Hotel Arrecife Gran Hotel & Spa

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Arrecife Gran Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Arrecife Gran Hotel & Spa

• 7mevrouw Strik27-08-2012

Viel wat tegen na alle beoordelingen

Grote kamer, schoon, netjes en mooi uitzicht. Wel van die ouderwetse wollen dekens maar fijn groot bed. Erg benauwd bij zwembad is helemaal overdekt en nodigt daardoor niet uit om daar te gaan liggen. Ontbijt standaard geen verse sappen wel fruit. Droge broodjes. Na paar dagen wel gezien geen gezellige boulevard met terrasjes, paar leuke restaurants in stadje zelf. Weinig te doen 1 dag auto gehuurd via hotel, heb je het hele eiland gezien.Restaurant 17de etage is top en niet duur. Wifi slecht op kamer wel goed bij zwembad.

• 9rian040805-12-2011

Prachtig hotel, maar Arrecife valt tegen

wij hebben een heerlijke week gehad in Arrecife Gran Hotel. Het hotel ligt dichtbij de luchthaven (10 min), maar je hebt geen last van vliegtuigen, deze gaan de andere kant op. Ontbijt op 1e verdieping, prima in orde. Diner (3 gangen á la card, echt uitstekende kaart) op de 17e verdieping, prachtig uitzicht over de baai en op de luchthaven.

2 grote nadelen: als je de foto's van het zwembad ziet denk je dat er een buitenzwembad is maar deze was het ongetwijfeld ooit maar is nu overkapt met slechts 1 open kant. Ook heel weinig bedjes. De baai is ook minder: veel verschil in eb en vloed en dan allerlei 'rotsachtige' delen in zee. En op het strand geen verhuur strandbedjes (althans niet in november). Puerte del Carmen heeft dat wel...

Wel heel prettig: meer zakenhotel dan gezinshotel, dus avondeten is ook lekker rustig dineren.

• 9Adriaan02-09-2010

Een topper

Minpunten: receptie en lounge een beetje sleets, poolbar gesloten, bar op begane grond gesloten. Pluspunten: boekte een gewone kamer en kreeg een prachtige suite, schitterend uizicht op stad, zee en strand, TV in slaapkamer én zitkamer. Geweldig restaurant met prachtig uitzicht, 17e verdieping. Voortreffefelijk eten, primna bediening, voor Nederlandse begrippen een zeer lage prijs.

Alleenreizend

• 10hennie janse09-11-2007

Absoluut geen vakantiehotel, dus precies wat wij zochten. Géén kinderen, géén all inclusive mentaliteit. We zijn er erg verwend, bijzonder mooie kamers met geweldig uitzicht door de grote ramen, heerlijk eten en tijdens het eten geweldig uitzicht van de 17de etage. Klein strandje voor de deur. Alleen maar superlatieven voor het Gran Hotel Arrecife.

0 tips over Hotel Arrecife Gran Hotel & Spa

0 vragen over Hotel Arrecife Gran Hotel & Spa

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald