Appartement Casa del Sol Siempre

5 reviews over Appartement Casa del Sol Siempre in het Nederlands

Totale relax

Haentjens Winny
31-1-2016

Erg rustig gelegen, het voorste huisje rechts had erg veel wind, gelukkig konden wij omboeken naar een ander huisje, Het huisje zelf was simpel maar meer dan genoeg. De satelliet werkte niet ondanks meerdere vragen om te herstellen. Tegen dat wij naar huis moesten was dit nog steeds niet hersteld. Restaurant rechts aan het begin van de straat super lekker en erg prijselijk. De blauwe barak een eindje verder was ook super lekker! Voor kinderen is dit helemaal niks. Niks te doen voor kinderen. In het zwembad zijn wij niet geweest, wij zijn steeds in de natuurlijke baai gaan zwemmen dat op minuutje afstand gelegen was.

de mooiste plek ?

jetverhoek
18-3-2013

volgens ons, 2 ouderen, is dit de mooiste plek van het complex in de buurt van het zwembad en de zwempoel en een prachtig uitzicht over de zee.

Twee aanwezige restaurantjes, La Tunera en Reimers Bar zijn uitstekend, de derde: le Jardin Tropical vreselijk: kleine porties en arrogante bediening en een heel kleine ruimte binnen.

Ruim, rustig, geweldige plek!

rv
23-3-2011

alles prima geregeld, van accomodatie tot en met de huurauto die op het vliegveld gereedstond met 2 kinderzitjes. Prima.

in dorpje zelf 3 leuke restaurantjes, waar je voor een tientje pp prima kunt eten; kleine supermarkt, die niet eens erg veel duurder is dan de grote supermarkt in arrecife.

voor onze jonge kinderen voldoende te doen, maar een auto om naar een leuk strand (Famara, el cottilo, playas papagayos) te rijden, is aan te bevelen. een echt strand is die 20 min rijden wel waard.

Casa Finistere is uniek gelegen.

Otto
8-10-2010

3 Kamer appartementen zijn ruim en goed. 2K: kleine living. Goede vriendelijke service. Prachtig gelegen aan de oceaan. Beschutting tegen frisse N. wind is soms probleem. Heerlijk beschut zwemmen in zwempoel en bij apenrots. In januari water 20 graden en 24 graden buiten. Dorpje biedt weinig. Lanzarote biedt genoeg als je een auto huurt.

geweldige ligging en omgeving

nicolle en Cees
17-1-2009

De apto's zijn volledig ingericht; de ligging is geweldig, de verzorging en klantvriendelijkheid van de Vlaamse eigenaar, Eddy, maken dat je er echt heimwee naar hebt als je weer thuis ben. Casa del sol siempre en finisterre werken verslavend. We gaan dit jaar voor de zesde keer weer terug...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa del Sol Siempre in Charco del Palo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa del Sol Siempre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.