Reviews over San Millán de la Cogolla

werelderfgoed maar onbekend in onze streken

carrette Vermeire,
    14-8-2009

Straalt luxe uit (en bescherming, muren zijn 1,5 m dik - geen geluid kan doordringen). Behalve de receptioniste is iedereen eentalig maar allen stellen zich begripsvol en welwillend op.

Geen rook/eetgelegenheid maar wel een aangename bar/rook ruimte. Originele streekgebonden (spaans-baskisch)gerechten aan matige prijzen.

Ruime openbare parking voor het hotel.

Behalve spanjaarden vind je geen touristen (++). Ongelooflijk hoeveel bedevaarders er op het middeleeuwse pad "camino de santiago" lopen en fietsen (tot daar toch noch zo'n 300 Km) maar daar heb je geen last van want die slapen in andere kloosters zonder sterren.

Een absolute aanrader voor natuur-, wijn- en cultuur-liefhebbers die eens het groene Spanje willen verkennen. We gaan er zeker nog eens terug!

San Millán de la Cogolla scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews