Vakantiehuis La Palmerita

Vakantiehuis
7,7

5 reviews over Vakantiehuis La Palmerita in het Nederlands

Tranquilo y a nuestro aire.

Rosa
28-2-2014

Sin molestias, sin prisas, a nuestro aire. Trato directo con el propietario con buenos consejos para conocer lo mejor de la isla. Desde el primer día nunca nos faltó fruta del lugar ( buenos plátanos ). Yo resaltaría la limpieza.

El lugar está bien situado para hacer buenas excursiones.

Tiene una terraza muy intima y soleada.

goed en genieten van de rust enstilte

Ge Ausma
22-6-2010

In mei 2010 geweest met partner,fijne casita, schoon en prima bedden , de badkamer prima, het douchen is goed te doen met zn tweeen, als je normaal doucht en niet 10 minuten onder de douche wil staan , dus we begrijpen de andere beoordelingen niet, heerlijk zwembad bij de casita , vriendelijke eigenaar, die je voorziet van fruit en wijn.uitzicht geweldig en alles voldoende voor een fijne vakantie.

2008

Uitrusting wat magertjes, geen koffiezetapparaat, geen magnetron,verder ruim voldoende bestek. Goede bedden, boiler douche aan de kleine kant, dus 2 personen snel douchen.

Keurig onderhouden, zwembad in jan fris

2006

Ligging:mooi huisje:2 aaneengeschakeld zeer gehorig klein primitief kleinedouche:handdouchje 15 ltr boiler 1 pers. snel douchen daarna alles dweilen keuken:blokje in het woon kamertje 2 kookplaatjes keukengerei is minimaal bakpannen bolle bodem bakt nog geen ei. geen verwarming wel nodig in winter Niet geschikt met slecht weer of langer verblijf.

2005

Eenvoudig, maar schoon en zeer compleet met flesje wijn, kaarsje en rijk gevulde fruitmand. Geen schoonmaak, ook niet nodig, wel veel schone handdoeken.

Prachtig uitzicht, even puzzelen voor juiste weg van en naar dorp; wirwar van weggetjes. Prima wandeleiland; week is te kort voor hele eiland. Auto noodzakelijk. In deze regio meeste zon; wij troffen wel de tropische storm Delta, huisje zeer stormvast.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Palmerita in Todoque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Palmerita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Palmerita scoort een 7.71 uit 10 op basis van 5 reviews.