Géén boekingskosten
SpanjeLa PalmaTodoqueVakantieparken TodoqueVakantiepark Recidencia Las Norias

Vakantiepark Recidencia Las Norias

SpanjeLa PalmaTodoque

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Recidencia Las Norias voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

Meer vakantiepark info

6 Reviews over Recidencia Las Norias

• 8Jana05-07-2017

Geweldig

Centrale, rustige ligging, aardige en behulpzame hostesses, ruim appartement.

• 8Img van der Werff03-12-2014

Geweldige accommodatie, zeker aan te bevelen

We hadden een geweldige week, het appartement voldeed zeker aan de verwachtingen, het zwembad was verwarmd wat zeker nodig is in november. De ligging is mooi centraal en qua klimaat op een fijne hoogte. Het personeel was bijzonder vriendelijk en bekwaam, ze spraken zelfs Nederlands.

• 8Brouwer24-11-2014

Mooi uitzicht

We hadden een bungalow op het nieuwe gedeelte van Recidencia las Norias. Mooi uitzicht op de oceaan en iedere avond genieten van de ondergaande zon. We hebben er heerlijke dag gehad. We hebben een paar opmerkingen: 1: Omdat er geen tralies voor het slaapkamerraam waren moesten we de ramen altijd dicht houden, hierdoor was het 's nachts erg warm. 2: Het is gebruikelijk dat het toiletpapier in een emmertje wordt gedaan. Op zich niet erg, maar het toiletemmertje werd slechts om de dag verschoont, dat is bij warm weer te weinig.

• 8els jonker13-11-2013

Uitstekende appartementen

Prima appartementen zeer rustig en zeer verzorgd. Wel last van vliegen maar dat zit over het hele eiland. Heerlijke zwembaden en prachtige tuinen. Mooi uitzicht over zee.

• 8David en Lydia22-08-2013

Zeer verzorgde appartementen in rustige omgeving

De appartementen zijn erg ruim, netjes ingericht en verzorgd. Op het terras staan zowel een tafel met twee stoelen als twee zonnebedjes. Het complex (20 app.) heeft 2 zwembaden. De receptie is niet altijd bemand, maar de receptioniste is altijd telefonisch bereikbaar. De omgeving is erg rustig, het ligt midden tussen de bananenplantages. Je hebt hier echt een auto nodig om boodschappen te doen of om uit eten te gaan. Er is een winkeltje in de buurt (ca. 1 km) maar je moet om er te komen langs een drukke weg lopen. Binnen 10 (auto)minuten bereik je Puerto Naos of Los Aridane, waar diverse supermarkten en restaurantjes te vinden zijn. De prijzen zijn veel lager dan dat wij in NL gewend zijn. Wij hebben het hier heerlijk gehad, het enige dat wij misten was airco of een ventilator, dan had ik een 9 als beoordeling gegeven.

• 8J. Barendse31-03-2010

aanrader!

De bungalow was mooi en schoon. De badkamer was netjes betegeld en een heerlijke douche met altijd warm water. Slaapkamer met inloopkast en beden waren lang genoeg (mijn man is 1,95 en paste makkelijk). Voor onze baby van 8 maanden was een campingbedje en kinderstoel aanwezig (ter plekke gevraagd). Paar x per week verschoning van handdoeken en schoonmaken van bungalow. In keuken was alle benodige inventaris aanwezig. 2 pitten is niet veel, maar werkt prima. Op TV alleen maar Spaanse en Duitse zenders. Geen Engels of Nederlands. Dat zou verbeterd kunnen worden, maar ach, TV is niet zo belangrijk. Beide zwembaden en klein baby badje kan verwarmd worden, maar verwarming was stuk toen wij er waren.. Op loopafstand 3 restaurantjes met lekker eten. Puerto Naos is op ca. 4 km. en daar is alles te krijgen (horeca, fietsenverhuur, supermarkt enz) en kleine gezellige boulevard. Auto is voor Las Norias wel nodig. Bij appartement trouwens 's-ochtends een verse broodje service! Kortom een aanrader!

Vakantiepark Recidencia Las Norias info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)