Sorteren

Reviews over Charco del Palo

de mooiste plek ?

jetverhoek
    18-3-2013

volgens ons, 2 ouderen, is dit de mooiste plek van het complex in de buurt van het zwembad en de zwempoel en een prachtig uitzicht over de zee.

Twee aanwezige restaurantjes, La Tunera en Reimers Bar zijn uitstekend, de derde: le Jardin Tropical vreselijk: kleine porties en arrogante bediening en een heel kleine ruimte binnen.

Ruim, rustig, geweldige plek!

rv
    23-3-2011

alles prima geregeld, van accomodatie tot en met de huurauto die op het vliegveld gereedstond met 2 kinderzitjes. Prima.

in dorpje zelf 3 leuke restaurantjes, waar je voor een tientje pp prima kunt eten; kleine supermarkt, die niet eens erg veel duurder is dan de grote supermarkt in arrecife.

voor onze jonge kinderen voldoende te doen, maar een auto om naar een leuk strand (Famara, el cottilo, playas papagayos) te rijden, is aan te bevelen. een echt strand is die 20 min rijden wel waard.

Casa Finistere is uniek gelegen.

Otto
    8-10-2010

3 Kamer appartementen zijn ruim en goed. 2K: kleine living. Goede vriendelijke service. Prachtig gelegen aan de oceaan. Beschutting tegen frisse N. wind is soms probleem. Heerlijk beschut zwemmen in zwempoel en bij apenrots. In januari water 20 graden en 24 graden buiten. Dorpje biedt weinig. Lanzarote biedt genoeg als je een auto huurt.

Ein blauweißes Haus direkt am Meer

bremerseefahrer
    7-6-2010

Die Lage dieser 6 Appartments direkt am Meer ist einfach nur traumhaft, oberhalb der Klippe in erster Reihe mit der frischen Brise aus erster Hand. Der vor Ort wohnende Verwalter aus Belgien sprach perfekt Deutsch+hatte seine Anlage in einem Top-Zustand. Freundlich+hilfsbereit war er jederzeit mit Rat + Tat zur Stelle. Die Einrichtung des App. war einwandfrei + für 2 Pers. vollkommen ausreichend. Nur mit den gemauerten Bett ohne Lattenrost konnte sich mein Rücken nicht anfreunden. Charco Palo als Urlaubsort ist natürlich mit FKK verbunden, zum nackt baden wie geschaffen, wenn man kein Anhänger der Freikörperkultur ist, muß man hier nicht hinfahren. Zum Abschalten, Entspannen + Ausruhen ist der Ort wie geschaffen. Man hat hier vor Ort alles, was man braucht. Zum ersten Großeinkauf sind wir allerdings einmal zum Anfang zum Eurospar nach Arrecife gefahren, wir hatten auch ein großes Gefrierfach im App. Die morgentlichen Brötchen sowie den täglichen Kleinkram konnten wir vor Ort kriegen.

Een echt naturistisch paradijsje!!

Luc en Rita
    25-5-2010

Een fantastische naturistische locatie op een 'speciaal' eiland met alle bezienswaardigheden op korte afstand: perfect!

We verbleven 10 dagen in Casa del sol siempre, finistére.

Een ruime bungalow met Ikea-meubeltjes en alles voorzien.

Het uitzicht vanuit onze bungalow was werkelijk adembenemend!

Handdoeken ( ook badlakens) worden gewisseld zo vaak men het vraagt.

Ik deed regelmatig een tochtje op de mtb die ter beschikking stond.

Ga zeker eens zeetong eten in de plaatselijke 'Peter's pub'!

Charco del Palo scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews