Charco del Palo

Reviews over Charco del Palo

de mooiste plek ?

jetverhoek,
    18-3-2013

volgens ons, 2 ouderen, is dit de mooiste plek van het complex in de buurt van het zwembad en de zwempoel en een prachtig uitzicht over de zee.

Twee aanwezige restaurantjes, La Tunera en Reimers Bar zijn uitstekend, de derde: le Jardin Tropical vreselijk: kleine porties en arrogante bediening en een heel kleine ruimte binnen.

Gereisd met partner in maart 2013

Ruim, rustig, geweldige plek!

rv,
    23-3-2011

alles prima geregeld, van accomodatie tot en met de huurauto die op het vliegveld gereedstond met 2 kinderzitjes. Prima.

in dorpje zelf 3 leuke restaurantjes, waar je voor een tientje pp prima kunt eten; kleine supermarkt, die niet eens erg veel duurder is dan de grote supermarkt in arrecife.

voor onze jonge kinderen voldoende te doen, maar een auto om naar een leuk strand (Famara, el cottilo, playas papagayos) te rijden, is aan te bevelen. een echt strand is die 20 min rijden wel waard.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Casa Finistere is uniek gelegen.

Otto,
    8-10-2010

3 Kamer appartementen zijn ruim en goed. 2K: kleine living. Goede vriendelijke service. Prachtig gelegen aan de oceaan. Beschutting tegen frisse N. wind is soms probleem. Heerlijk beschut zwemmen in zwempoel en bij apenrots. In januari water 20 graden en 24 graden buiten. Dorpje biedt weinig. Lanzarote biedt genoeg als je een auto huurt.

Gereisd met partner in december 2009

Een echt naturistisch paradijsje!!

Luc en Rita,
    25-5-2010

Een fantastische naturistische locatie op een 'speciaal' eiland met alle bezienswaardigheden op korte afstand: perfect!

We verbleven 10 dagen in Casa del sol siempre, finistére.

Een ruime bungalow met Ikea-meubeltjes en alles voorzien.

Het uitzicht vanuit onze bungalow was werkelijk adembenemend!

Handdoeken ( ook badlakens) worden gewisseld zo vaak men het vraagt.

Ik deed regelmatig een tochtje op de mtb die ter beschikking stond.

Ga zeker eens zeetong eten in de plaatselijke 'Peter's pub'!

Gereisd met partner in mei 2010

geweldige ligging en omgeving

nicolle en Cees,
    17-1-2009

De apto's zijn volledig ingericht; de ligging is geweldig, de verzorging en klantvriendelijkheid van de Vlaamse eigenaar, Eddy, maken dat je er echt heimwee naar hebt als je weer thuis ben. Casa del sol siempre en finisterre werken verslavend. We gaan dit jaar voor de zesde keer weer terug...

Gereisd met partner in januari 2009
Charco del Palo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews