Hotel Monasterio De San Millan

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
Hotel Monasterio De San Millan

We hebben een aantal aanbieders voor Monasterio De San Millan voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monasterio De San Millan in het Nederlands

Met oudere kinderen

werelderfgoed maar onbekend in onze streken

carrette Vermeire
14-8-2009

Straalt luxe uit (en bescherming, muren zijn 1,5 m dik - geen geluid kan doordringen). Behalve de receptioniste is iedereen eentalig maar allen stellen zich begripsvol en welwillend op.

Geen rook/eetgelegenheid maar wel een aangename bar/rook ruimte. Originele streekgebonden (spaans-baskisch)gerechten aan matige prijzen.

Ruime openbare parking voor het hotel.

Behalve spanjaarden vind je geen touristen (++). Ongelooflijk hoeveel bedevaarders er op het middeleeuwse pad "camino de santiago" lopen en fietsen (tot daar toch noch zo'n 300 Km) maar daar heb je geen last van want die slapen in andere kloosters zonder sterren.

Een absolute aanrader voor natuur-, wijn- en cultuur-liefhebbers die eens het groene Spanje willen verkennen. We gaan er zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monasterio De San Millan in San Millán de la Cogolla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monasterio De San Millan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.