Hotel Eth Rioja

Hotel Eth Rioja

We hebben een aantal aanbieders voor Eth Rioja voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eth Rioja in het Nederlands

Het hotel ligt op een soort industrieterrein langs een doorgaande weg door Rioja, net even buiten Haro. Om de plek zou je dit hotel nooit kiezen, maar om het indrukwekkende restaurant waar zeer goede gerechten worden geserveerd vergezeld van een groot aanbod prima wijnen, zou je er beslist naar toe moeten gaan. Wel is het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de wijnhoofdstad Haro, en het gehele wijngebied Rioja. De kamers zijn oke maar een beetje te luidruchtig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eth Rioja in Haro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eth Rioja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.