Weer vandaag35°

8 reviews over Camping De Haro in het Nederlands

Een aanrader

Henriette
23-7-2019

Prima camping. Op loopafstand van de Rioja bodegas en het centrum. We zijn op aanraden van een vriend op deze camping gekomen. Gunstige afstanden als uitvalsbasis om de steden Bilbao, Pamplona en Burgos te bezoeken. De comfort plaatsen zijn erg duur in vergelijking met andere campings, zelfs in het voor seizoen.

Gereisd Met partner in juni 2019

Prima verblijf in een mooie streek.

conny
20-7-2018

Mooie plekken met voldoende schaduw of op een groot veld. Helemaal achteraan staan caravans (met aan/uitbouw), die er al (te?) lang staan. Sanitair e.d. schoon. Mooi zwembad, veel groen. Winkeltje zou fijn zijn. Restaurant stelt niet veel voor helaas. Menu du jour heel eenvoudig (ijs als dessert is een magnum in papier op een schoteltje). De bediening spreekt weinig Engels en de de gastvrijheid bij receptie kan beter. Prachtige omgeving en ook et Guggenheimmuseum in Bilbao is nog geen uur rijden.

Nooit meer camping de Haro

Anna
1-7-2017

Wat begon als een prima vakantie werd al snel verstoord door een camping vol Spanjaarden die tot laat in de nacht over de camping banjerden. Niet veel later kwamen er 300 Engelsen voor een festival, die ondanks meerdere toezeggingen dat er bewaking zou komen de hele dag en nacht rotzooi konden trappen. Weg rust en een waardeloze vakantie op deze camping

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Prima Camping

Gerrit
3-9-2014

Wij hebben 4 dagen op deze camping gestaan. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Wij waren er aan het eind van het seizoen dus er was keuze genoeg. De plekken zijn ruim van opzet.Het sanitair is redelijk modern en was in onze periode schoon. Het dorp is op loop afstand en is de moeite van het bezoeken waard. Wel veel horeca, voor iedere inwoner een eigen kroeg of restaurant. Aan de balie wordt Engels gesproken, wifi werkt prima op de camping. Zwembad was ook schoon en groot genoeg.

Gereisd Met partner in Sat Aug 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een doorsnee camping

wam
10-6-2013

Een verademing vergeleken met de opgeklopte kustcampings. Prettige sfeer. Ligt vlak bij Haro, op loopafstand, wat een levendig en authentieke indruk maakt al zijn er wel erg veel bodegas.

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Tegenvallende 'charmecamping'

pimenellen_1
27-7-2012

Haro staat in de charmecampings van de Anwb. Die charme hebben wij echter niet kunnen ontdekken. Veel vaste plaatsen, geen trekkerscamping. Voor kinderen weinig aanspraak. Smerig sanitair, weinig waterpunten, gammele wasmachine. Kortom schrappen uit die gids zouden wij adviseren!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

camping geschikt voor bezoek Rioja-streek

Joop G
17-10-2010

Bij aankomst onduidelijk of er wel plaats was, konden op groot veld wachten welke plaatsen op het einde van de dag (zondag) vrij zouden komen. Uiteindelijk hebben we zelf plaats lopen zoeken en deze werd meteen geaccordeerd door receptie. Eenvoudig maar schoon sanitair. Dorpje Haro op loopafstand met op pleintje leuke sfeer 's avonds. Aan te bevelen is rondleiding bij wijnbodega Muga.

Gereisd Met partner in augustus 2010
2007

Op loopafstand van het stadje waar regelmatig dingen Prima

Kirsten
14-11-2007

Op loopafstand van het stadje waar regelmatig dingen worden georganiseerd. Prima zwembad.Sanitair wat verouderd, redelijk schoon. Langgerekte camping met veel vaste plekken. Omgeving met veel cultuur.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haro in Haro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.