Reviews over Santo Domingo de la Calzada

Leuke parador!

Ann,
    30-7-2012

Leuke parador aan de rand van het stadje. Ideaal voor uitstapjes in de Rioja. (19 km Haro, 15 km Ezcaray, 19 km Najera...)

Veel terrasjes en restaurantjes in het gezellige stadje, elke avond viel er wel iets te beleven (openlucht cinema, optreden op de kiosk..)

Parador zelf was super mooi, onthaal was meertalig en heel behulpzaam!

lekker eten in het restaurant. Enige minpuntje : geen mogelijkheid om buiten te zitten binnen de muren van de parador..

Héél mooie Parador

Ann,
    27-7-2012

Deze Parador is gelegen aan de buitenkant van een klein stadje. Er wordt engels gesproken en men is héél behulpzaam.Mooi interieur,luxe kamers.. enige min-puntje: er is geen mogelijkheid om eens buiten te zitten :-(

Hier komen we zeker terug!

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels

Magda,
    30-7-2007

De Parador is daar wel gekend als een van de beste hotels. Ik heb geen idee hoe de kamers er uitzien want ik heb daar alleen maar een ontbijt genomen. Wat ik wel kan vermelden is dat de inkomhal, het salon en het restaurant wel heel mooi zijn, ze zijn heel mooi gedecoreerd en stralen een enorme rust uit.

Santo Domingo de la Calzada scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews