeel is het super hard werken. Het hotel ligt op een mooie plek en er is van alles te doen. Het animatie team organiseert wandeltochten, sportactiviteiten en prachtige entertainment voor de avond. De fitness ruimte voldoet om te sporten. Qua prijs /kwaliteit vonden wij het niet in verhouding staan.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Anoniem11-09-2016

Fantastisch gewoon super hotel kan het aanbevelen.

Wij zijn hier voor de 4 maal geweest het is voor ons helemaal top. Kan niet bedenken dat we hier wat slechts zijn tegengekomen ,personeel vriendelijk zeer behulpzaam.Voor jong en oud is er altijd wel wat te doen. Heb je hier geen zin aan dan ga je s,avonds uit het hotel is ook genoeg te beleven. Eten buffetvorm maar wel erg lekker ook hier voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Gorissen08-09-2016

Fijne vakantie in goed verzorgd hotel

Eind augustus 2016, 2 weken verbleven in Allsun Albatros. Duits georiënteerd, goed onderhouden hotel waar je met Engels slecht uit de voeten kunt. Nette kamers, schoonmaak elke dag behalve op woensdag. Drie keer per week de mogelijkheid tot ruilen van de badhanddoeken. Animatie erg op Duitsers gericht, naar een goed team dat elke dag voor de nodige activiteiten in en rond het hotel zorgt. Zeker de Limburgse Jonas verdient een complimentje voor zijn enthousiasme waarmee hij de activiteiten begeleid. All-in formule is vrij goed. Eten in buffetvorm waardoor je zelf een grote keuze hebt in groente, fruit, vlees, vis en pasta's. Tussen de middag voor de kinderen een kinderbuffet aan de poolbar. Twee zandstranden op 5 minuutjes lopen van het hotel. Als ik dan wat negatiefs moet zeggen, zijn het de weinige schaduwplekken door de vaste parasols, waardoor mensen al in de vroegte de handdoek gaan leggen om een plekje in de schaduw te hebben, meer parasols is een simpele oplossing. In onze ogen een van de beter onderhouden hotels in Costa teguise.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5FBS30-08-2016

Teleurgesteld.

Wij hadden gezien de prijs voor 11dgn waarschijnlijk te hoge verwachtingen. Voor de trap van het appartment heeft een paar dagen een dode kakkerlak gelegen, de bedden vielen tegen waardoor een van ons een halve week met nek pijn heeft gelopen, last van mieren en we zaten op de bovenste verdieping. elke dag hetzelfde (vettige) eten, goed voor de darmen. Voor kinderen weinig variaties. Personeel daarentegen heel erg vriendelijk!! Ik ga hier zeer zeker niet meer heen voor een paar duizend euro!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Albert Knol25-06-2016

perfect hotel

Heerlijk dat er veel duitsers zijn. Die gedragen zich heel netjes, wachten rustig op hun beurt. Het personeel is uitermate vriendelijk. Wij waren er met 7 personen, onze hele familie, en iedereen was uitgesproken enthousiast. De ligging was in het centrum met een heel gezellig pleintje. Kortom Allsun Albatros is een heerlijke besteming.het heeft ons verrast. We hebben veel reiservaring, dus wij kunnen het vergelijken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8jola02-03-2015

prima hotel

Voor ons was dit het derde bezoek. Prima hotel, mooie ligging, maar wel een paar minpuntjes. Voor het halen van drankjes moet je je kamerpasje laten zien. Dat is niet handig als je kinderen wat te drinken willen halen, of als je in je bikini loopt. Het theater is een ruimte met allemaal openingen. In de zomer zal dit prettig zijn, masr in de winterperiode is dit zo koud. Er zijn mensen die nemen een deken van de kamer mee, om maar wat warmer te kunnen zitten. Dat wil je toch niet als hotel eigenaar? Halverwege onze vakantie werd de cocktailkaart veranderd, waardoor bepaalde cocktails niet meer bij het AI zat. Ook werden de bedden niet verschoond. Ook kan je niet meer elke dag je strandlaken verwisselen.Bij voorgaande jaren is de service niet verbeterd. Jammer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 7bart19-01-2015

Duits

Het hotel is vast in Duitse hand, maakt het lastig voor mensen die de taal niet machtig zijn om in contact te komen..De kamers zijn aan renovatie toe, althans niet van 4 sterren kwaliteit.

Gereisd met partner in december 2014

• 7m22-08-2014

Sloegen de plank behoorlijk mis!!

Zeker geen 4,5 ster waard!! Bedden ronduit slecht (latten gebroken) Begane grond veel last van mieren!! Handdoekservice maar 3 dagen in de week!! Animatie alleen in duits, waarvan ook nog maar 4 dagen in de week, half uurtje! Nooit meer in ieder geval!! Pluspunt: restaurant met bedeining gewoon goed!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Hotel Albatros Club Resort info