8 tips over Hotel Albatros Club Resort

• Melanie, 03-05-2014 Rapporteren

Prachtige excursies gemaakt oa Timanfaya... Echte aanrader. En de trip op de catamaran Catlanza. Feest aan boord!

• Tom, 11-10-2011 Rapporteren

Noordtour en zuidtour (nationaal park). Op de markt in Teguise op zondag zou ik wegblijven, veel te druk (lopen als een kudde schapen achter elkaar aan). Of via busexcursie of zelf via auto huren!

• Jacqueline66, 22-03-2013 Rapporteren

Wifi voor 35,- voor 2 weken, alleen bij de receptie/restaurant bereik, dus niet op je kamer.

• Toiny Rademakers, 07-05-2012 Rapporteren

Timanfaya Nationaal Park is de moeite waard. Er is een wandelpad langs de kust in Timanfaya en volgens de informatie in de reisgidsen kun je dat alleen met gids doen, maar dat klopt niet. Je kunt het zelf wandelen, is goed aangegeven. Wel bergschoenen dragen, want het vulkanisch gesteente van de weg is vlijmscherp. Niet geschikt voor kinderen. We zagen onderweg heel veel olivijn, een groen mineraal.

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Club Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• pek, 23-10-2011 Rapporteren

Achter het complex is een leuk speeltuintje gelegen en er zijn heel veel mooie wandelroutes in de directe omgeving.

• Ralph, 25-10-2011 Rapporteren

Speeltuintje buiten complex op 1 minuutje lopen. Huur een auto voor 2 dagen om het eiland rond te crossen. Duik het dorpje Costa Tequise in. Heel gezellig.

• Ellen , 21-08-2014 Rapporteren

Auto huren en het eiland gaan bekijken. Heerlijke tapas gegeten bij El Chupadero in La Geria!!

• Anoniem, 11-09-2016 Rapporteren

Huur een auto en geniet van Timanfaya en Fundacion Cesar Manrique,