Logroño

Reviews over Logroño

Echt Spaans

koen
    2-9-2015

Fantastische Spaanse stad als je van wijn en tapas houd. We hebben naast een bezoek aan de stad ook een wijn tour gedaan naar omliggende bodegas. Deze trip is echt aan te raden! De trip is heel erg persoonlijk en je komt veel te weten over de Rioja. Daarnaast bezoek je mooie bodegas met heerlijke wijnen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gezellig stadje

Paul Van den Brande
    13-7-2011

Maak eerst en vooral een stop aan het plaatselijke toeristenbureau. Hier krijgt men alle informatie en een stadplan toegestopt. Dwaal door de kleine straatjes, bezoek de kerken en duik eens een bodega binnen. Je dag kan niet meer stuk.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wijnstad Logrono

MJ
    11-7-2008

In 2007 deden we op een van onze rondreizen in noord-spanje 4 dagen Logrono aan. Logrono ligt in de Rioja-streek en dat is ook goed te merken. De Rio Ebro deelt de stad in tweeën. Om L. en zijn omgeving te bekijken, is een bezoekje van enkel dagen wel aan te raden. Logrono is goed ingesteld op de internationale toerist; er is vanalles op het gebied van cultuur en sport te ondernemen. De plaatselijke VVV heeft voldoende folders over de stad, streek en diverse gerenomeerde wijnhuizen. Enkele wijnhuizen of bodega's zijn op afspraak te bezoeken. In Augustus kent Logrono verschillende festiviteiten rondom het thema wijn. Het kleine centrum kent leuke (tapas)barretjes en restaurants. Cultuurtips: de 3 prachtige oude kerken in het centrum, de mercado de Abastos, het Museo de La Rioja en de oude straatjes van Logrono en natuurlijk de verschillende wijnhuizen, b.v. Ysios winery, met zijn opmerkelijke architectuur (20km van L.).

Gereisd Met partner in augustus 2007

Prachtige en gezellige stad

Co en Claudia Rongen
    13-9-2007

Prachtige en gezellige stad. In de week van 21 september zijn stads feesten genaamd San Mateo. Ieder ochtend stieren in de straat en gratis stieren spelen in de arena. Prima wijn en fantastische restaurants. Zeer vriendelijke mensen

Gereisd Met vrienden in september 2007

Gezellig stadje

p. de bakker
    11-9-2006

Gezellig stadje. Belangrijke pleisterplaats in de Camino naar Santiago. Leuke bars en restaurants en niet duur. (3 Gangen dagmenu van 11 tot 13 €. Pinchos incl. wijn per portie van 2,5 € tot 3,5 €). Omgeving wat kaal, maar wel verschillende mooie stadjes in de buurt. En veel bodegas (Riojawijn)

Gereisd Met vrienden in augustus 2006
Logroño scoort een 8,5 uit 10, op basis van 10 reviews