Géén boekingskosten

7.5GoedScore uit 6 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Maura

• 8agnes27-03-2010

praktisch

La Palma is meer voor wandelaars en ook dit appartement was ingesteld op wandelaars. Het had alle noodzakelijke dingen,maar geen wasmachine,tv of je kon je douchekop niet plaatsen op de houder om je handen vrij te hebben voor je haar of om je kind te wassen. Ik denk dat de wandelaar er prima zat. de ligging was perfekt en prijs/kwaliteit prima.

• 7P. Siemer14-12-2008

Ideale ligging maar slechte services.

Net als de andere beoordelingen hieronder (eerdere data) in de 14 dagen dat wij er waren géén schoonmaak, toiletpapier enz. Om handdoeken moesten wij echt smeken. Er is geen naam/telefoonnummer van de eigenaar of beheerder aanwezig, zodat je steeds de hostess van je reisbureau moest lastig vallen. Ligging van het huisje is ideaal als uitvalbasis voor de meeste wandelingen en of stranden. Inrichting (van 2k bungalow) is prettig compleet.

• 7André van Hassent13-03-2008

In februari '08 hebben we 12 dagen in Casa Maura verbleven. In die tijd geen schoonmaak, geen schone handdoeken, en als we er niet om gevraagd hadden, ook geen wc papier... Elke dag schoonmaken, zoals in de grote complexen gebruikelijk is vind ik altijd overdreven, maar helemaal niet in 12 dagen is gewoon schandalig. En nee, ik ga dat in m'n vakantie niet zelf lopen doen... Uitzicht is mooi, de ligging is inderdaad vlakbij een vrij drukke weg, jammer. Huisje 3 (de achterste) is ruim en leuk ingericht, je zit daar veel vrijer dan de andere 2. Wij vonden het keukengerei ruim voldoende. Zelfs een persje voor de sinaasappels uit de tuin! Geen TV of radio, maar dat hebben we niet gemist. Voor de prijs (bij onze touroperator) zeker geen miskoop, maar ik zou er niet naar teruggaan.

• 6Diane Bomers03-08-2007

Ook net terug uit La Palma. Het eiland is schitterend, over de accomodatie ben ik niet te spreken. Onvriendelijke, stugge eigenaar, wel een schotel, maar geen tv, geen oven (wel in andere appartement), en de beloofde schoonmaak heeft niet plaatsgevonden. De slaapkamers (in het driekamerappartement) hebben ramen, formaat postzegel, en zitten zo hoog dat ze niet te openen zijn. Daarom benauwd op de kamers. Aangrenzend aan het appartement een weg waar regelmatig auto's voorbij zoeven. Moest ervoor zorgen dat mijn kinderen niet werden platgereden! Uitzicht werkelijk schitterend en de bedden waren prima. Absoluut niet geschikt voor jonge kinderen. Zo, dat lucht op!

• 8Y. den Otter07-05-2007

Er zijn 3 appartementen:3kamerapp en 1x2kamerapp zijn geschakeld en er is nog een vrijstaand 2 kamerapp.Dit oogt iets gezelliger en heeft een meer besloten terras(prettig als het waait),maar daar is in de ochtend inderdaad geen zon.Als alle appartementen bezet zijn,zit je hier wel rustiger. Inrichting van alle drie is prima; mooie badkamer met goede douche. Keukenuitrusting is niet heel uitgebreid bv geen koffiezetapparaat of toaster en je moet niet uitgebreid willen koken(hoeft ook niet want je kunt op La Palma heerlijk en voordelig eten!)Er is nog geen tv,de eigenaar is hier wel mee bezig werd ons verteld. Schotel hangt er al wel. Vorig jaar zaten we in San Nicolas, ook heel leuk, maar dat ligt een stuk hoger en dat scheelt echt in temperatuur. Het uitzicht is iets minder spectaculair, maar mooi genoeg met zeezicht. We hebben er een hele fijne week gehad en kunnen het zeker aanbevelen.

• 9G.Kuiper07-04-2007

Indruk tweekamerappartement: prima appartement met goede keuken en bedden. Het terras is voldoende groot, met zittafel en stoelen, en met ligstoelen met kussens. Uitzicht op zee is heel mooi. Ligging niet al te ver van de weg (ca 30 meter), waar je regelmatig een auto hoort langskomen. Niet hinderlijk. De supermarkt in Todoque is redelijk voorzien. Bij ons was er geen TV en geen oven. Bij het 3k appartement is er alleen een dakterras. Bij het andere 2k appartement is het terras erg afgesloten, waardoor 's morgens de zon laat het terras bereikt. De streek is niet de mooiste van La Palma, maar de ligging is wel erg centraal, waardoor je met een auto alle kanten op kunt. Stranden zijn op ca. 10 minuten rijden in Puarto Naos en vooral in Charco Verde. De foto's in veel aanbiedingen zijn niet allemaal van Casa Mauro (het gele huisje is een ander verblijf).

Appartement Maura info

• CafeNiet beschikbaar