Hotel Conde De Badaran

Hotel Conde De Badaran

We hebben een aantal aanbieders voor Conde De Badaran voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Conde De Badaran in het Nederlands

2008

Een verrassend schoon en ruim hotel!

Erna Veerman
11-8-2008

De kamers zijn groot, goede sanitaire voorzieningen. Het enige nadeel van de kamer was, dat er geen afzuiging voor het douchegedeelte is. Het bad heeft een open verbinding met de kamer en het toilet heeft ook geen afzuiging. Bij warm weer is het gebrek aan koeling ook niet prettig.

Het eten is prima, maar wel aan de dure kant. Als ontbijt een buffet, wat ruim voldoet.

De eigenaar spreekt redelijk engels en er is een computer met internet in de hal van het hotel, waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. De omgeving is in een drietal dagen wel bekeken, het is er prachtig en je kunt mooie autotochten maken door de bergen. Santo Domingo de Calzades is meer dan de moeite waard, rond een uur of zevwen s avonds zitten er honderden spanjaarden op terrassen, vaak met muziek. Het eten is goed.

Gastvrij

Andre Poldermans
9-8-2008

Wat een vriendelijke mensen.

Je voelt je direct thuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conde De Badaran in Badaran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conde De Badaran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.