7,3

We hebben een aantal aanbieders voor San Isidro voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement San Isidro in het Nederlands

Goed onderhouden met mooie ligging.

Marjolijn van Dam, 2-8-2009

Bij dit appartement hadden wij een schitterend uitzicht op de bergen en Los Llanos. Het appartement wordt goed onderhouden en schoongehouden. We hebben erg genoten van ons verblijf in dit appartement. Een echte aanrader.

goed voor rust

maurice, 5-1-2009

Deze bestemming is uitermate geschikt voor de rust.

Zeer schoon en goed onderhouden.

Om bij de vorige beoordeling aantesluiten over het toegangsweggetje er naar toe: HET IS EEN WANDEL EILAND VAN STEEN EN LAVA!! Als je problemen hebt hier mee moet u toch eens overdenken om uw rijbewijs opnieuw te gaan halen. bah bah.

Het zwembad is uitstekend verzorgd, niet verwarmd dus in de winter periode alleen s'

middags lekker warm.

in de zomer maanden kan het zonder airco wel behoolijk warm zijn.

Het toegangsweggetje naar de vier casito's (tevens toegang naar enkele plaatselijke bewoners) kan niet anders als zeer slecht worden omschreven: vanaf de normaal verharde openbare weg eerst een stukje met losse steenslag, overgaand in en stuk, zéér steil oplopende en geribbeld betonnen weggetje, dat in een bijna haakse bocht weer overging in een stukje met losse steenslag. Tenlotte linksom weer een haakse bocht waarbij een metalen stang in de grond en een muurtje aan de andere kant moesten worden vermeden. Bij dit alles was passeren op dit toegangsweggetje onmogelijk: de breedte was niet veel meer dan voor één auto. Gelukkig waren er weinig gasten, zodat we slects één keer in het donker op het steile stuk tegenover een andere auto stonden.

Het is vooral dit aspect dat de beoordeling negatief beïnvloed. Daarnaast: nauwelijks zon op terras. Alleen de mogeljkheid om op naastliggende (onbewoonde) terras te gaan zitten. Het in brochure beloofde fraaie uitzicht viel ook tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor San Isidro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Isidro in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Isidro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement San Isidro scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.